Hej ,postanowiłem wrzucic troche fotek z prac : (wrzucę je tak zbiorowo)
- pare fotek pod domem
Tak było
A tutaj stage III
Nowe zabawki :
Kompletny kit poliuretanow Powerflex :
Flansze konwersyjne M-Tech & manual do zalozenia tarcz na tyl...
Z ciekawostek ,el. podwozia trafia do piaskowania i malowania proszkowego .
Kolejny maly-duzy kroczek w projekcie - tylne tarcze gotowe
Fotki ze skladania wkrotce jak wszystkie graty wroca z piaskowania i malowania proszkowego :-D :-D
Dodam tylko ,ze bedzie bardzo ciekawie :diabel:
Fotki "robocze"
Ale się ciesze :-D :-D
Kolejne kroki :
Komora silnika ,przygotowania...
TADAAAAM... :-D
prawie cale podwozie na podlodze ,jak nowe
EDIT :
Żeby nie było ,że nic się nie dzieje -kolejne zdjęcia z postępu prac...
Walczę dziennie z podłogą.. Niestety 14 lat trochę dało po sobie znać i odkryłem parę nieciekawych miejsc ,które właśnie naprawiam.
Znajomy blacharz powiedział ,że to standard w corsach... i podpowiedział gdzie jeszcze szukać niespodzianek.
Na szczęście nie ma tego aż tyle ,ale jednak ,szczególnie w takich miejscach gdzie ciężko się dostać.
Lewa i prawa strona - podłużnice.. Cała chora część blachy wycięta ,reszta wyczyszczona do gołej blachy i pomalowana specjalną odrdzewiającą farbą ,która wyżera rdze i konserwuje blachę , potem jak widać na zdjęciach pomalowane wszystko podkładem (minią).. Dziś zostanie położona na to konserwacja + czarny akryl a na koniec wszystko zostanie zamknięte blachą i to samo od zewnątrz.
A tak wygląda auto - troche lepsze fotki niż ostatnio...
Brudne,zakurzone nadwozie
Podłoga w całej okazałości - umyta,czekająca na koncerwacje,pomalowanie na czarno \
Zakupiłem już wszystkie nowe przewody hamulcowe -zostaną również pomalowane na biało..
Komora silnika ,powoli przygotowywuje ją do clean-look-a...
Po skończeniu-poskładaniu podłogi i postawieniu budy na kołach wyjmę silnik i zabieram się za clean-a..
Środek ,czekający na wygłuszenie
Umyte nadwozie
Z ciekawostek dla clean-look-a pod maska sprzedałem swoje hydrauliczne wspomaganie i kupiłem kompletne wspomaganie elektryczne Nie dość ,że nie będzie tego widać to zaoszczędziłem ok 20kg ! i odciążyłem silnik ,który napędzał pompę.
Od razu dam do zrobienia pojedyńcze aluminiowe kółko pasowe dla alternatora zamiast ciężkiego podwójnego metalowego.
Aha ,kupiłem też czarne pasy Schroth z elektrycznymi napinaczmai - myślę ,że będą lepiej się komponowały niż te czerwone ,które miałem do tej pory ...
Zawiozłem jeszcze mnóstwo detali do piaskowania-malowania proszkowego i jak odbiorę to pocykam fotki...
:twisted:
Postanowiłem jednak wrzucić mały spy-shot...
Niemniej jednak cały czas pracuje w myślach nad resztą projektu
W sumie nie brakuje dużo.. jednak chcę aby wszystko było jak trzeba...
Kolejne fotki:
Tak jak sobie to wyobraziłem to część plastikowych elementów będzie polakierowana w kolorze nadwozia - myślę ,że będzie elegancko..
Obiecane fotki.. - sorki za jakość zdjęć i ilość- padły mi baterie + aparat Benq - totalne badziewie (nie moje).
Powyżej pudełko z wypiaskowanymi i ocynkowanymi wszystkimi śrubami!!
Jak widać zwrotnice,piasty też były piaskowane i malowane proszkowo , zostały zmienione łożyska z 4max na SKF i tak jak widać bądź nie detale,detale,detale...
Zamówiłem już nowe gumki na pedały ,kupiłem gałkę biegów z Corsy C GSi , zostanie założona cała nowa wiązka elektryczna nie skażona moimi 5-letnimi doświadczeniami i kilkukrotnym dokladaniu nowych elementów... itd itd..
Jak ogarnę lepszy aparat to cyknę wiecej lepszych zdjęć bo gratów przybywa..
Fotka drugiego(dodatkowego) stabilizatora tylnej belki Whiteline :
Wrzucam więcej fotek :
Dziś w końcu przyszła rozpórka dolna Wiechers :
Ucieszyłem się niermiernie gdyż Mazurowi i Spike-owi nie pasowała i musieli je przerabiać ,najwyraźniej rozjechane budy. U mnie pasuje idealnie - również obalam oficjalnie mit o tym ,że dolna rozpórka nie pasuje do Corsy po swapie
Kilka fotek Dbilas-a :
Dwie ostatnie fotki to przejściówka x20xev>przepustnice z odciętą flanszą - w jej miejsce przyjdzie większa flansza pod c20xe ze zmodyfikowanym przelotem + mod dolotu głowicy..
Belka -ready - narazie nie są założone hamulce ,ale tak jest prawie gotowa (brakuje mocowań ręcznego)
to muszę zrobić już na aucie...
Brakuje również stabilizatora Whiteline ,który poleci do piaskowania/mal. proszkowego na biało razem z innymi gratami..
Amortyzator po dopieszczeniu ...
Reszta gratów...
Wspomaganie ,elektryka
stara decha ,gsi..
Drugi kompletny c20xe - klienta czeka na poskładanie - wszystkie części nowe!!!
Prace trwają.. silnik wyfrunął czyszczę komorę i przygotowuję do spawania itd...
Chore miejsca -ciąg dalszy... -sytuacja opanowana
Blachy poodginane by dojść w trakcie czyszczenia - przyznam ,że jak się ma coś wysrać to zawsze w takim miejscu gdzie jest najgorszy dostęp.
Wzmacniacz ESX V1500.5 jak juz wyzej napisalem :
Firma : ESX
Model : V1500.5
5(4+1)kanalow z czego 4 sa analogowe a ten jeden tylko dla subwoofera jest cyfrowy...
Specyfikacja wzmacniacza :
Przy 4ohm - 4x75 + 350W
Przy 2ohm - 4x150 + 600W ( przy 1ohm wyciaga 900W RMS!!!)
Sub-potwór ,najwyzszy,flagowy model Rockford Fosgate ,seria T2...:twisted:
2x2ohm , 1000W RMS... ogień... :twisted:
Model : T215D2 waga 30kg
Gratis dostalem okablowanie potrzebne do podlaczenia - kable 8mm2... :twisted:
Przód: Rockford Fosgate model T162S :
Radio :
Alpine CDA-9854R
Kable sygnałowe Rockford Fosgate - najwyższy model.
+Alternator 120A + nowy akumulator
Akumulator zamontowany będzie za siedzeniem pasażera w boxie , 0,5m od kondensatora i wzmacniacza.
To tyle - więcej fotek będzie jak będą dalsze postępy..
Od teraz będę aktywnie udzielał się na tym forum
cwirus88 [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 28 Luty 2009, 23:27
Klari, już sie zylion razy wypowiadałem na temat twojego auta :hyhy:
wspaniały show&shine, gust, smak, styling, dizajn i performance !
a właściciel pomocny i ma dużo przydatnych gratów które mi sie przydają :P
OL! [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 28 Luty 2009, 23:30
klari - co tu pisać :cwaniak:
niestarczy nocy by opisać w całości ten projekt ..
po prostu :super:
LPG: Tak
Klub: Astra Club Pomógł: 29 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Maj 2008 Posty: 993 Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 1 Marzec 2009, 00:01
Moje auto: ASTRA G
Klari Ty jesteś jak choroba zarażasz :rotfl:
G*R*A*T*U*L*A*C*J*E !!!
Adzi [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 1 Marzec 2009, 10:17
brak mi slow.. cudenko! pozdrowka Klari!
StitchRD [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 1 Marzec 2009, 10:44
To jest właśnie moje marzenie. Zrobić coś takiego jak Ty. Rozebrać auto na części pierwsze i budować je od nowa restaurując każdą nawet najmniejszą część. Pełen szacun :super: Pozdro
Finos [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 1 Marzec 2009, 10:53
Chyba nie będe orginalny - i powiem tylko jedno - szacunek, piękna robota. :super:
Ostatnio zmieniony przez Finos 1 Marzec 2009, 11:04, w całości zmieniany 1 raz
Dzieki - wielu już dziękowałem wielokrotnie ,więc nie ma co już nabijać postów
Za auto zabieram się od poniedziałku (i znów przerwa od środy do piątku=szkolenie na mazurach). Najpierw skończymy blacharkę - cleanlook i podłogę i wtedy zabieram się za wygłuszanie całej budy ,wszystkie materiały zostały skompletowane.
Jest postój bo koledze posypał się migomat
ja tam bym się bał obciążać zmostkowanych wyjść wzmaka zaledwie jednym ohmem. Bez dodatkowego obciążenia może się nie obejść.
Nie ma się czego obawiać . Ten wzmacniacz ESX jest 5-cio kanałowy - 4x analog + 1 osobny cyfrowy monoblock klasy D dla subwoofera -
Specyfikacja wzmacniacza w RMS:
Przy 4ohm - 4x75W + 1x350W
Przy 2ohm - 4x150W + 1x600W ( przy 1ohm wyciaga 900W RMS!!!)
Da radę ,kiedyś podczas zawodów ciągnął 3x JL Audio 10W3w2 pod 1,5ohm.. (jeden sub 300W w rmsie) i robił niezłe zamieszanie
iizzi [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 3 Marzec 2009, 09:42
Słowami to trudno opisać..ale powiem tak: G r e a t:)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum