LPG: Nie
Dołączył: 23 Sty 2013 Posty: 1 Skąd: Głogów
Wysłany: 23 Styczeń 2013, 18:25 centralny zamek nie fabryczny
Cześć mam problem z centralnym zamkiem nie działa nie reaguje na pilot ani jak przekręcę kluczyk to nie otwierają się wszystkie drzwi lecz tylko drzwi od kierującego. Centralny zamek nie był zamontowany fabrycznie tylko przez poprzedniego właściciela i nie wiem co zrobić zaglądałem do bezpieczników ale tam gdzie jest pokazane gdzie jest od centralnego zamka to tam nie ma żadnego bezpiecznika. Proszę o pomoc
Wygląda na to, że nie idzie zasilanie na moduł centralki, albo poprostu centralka nawaliła.
Zlokalizuj moduł centralki i sprawdź, czy dochodzi do niego napięcie.
Bardzo chaotycznie opisujesz usterkę. Po przekręceniu kluczyka w zamku, albo naciśnięciu przycisku otwierają się tylko drzwi kierowcy? Dobrze rozumiem?
Więc tak:
1. Posłuchaj czy w drzwiach pasażera słychać mechanizm siłownika
- Jeśli słychać to znaczy, że siłownik działa, tylko nie porusza cięgna od zamka - może się coś odczepiło/urwało.
- Jeśli nie słychać to sprawdzasz czy dochodzi napięcie do tego siłownika (centralka dostaje napięcie, bo jedne drzwi zamykają/otwierają się). Możesz to sprawdzić bezpośrednio przy siłowniku, albo przy centralce. Centralkę najczęściej montuje się w nóg kierowcy, ale gdzie dokładnie to już musisz sam znaleźć.
Witam
Ja mam trochę inne pytanie mam centralny zamek(chyba fabryczny) tak sądzę ponieważ zamyka mi też wlew paliwa i chciałbym dokupić sterownik z pilotem, czy nie będzie problemu z podłączeniem ?, kolega mi sugerował ze muszę dołożyć siłownik master
Jeśli zamykasz wszystkie drzwi z kluczyka od drzwi kierowcy, to znaczy, że masz siłownik MASTER. Poza tym poszukaj na allegro modułu, jaki ci będzie odpowiadać i po problemie.
Dokładniej: tak, można dołożyć moduł bezprzewodowy do centralki.
mam auto 3-drzwiowe ale wszystko zamyka się z kluczyka zarówno od drzwi kierowcy jak i z drzwi pasażera, gdzie ewentualnie szukać centralki? jest gdzieś pod schowkiem ?
W takim razie masz dwa siłowniki MASTER. Siłownik master zarówno może odbierać impulsy od centralki, co wysyłać je do niej (np. o informacji zamknięcia wszystkich drzwi).
Do siłownika master dochodą więcej niż tylko dwa przewody (zazwyczaj 4, czasem i więcej).
Zazwyczaj sterownik centralki mocowany był w okolicy nóg kierowcy po lewej stronie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum