Czy ktoś robił czy orientuje się czy PRZEKŁADKA SZYB ELEKTRYCZNYCH Z OPLA CORSY B DO COMBO B jest możliwa, jeśli tak jaka jest złożoność tego zadania. Czy ople mają fabrycznie wyprowadzone gniazda do szyb w drzwiach? Czy opiera się to na sterowniku i jego też trzeba by przekładać.
Podobne pytanie odnośnie zamka centralnego, bawić się w przekładkę czy może lepiej kupić na allegro nowy i założyć?
Z góry dzięki za info.
A może by tak patrzeć w jakim dziale sie zakłada temtat? Przenoszę z Corsa A do Corsa B. Finos
Ostatnio zmieniony przez 13 Czerwiec 2009, 19:34, w całości zmieniany 2 razy
Znajomy robił przekładanke, ale z Corsy A do B. Dopytam sie dokładnie to dam znać ( ale chyba Combo B a Corsa B to prawie to samo)
Finos [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 13 Czerwiec 2009, 19:39
Combo z przodu to dokładnie to samo co Corsa, wiec przekaładka bedzie pasować, ale pojawia się problem z instalacja, której może brakować. Poczytaj sobie temat:
http://www.klubcorsa.pl/t...rsy-b-vt992.htm
Z centralnym bedzie to samo, nieważne czy bedziesz robił przekładkę, czy kupisz na Allegro - też moze brakować instalacji pod montaż, bo Ople na nich oszczędzał.
wicher44 [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 5 Lipiec 2009, 13:03
Witam u siebie zakładałem elektrykę na szyby i centralny problemu z tym żadnego nie było (o ile znasz się chociaż troszkę na elektryce). O wiązce zapomnij w drzwiach chyba że musiał byś mieć niezłego farta do szyb potrzebujesz 4 żył (+, - i 2 przewody sterownicze) te przejściówki fabryczne polecam rozwiercić wiertłem na każdy przewód osobno nie ma co się bawić na oryginalne złączki. Przyciski wedle uznania ja nie zakładałem w fabrycznych miejscach. Co do samych napędów kupowałem oryginale od corsy bo akurat tanio trafiłem tak więc nie wiem jak to jest z combo. Co do zamka ja kupiłem od stiga nowy na allegro (scyzoryk) używam już prawie 3 miesiące i nie narzekam. Na mastera potrzeba było 5żył od centralki do drzwi. Więc 5+4=9 ale ja zaoszczędziłem jedną żyłę dając wspólną masę na szyby i siłownik więc 8 żył głównie chodziło mi o to aby nie było później bałaganu z kablami zawsze jeden mniej to coś. Centralnego nie kupowałem oryginalnego ponieważ koszt by był ten sam jeżeli nie większy (siłowniki i oryginalna centralka + pilot) I wiadomo w każdej chwili może któryś siłownik wysiąść. Ale także zależało mi na pilocie w scyzoryku. Niektórzy na nie narzekają ale ja na pewno nie.
ja zaoszczędziłem jedną żyłę dając wspólną masę na szyby i siłownik więc 8 żył głównie chodziło mi o to aby nie było później bałaganu z kablami zawsze jeden mniej to coś
może dla ciebie, bo sie (bez urazy) nie znasz, ale jak sprzedasz auto, albo dasz je komuś do naprawy, a sie okaże, że instalacja el.szyb nie jest założona profesjonalnie, tylko "ciach" po kosztach, to wtedy "dymu" i bałaganu sie narobi... Jak coś robić, to w jak najbliższy sposób do oryginału....
marek-rz, kurde zamieniłem elektrykę z mojej asterki z kolega który miał elektrykę z corsy 3D i zonk! bo nie pasują!!:( są za długie!? więc kurde jestem stratny i zły (el do astry chodzi po ok 280zł a do corsy po 200zł) bo chyba powinny być z corsy 5d więc kurde mam elektrykę nie od tego co powinno być
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum