MODEL: CORSA B
ROK PRODUKCJI: 1994
SILNIK: C14SE
UKŁAD DOLOTOWY:seria
UKŁAD WYDECHOWY: nierdzewny wydech końcowy
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: przód: gwint Ta-Technix red
tył: gwint Ta-Technix red + amortyzatory MTS
FELGI: lato Dare Rs (BBS RS) 15x7 et 32/ zima 13 cali
UKŁAD HAMULCOWY: seria
WYPOSAŻENIE: wnętrze Sport, wspomaganie kierownicy,elektryczne szyby,elektryczny szyberdach
Corsa zawitała u mnie w marcu 2013 roku,od tamtej pory trochę się w niej zmieniło.Samochód został sprowadzony z Austrii z przebiegiem 69000 km,jak najbardziej autentycznym, w stanie bardzo dobrym w wersji Sport z silnikiem 1.4Si o mocy niespełna 90 km, co przy masie autka daje przyjemne osiągi i samochód jest bardzo dynamiczny.
Na początku w samochodzie zostały wymienione zderzaki na wersję po liftingu,oczywiście wymalowane w kolor nadwozia ,zaspawana tylna wycieraczka,oraz wypolerowane całe nadwozie.Postanowiłem też posadzić moją Corsę jednak szybko się z tego wycofałem, komfort jazdy takim samochodem był okropny.Do samochodu wróciło seryjne zawieszenie,oraz został założony nowy wydech końcowy,oraz kilka inny rzeczy.
Na początku w samochodzie zostały wymienione zderzaki na wersję po liftingu,oczywiście wymalowane w kolor nadwozia ,zaspawana tylna wycieraczka,został założony nowy wydech końcowy oraz wypolerowane całe nadwozie,doszło również podszybie od Tigry.
Zająłem się również podwoziem,ze względu na bardzo dobrą kondycję blacharki,sam przygotowałem i zrobiłem konserwację podwozia.
W marcu tamtego roku Corsa dostała sprężyny -40mm.
Ostatnio zmieniony przez Dobosh 20 Marzec 2016, 13:51, w całości zmieniany 7 razy
Wysłany: 25 Luty 2014, 17:51
Moje auto: Corsa B 1.4Si
Tył to na pewno -40mm ponieważ te sprężyny pozostały, natomiast przód szczerze mówiąc nie pamiętam firmy,ani obniżenia,ale kolumny były sporo krótsze od seryjnego mcpersona,a autem jeździło się okropnie, na nowym asfalcie ok,ale na dziurach i nierównościach dramat.Przed przemalowaniem były całe żółte więc mógł to być Apex
LPG: Nie
Imię: Damian Pomógł: 27 razy Wiek: 32 Dołączył: 25 Mar 2009 Posty: 870 Skąd: Pszczyna
Wysłany: 25 Luty 2014, 18:06
Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG
Ja to Bym Tam widział jakąś szprychową 15" ale to Już off top ... Co do Zawieszenia miałem chyba kiedyś podobne Całkiem się jeździło ale jak to mówią kto co Lubi wtedy chciałem mieć bardzo niską deskę choć w sumie wtedy było i tak stanowczo za wysoko
I Od razu lepiej :piwko: to te wcześniejsze sprężyny co miałeś czy inne?
I jak twardo się zrobiło czy jest jakiś komfort, amory seryjne czy sportowe?
Pytam bo chcę się jak najwięcej dowiedzieć, bo na wiosnę czeka mnie wymiana a nie chcę później płakać
Wysłany: 11 Marzec 2014, 18:59
Moje auto: Corsa B 1.4Si
Teraz mam założone same sprężyny do oryginalnych amortyzatorów, a wtedy miałem założone całe kolumny sportowe. Wrażenia z jazdy są dużo lepsze niż na oryginalnych,komfort nie spadł jakoś drastycznie,osobiście jeździ mi się na tym komplecie dużo lepiej i oczywiście samochód wygląda zupełnie inaczej :fkc:
LPG: Tak
Imię: Łukasz
Dołączył: 05 Maj 2014 Posty: 12 Skąd: Zakrzewo k. Piły
Wysłany: 6 Maj 2014, 23:08
Moje auto: Corsa B 1,4
Bardzo ładne auto. Podoba mi się tapicerka i chętnie bym taki pakiecik przygarnął do bordowej. Też chciałbym lekko obniżyć zawieszenie. Amory masz oryginalne ale co ze sprężynami?
Wysłany: 21 Maj 2014, 17:25
Moje auto: Corsa B 1.4Si
Witam,troszkę czasu mnie od zimy tutaj na forum nie było,a kilka rzeczy w mojej Corsie się zmieniło, na początku wiosny w Corsie założone były seryjne 14.
Ale troszkę pieniążków odłożyłem i wpadły BBS-y, opona z przodu to 195/50/15 Michelin Pilot Exalto ,a z tyłu 195/50/15 Goodyear EAGLE F1 GSD3.
Dzisiaj dotarły do mnie Atreby Black, od razu je założyłem, będąc ciekawym efektu i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony
[ Dodano: 21 Maj 2014, 17:30 ]
piszczek napisał/a:
Bardzo ładne auto. Podoba mi się tapicerka i chętnie bym taki pakiecik przygarnął do bordowej. Też chciałbym lekko obniżyć zawieszenie. Amory masz oryginalne ale co ze sprężynami?
Do oryginalnych amortyzatorów mam założone twardsze sprężyny -40mm
Wysłany: 21 Maj 2014, 20:41
Moje auto: Corsa B 1.4Si
To prawda,o ten lakier trzeba dbać,ale jak się pilnuje nakładania wosku i mechanicznej polerki przynajmniej raz w roku to efekt jest naprawdę przyjemny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum