LPG: Nie Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 14 Skąd: Rybnik
Wysłany: 22 Lipiec 2009, 17:33
marces, oj marces ... wiesz na co TY sie porywasz...kapa czyli generalny remont - ok 5tysi... do tego silnik, swap, kupa osprzętu, gratów... to sie tak wydaje ... ale potem co chwile dochodza nowe drobiazgi... pamietaj też o zrobieniu wydechu (2cale), hamulców...
no i odpowiednim dotarciu silnika po remoncie ...
odnosnie piast - do c20xe najlepiej zastosowac z vectry A...
piasty jak piasty : astra vectra calibra kadett jeden h.. , wazne zeby byly dobrze przetoczone , u mnie C20XE juz lezy w garazu i sie robi remoncik juz pelna geba
Post nie zgodny z regulaminem. Na forum należy bezwzględnie używać polskich znaków diakrytycznych (ą, ę, ć, ż itp), oraz stosować się do zasad ortografii i gramatyki. Poprawia to czytelność i umożliwia szybsze rozwiązanie problemu. Proszę poprawić post.
Kolejny raz to samo -
Ostatnio zmieniony przez 23 Lipiec 2009, 16:06, w całości zmieniany 2 razy
marces [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 22 Lipiec 2009, 20:58
no to tam trzymaj dla mnie silniczek ja też już zbieram części i robimy swapa generalnego narazie nie robie tak że luzik
marek-rz [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 2 Sierpień 2009, 13:24
Witam mam pytanie ja może ktoś namiary do kogoś kto dorabia łapę do sinika 2.0 lub jakiś schemat jak to wygląda...
w Vectrze były 3 silniki 2.0 C20NE C20XE i 2.0 16v ale ecotec chyba X20XEV czy jakoś tak. wiadomo żeby SWAP'a zrobić trzeba mieć najlepiej cały przód - silnik + skrzynia + półosie + wiązka + komp + osprzęt + troche kasy + zapał i chęci + xxx (zawsze się coś znajdzie) dla mnie taki SWAP na przygotowanych częściach to jest kwestia 2 dni.
DizzyX [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 17 Sierpień 2009, 19:25
gtszudi napisał/a:
w Vectrze były 3 silniki 2.0 C20NE C20XE i 2.0 16v ale ecotec chyba X20XEV czy jakoś tak.
... i każdy z nich wejdzie (mieści się każdy z nich w CA to w CB tym bardziej wejdzie)
Więc chyba łatwiej będzie znaleźć jakąś vectrę a z c20ne za grosze z blachą ledwo trzymającą się kupy niż taką astrę gsi calibrę czy kadetta. No chyba że są jakieś znaczące różnice?
LPG: Nie
Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 67 Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 11:10
morhol napisał/a:
Więc chyba łatwiej będzie znaleźć jakąś vectrę a z c20ne za grosze z blachą ledwo trzymającą się kupy niż taką astrę gsi calibrę czy kadetta.
Cokolwiek z ww. pozycji nie kupisz silnik i tak będzie do remontu. Chyba, że trafisz na silnik trzymający kompresję, nie żrący oleju oraz nie plujący płynem z wydechu - a to oczywiście graniczy z cudem, takim ale na serio cudem.
po czym tak sądzisz ? C20NE ciężko jest zajechać , C20XE może być prędzej zajechane , bo kto kupuje 150 KM żeby powoli jeździć ? ja kupiłem C20XE za 700 zł w super stanie i co ? wcześniej kupiłem 2 x C20NE i też były w super stanie mimo iż z ogłoszenia , kupiłes kiedyś 2.0 opla że tak uważasz ?
LPG: Nie
Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 67 Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 11:32
gtszudi napisał/a:
kupiłes kiedyś 2.0 opla że tak uważasz ?
Nie kupiłem, ale tak się składa że w kwestii modzenia aut obracam się raczej w kręgach gdzie auta się robi na picuś glancuś. Chyba mi nie powiesz że c20xe albo c20ne będzie w idealnym stanie po 150 tys polskiego przegiegu (x3). Taki silnik napewno ma już różnice kompresji na cylindrach powyżej 10% normalnej kompresji, a to już kwalifikuje silnik do remontu. Po prostu wyznaję prostą zasadę - jak grzebiesz to bez kompromisów, na profi nowych częściach, tak by auto służyło długo i bezproblemowo.
c20xe o którym marcesowi mowiłem ma po 14,5 na każdym garze , c20ne ma po 10 z minimalnymi odchyłkami , nie każdy silnik jest zajechany , a to że trafiasz na przebieg 150 tys km x3 to znaczy że nie miałeś nigdy okazji kupić dobrego engina
LPG: Nie
Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 67 Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 11:54
wiesz, nie wykluczam że są zadbane jednostki i da się na takie trafić i życzę każdemu by kupił nie zajechanego trupa. ale niestety realia są takie że zdecydowana większość tych silników to trupy... i tutaj chyba się zgodzisz :hyhy:
Dlatego wspomniałem o vectrze A bo raczej mało który gość w średnim wieku używa ich do streetu więc myślałem że lepiej byłoby czegoś takiego szukać niż typowo przeznaczonego do katu, wiadomo chodzi o stan mechaniczny. A że helmuty nie potrafią zrobić mocnego i wytrzymałego silnika to już inna sprawa :rotfl:
C20NE i C20XE to mocne i wytrzymałe silniki , aczkolwiek najwięcej młodziaków którzy je dostają to katują je na zimnym silniku , przez co w C20XE pękały głowice , a w C20NE robił sie muł.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum