Przepraszam, jestem tutaj nowy :kwasny: namieszałem od razu :mur: obecnie przebywam w UK i szukam właśnie GSi, są dostępne, ale nie zawsze w przystępnej cenie :kwasny: łatwiej tutaj dostać 1.4 :kwasny: co za bardzo nie odpowiada, jeśli swap to tylko na 1.6 16v lub więcej :hyhy: pozdrawiam i dziękuje marces a masz może jakieś namiary na "laweciarza" który chętnie przywiezie taką corsę
marces [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 18 Lipiec 2009, 03:16
Jeszcze nie bo szczerze mówiąc niemam kasy na swapa więc nie szukam narazie niczego. A znaleść gsi w odpowiedniej cenie jest dość cieżko , łatwiej już dorwać calibre 2.0 16v tylko tu jest już troche grzebania !
Wczoraj znalazłem GSi czerwone podobno najszybsze :hyhy: hahaha w przystępnej cenie elektr,AC, wspom,itd za ₤350 nawet był mot [przegląd] i insurace [ubezp]. A na allegro.pl jest powypadkowa prawie kompletna Corsę [bez paru szyb i plastików] za 1.800 pln
Ja też nie za bardzo z pieniędzmi, więc na razie się wstrzymuje, ale temat jak najbardziej aktualny :hyhy: wciąż szukam i draże
marces [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 18 Lipiec 2009, 11:24
Kurde no kolega mnie tu teraz nakręcił spowrotem na te 2.0 tylko będe musiał znim sobie pogadać bo nie sądze żeby tylko piwasy , przecież łapę trzeba zrobić :zdziwko: ...
No wsumie 350f to nie wiele za auto którym dojedziesz do polski zrobisz swap i wezmiesz potrzebne Ci części itp...
Tylko też jedna sprawa mnie gryzie , kupisz taką corse z angli i okaże się że jest w leprzym stanie blacharskim niż ta co masz obecnie .... ja się tego boje dlatego bym chcial 2.0 16v bo kupie calibre i weze zniej tylko silnik ze skrzynią , pompy , zbiorniczek , hamulce - a samą bude sprzedam
no panowie to na pomorzu niedlugo bedzie 2.0 16v pod maska , mialo byc V6 ale bedzie jednak 2.0 16v , choc byl tez plan turbo 8v zrobic , lecz jednak ide w 16v , niedlugo bede palil asfalt
Post nie zgodny z regulaminem. Na forum należy bezwzględnie używać polskich znaków diakrytycznych (ą, ę, ć, ż itp), oraz stosować się do zasad ortografii i gramatyki. Poprawia to czytelność i umożliwia szybsze rozwiązanie problemu. Proszę poprawić post. To jest już ostatnie ostrzeżenie - następnym razem będzie warn.
Ostatnio zmieniony przez 18 Lipiec 2009, 21:20, w całości zmieniany 1 raz
marces [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 19 Lipiec 2009, 00:38
No stary to powodzenia wkońcu ktoś to zrobi w miare blisko , będe mógł to cudo wkońcu obejrzeć , powodzenia rób to szybko i wpadaj na spoty! Jak ja ogarne budę to kto wie może też jednak się skuszę na c20xe choć są plany żeby zrobic x16xet :):):)
Pierwsze pytanie jakie należy zadać , to na czym nam zależy , a drugie to jakimi środkami dysponujemy , w turbo nie ma sie co bawić , bo za 1000 zł , ma się już SWAPA na C20NE , a to jest juz duża różnica , potem wystarczy znaleźć C20XE z kolektorem , kompem , przeplywka , wiązką , i ma sie już C20XE , i tak należy myśleć , a nie żadne TURBO. Bo żeby mieć turbo trzeba mieć wiedzę na temat silnika itp , myślę że uturbić C20NE byłoby najlepiej , bo jest w miarę odpręzony , i wystarczy korby przełożyć od C20XE , i spokojnie wytrzyma pod jakieś 170 KM. Jeśli ktoś chce to moge wykonać SWAPA , o pytania możecie śmiało walić do mnie.
takie gadanie głupot że trakcji nie będzie czy coś , jakoś u mnie wcale nie mam problemu z trakcją , wystarczy troche szersze opony dać i po sprawie , a poza tym od ruszania jest 1 bieg , to nie golf 1 gdzie po wlozeniu KR'a jest problem z trakcja , tu przód jest dociążony ładnie więc o trakcje martwić się warto dopiero przy LET'cie , C20NE i C20XE przy 195 oponce jest spoko.
marces [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 19 Lipiec 2009, 15:00
mówisz że turbo to niezbyt dobry gadzet ogólnie z tego co gadałem z ludzmi to też twierdzą że leprzy jest wolnossący mocny silnik niż słabszy uturbiony. Tylko ten tobiący największe wrażenie dzwięk :P:P:P
No ale stary jak mówisz że dał byś rade zrobić swapa ja bym chciał swap na c20xe jak będe miał kase , znajde calibre i chce generalny remont zrobić tylko nieznam się na tym zabardzo niemam gdzie tego zrobić i jeżeli masz miejsce gdzie można by takie rzeczy robić to bym się do Ciebie uśmiechnoł byśmy to razem zrobili ?
LPG: Nie Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 14 Skąd: Rybnik
Wysłany: 22 Lipiec 2009, 17:33
marces, oj marces ... wiesz na co TY sie porywasz...kapa czyli generalny remont - ok 5tysi... do tego silnik, swap, kupa osprzętu, gratów... to sie tak wydaje ... ale potem co chwile dochodza nowe drobiazgi... pamietaj też o zrobieniu wydechu (2cale), hamulców...
no i odpowiednim dotarciu silnika po remoncie ...
odnosnie piast - do c20xe najlepiej zastosowac z vectry A...
piasty jak piasty : astra vectra calibra kadett jeden h.. , wazne zeby byly dobrze przetoczone , u mnie C20XE juz lezy w garazu i sie robi remoncik juz pelna geba
Post nie zgodny z regulaminem. Na forum należy bezwzględnie używać polskich znaków diakrytycznych (ą, ę, ć, ż itp), oraz stosować się do zasad ortografii i gramatyki. Poprawia to czytelność i umożliwia szybsze rozwiązanie problemu. Proszę poprawić post.
Kolejny raz to samo -
Ostatnio zmieniony przez 23 Lipiec 2009, 16:06, w całości zmieniany 2 razy
marces [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 22 Lipiec 2009, 20:58
no to tam trzymaj dla mnie silniczek ja też już zbieram części i robimy swapa generalnego narazie nie robie tak że luzik
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum