Przesunięty przez: west
20 Sierpień 2009, 10:33
[ Corsa B] Ogólny topic o SWAP
Autor Wiadomość
 gtszudi


Informacje
pomorskie

Wiek: 36
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 19
Skąd: Pruszcz Gdański
Ostrzeżenia: ( 2/3 )
Wysłany: 19 Lipiec 2009, 19:32   

jesli chodzi o C20XE to taki generalny remont przekroczy 5 tysi.
 
 
     
 marces
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 20 Lipiec 2009, 16:35   

kto wie jakie wymiary ma piasta w corsie b
 
     
 Gnejsik


Informacje
LPG: Nie
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 14
Skąd: Rybnik
Wysłany: 22 Lipiec 2009, 17:33   

marces, oj marces ... wiesz na co TY sie porywasz...kapa czyli generalny remont - ok 5tysi... do tego silnik, swap, kupa osprzętu, gratów... to sie tak wydaje ... ale potem co chwile dochodza nowe drobiazgi... pamietaj też o zrobieniu wydechu (2cale), hamulców...

no i odpowiednim dotarciu silnika po remoncie ...

odnosnie piast - do c20xe najlepiej zastosowac z vectry A...
 
 
     
 gtszudi


Informacje
pomorskie

Wiek: 36
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 19
Skąd: Pruszcz Gdański
Ostrzeżenia: ( 2/3 )
Wysłany: 22 Lipiec 2009, 20:25   

piasty jak piasty : astra vectra calibra kadett jeden h.. , wazne zeby byly dobrze przetoczone , u mnie C20XE juz lezy w garazu i sie robi remoncik juz pelna geba :)

Post nie zgodny z regulaminem. Na forum należy bezwzględnie używać polskich znaków diakrytycznych (ą, ę, ć, ż itp), oraz stosować się do zasad ortografii i gramatyki. Poprawia to czytelność i umożliwia szybsze rozwiązanie problemu. Proszę poprawić post.
Kolejny raz to samo -
Ostatnio zmieniony przez 23 Lipiec 2009, 16:06, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
 marces
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 22 Lipiec 2009, 20:58   

no to tam trzymaj dla mnie silniczek ja też już zbieram części i robimy swapa :) generalnego narazie nie robie tak że luzik ;)
 
     
 marek-rz
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 2 Sierpień 2009, 13:24   

Witam mam pytanie ja może ktoś namiary do kogoś kto dorabia łapę do sinika 2.0 lub jakiś schemat jak to wygląda...
 
     
 morhol


Informacje
LPG: Tak
Wiek: 36
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 117
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 17 Sierpień 2009, 16:32   

Pany a 2.0 z Vectry A pasuje do corsy? Jakie ma oznaczenie?
 
 
     
 gtszudi


Informacje
pomorskie

Wiek: 36
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 19
Skąd: Pruszcz Gdański
Ostrzeżenia: ( 2/3 )
Wysłany: 17 Sierpień 2009, 16:44   

w Vectrze były 3 silniki 2.0 C20NE C20XE i 2.0 16v ale ecotec chyba X20XEV czy jakoś tak. wiadomo żeby SWAP'a zrobić trzeba mieć najlepiej cały przód - silnik + skrzynia + półosie + wiązka + komp + osprzęt + troche kasy + zapał i chęci + xxx (zawsze się coś znajdzie) dla mnie taki SWAP na przygotowanych częściach to jest kwestia 2 dni.
 
 
     
 DizzyX
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 17 Sierpień 2009, 19:25   

gtszudi napisał/a:
w Vectrze były 3 silniki 2.0 C20NE C20XE i 2.0 16v ale ecotec chyba X20XEV czy jakoś tak.


... i każdy z nich wejdzie (mieści się każdy z nich w CA to w CB tym bardziej wejdzie)
 
     
 morhol


Informacje
LPG: Tak
Wiek: 36
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 117
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 08:49   

Więc chyba łatwiej będzie znaleźć jakąś vectrę a z c20ne za grosze z blachą ledwo trzymającą się kupy niż taką astrę gsi calibrę czy kadetta. No chyba że są jakieś znaczące różnice?
 
 
     
 cwirus88



Informacje
LPG: Nie
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 67
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 11:10   

morhol napisał/a:
Więc chyba łatwiej będzie znaleźć jakąś vectrę a z c20ne za grosze z blachą ledwo trzymającą się kupy niż taką astrę gsi calibrę czy kadetta.


Cokolwiek z ww. pozycji nie kupisz silnik i tak będzie do remontu. Chyba, że trafisz na silnik trzymający kompresję, nie żrący oleju oraz nie plujący płynem z wydechu - a to oczywiście graniczy z cudem, takim ale na serio cudem.
 
 
     
 gtszudi


Informacje
pomorskie

Wiek: 36
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 19
Skąd: Pruszcz Gdański
Ostrzeżenia: ( 2/3 )
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 11:15   

po czym tak sądzisz ? C20NE ciężko jest zajechać , C20XE może być prędzej zajechane , bo kto kupuje 150 KM żeby powoli jeździć ? ja kupiłem C20XE za 700 zł w super stanie i co ? wcześniej kupiłem 2 x C20NE i też były w super stanie mimo iż z ogłoszenia , kupiłes kiedyś 2.0 opla że tak uważasz ?
 
 
     
 cwirus88



Informacje
LPG: Nie
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 67
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 11:32   

gtszudi napisał/a:
kupiłes kiedyś 2.0 opla że tak uważasz ?


Nie kupiłem, ale tak się składa że w kwestii modzenia aut obracam się raczej w kręgach gdzie auta się robi na picuś glancuś. Chyba mi nie powiesz że c20xe albo c20ne będzie w idealnym stanie po 150 tys polskiego przegiegu (x3). Taki silnik napewno ma już różnice kompresji na cylindrach powyżej 10% normalnej kompresji, a to już kwalifikuje silnik do remontu. Po prostu wyznaję prostą zasadę - jak grzebiesz to bez kompromisów, na profi nowych częściach, tak by auto służyło długo i bezproblemowo.
 
 
     
 gtszudi


Informacje
pomorskie

Wiek: 36
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 19
Skąd: Pruszcz Gdański
Ostrzeżenia: ( 2/3 )
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 11:50   

c20xe o którym marcesowi mowiłem ma po 14,5 na każdym garze , c20ne ma po 10 z minimalnymi odchyłkami , nie każdy silnik jest zajechany , a to że trafiasz na przebieg 150 tys km x3 to znaczy że nie miałeś nigdy okazji kupić dobrego engina :)
 
 
     
 cwirus88



Informacje
LPG: Nie
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 67
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 11:54   

wiesz, nie wykluczam że są zadbane jednostki i da się na takie trafić i życzę każdemu by kupił nie zajechanego trupa. ale niestety realia są takie że zdecydowana większość tych silników to trupy... i tutaj chyba się zgodzisz :hyhy:
 
 
     
 gtszudi


Informacje
pomorskie

Wiek: 36
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 19
Skąd: Pruszcz Gdański
Ostrzeżenia: ( 2/3 )
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 12:11   

zgodzę się ale to tak samo jakby mówić że wszyscy polacy to złodzieje. jeden ma szczęście drugi nie , ja mam , kto inny nie ma.
 
 
     
 OL!
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 12:14   

i jak ładnie wszyscy doszli do porozumienia - dziękuje za kulturę bo już myślałem że zacznie się kolejny OT...

:nocoment:
 
     
 cwirus88



Informacje
LPG: Nie
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 67
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 12:21   

nie taki cwirus straszny jak go malują :hyhy:
 
 
     
 morhol


Informacje
LPG: Tak
Wiek: 36
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 117
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 15:24   

Dlatego wspomniałem o vectrze A bo raczej mało który gość w średnim wieku używa ich do streetu więc myślałem że lepiej byłoby czegoś takiego szukać niż typowo przeznaczonego do katu, wiadomo chodzi o stan mechaniczny. A że helmuty nie potrafią zrobić mocnego i wytrzymałego silnika to już inna sprawa :rotfl:
 
 
     
 gtszudi


Informacje
pomorskie

Wiek: 36
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 19
Skąd: Pruszcz Gdański
Ostrzeżenia: ( 2/3 )
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 16:39   

C20NE i C20XE to mocne i wytrzymałe silniki , aczkolwiek najwięcej młodziaków którzy je dostają to katują je na zimnym silniku , przez co w C20XE pękały głowice , a w C20NE robił sie muł.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu Strona 4 z 5 
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Techniczny » SWAP - zmiany i modyfikacje silników » [ Corsa B] Ogólny topic o SWAP
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group    Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.
   Kopiowanie postanowień graficznych i elementów ze strony bez zgody administracji- zabronione.