Wysłany: 14 Luty 2014, 21:23
Moje auto: Corsa B 1.0
maly2st no ja jeżdżę też tak i mi max w trybie mieszanym moja 1.0 spaliła 7.2l :O
a jak ostatnio jeździłem z ciekawości no tak przeciętnie to wyszło 6.1l :O
Wysłany: 14 Luty 2014, 21:43
Moje auto: corsa b 1,2
Patryk1011 ja mieszkam w centrum miasta i ktoś, komu się mocno nudziło, wyliczył że światła tu są co 150m. Ale niżej 12l lpg'a zejść w mieście nie che.
Teraz mam octavie 1 2,0l 115km i przy spokojnej jeździe zadowala się 12,4l lpg'a w trasie nie miałem jeszcze możliwości po testować.
Tylko w corsaczu mam lpg'a 2giej generacji a w szkodniku mam sekwencje ale różnica wagi jest spora bo szkodnik po moich modach ma spokojnie 1300kg na pusto.
Ostatnio zmieniony przez 15 Luty 2014, 18:04, w całości zmieniany 1 raz
LPG: Nie
Imię: Bartek Pomógł: 3 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Gru 2012 Posty: 123 Skąd: Brzeziny/Łódź
Wysłany: 14 Luty 2014, 22:17
Moje auto: Corsa B 1.0
CB 1.0 jazda mieszana bez zbytniego oszczędzania, ale bez pałowania- 6 do 6,5l Silniczek czasem kapryśny, ale spalanie można osiągnąć więcej niż akceptowalne
Wracam właśnie od mechanika, mówi żeby założyć katalizator bo to może być przyczyną. Czy zgadzacie się z tym ?
Nie wydaje mi się, żeby to miało wpływ. Ja nie mam katalizatora, miałem wydmuchany, jeździłem tak 2 lata i nie zauważyłem zwiększonego spalania.
Ostatnio zamieniłem "puszkę" po katalizatorze na strumienicę i również nie widzę różnicy w spalaniu.
No to zdecydowanie poza poprawnym zakresem. Teraz tylko dylemat, nowy zamiennik, nowy oryginał, czy używany oryginał.
Zamiennik jest niedrogi, ale może nie działać od początku, lub zepsuć się po kilku tygodniach - mówię o takich chińskich w żółtych pudełkach - ostatnio widziałem na nich naklejkę z informacją: Importer Magneti Marelli i sprzedawca w sklepie twierdził, że to producent
Wysłany: 20 Luty 2014, 17:54
Moje auto: Corsa B 1.0
sQcha poprzedni właściciel mojej cosi powiedział że po przebiciu kata spalanie mu spadło o 0.1l gazu na 100km(zapisywał zawsze ile wlał i ile przejechał i stąd wiedział)
Wycięcie katalizatora teoretycznie może zmniejszyć spalanie. Na pewno poprawia elastyczność pracy silnika i daje nieodczuwalny, minimalny przyrost mocy, bo spaliny są łatwiej i skuteczniej odprowadzane z komór spalania.
Moja 1.4 16v 66KW (90KM) w miescie codzienna jazda w jedna strone 6 km, temperatura pow 90 stopni, spala ok 16L. sprawdzone na calym baku.
Mozliwosc ma darmowego podlaczenia pod kompa, zadnego bledu nie wyzuca. Sonda pokazuje ok 550 mV.
nie wiem czy dobrze wskazania. mieszanka bogata, po spalinach wnioskuje, smierdzi benzyna i dymek szary jak para obficie daje.
Niby 90KM, ale nie czuc tej mocy w tak lekkiej budzie.
Od czego zaczac ?
Stawiam lambde i EGR.
Co Wy na to ??!!!
[ Dodano: 15 Listopad 2015, 19:42 ]
Mateusz12443 napisał/a:
No ja mam teraz zamiennik , chyba kupię NGK albo Boscha
W CB lepsze NGK niz Bosch,
Na codzien pracuje w duzej firmie (najwiekszej w polsce ) z czesciami, wiec wiem jak to sie ma.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum