Przesunięty przez: west
20 Sierpień 2009, 10:33
[ Corsa B] Ogólny topic o SWAP
Autor Wiadomość
 Dawwwidek



Informacje
podkarpackie

Wiek: 37
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 18
Skąd: Jasło [RJS]
Wysłany: 17 Lipiec 2009, 17:53   

Przepraszam, jestem tutaj nowy :kwasny: namieszałem od razu :mur: obecnie przebywam w UK i szukam właśnie GSi, są dostępne, ale nie zawsze w przystępnej cenie :kwasny: łatwiej tutaj dostać 1.4 :kwasny: co za bardzo nie odpowiada, jeśli swap to tylko na 1.6 16v lub więcej :hyhy: pozdrawiam i dziękuje marces a masz może jakieś namiary na "laweciarza" który chętnie przywiezie taką corsę :D
 
 
     
 marces
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 18 Lipiec 2009, 03:16   

Jeszcze nie bo szczerze mówiąc niemam kasy na swapa więc nie szukam narazie niczego. A znaleść gsi w odpowiedniej cenie jest dość cieżko , łatwiej już dorwać calibre 2.0 16v tylko tu jest już troche grzebania !
 
     
 gtszudi


Informacje
pomorskie

Wiek: 36
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 19
Skąd: Pruszcz Gdański
Ostrzeżenia: ( 2/3 )
Wysłany: 18 Lipiec 2009, 08:29   

jak ma sie gotowe piasty to cala robota to zaledwie 1 - 2 dni max.
 
 
     
 Dawwwidek



Informacje
podkarpackie

Wiek: 37
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 18
Skąd: Jasło [RJS]
Wysłany: 18 Lipiec 2009, 10:50   

Wczoraj znalazłem GSi czerwone podobno najszybsze :hyhy: hahaha w przystępnej cenie :) elektr,AC, wspom,itd za ₤350 nawet był mot [przegląd] i insurace [ubezp]. A na allegro.pl jest powypadkowa prawie kompletna Corsę [bez paru szyb i plastików] za 1.800 pln

Ja też nie za bardzo z pieniędzmi, więc na razie się wstrzymuje, ale temat jak najbardziej aktualny :hyhy: wciąż szukam i draże :D
 
 
     
 marces
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 18 Lipiec 2009, 11:24   

Kurde no kolega mnie tu teraz nakręcił spowrotem na te 2.0 :D tylko będe musiał znim sobie pogadać bo nie sądze żeby tylko piwasy , przecież łapę trzeba zrobić :zdziwko: ...

No wsumie 350f to nie wiele za auto którym dojedziesz do polski zrobisz swap i wezmiesz potrzebne Ci części itp...

Tylko też jedna sprawa mnie gryzie , kupisz taką corse z angli i okaże się że jest w leprzym stanie blacharskim niż ta co masz obecnie .... ja się tego boje dlatego bym chcial 2.0 16v bo kupie calibre i weze zniej tylko silnik ze skrzynią , pompy , zbiorniczek , hamulce - a samą bude sprzedam :D
 
     
 Dawwwidek



Informacje
podkarpackie

Wiek: 37
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 18
Skąd: Jasło [RJS]
Wysłany: 18 Lipiec 2009, 13:11   

Pożyjemy zobaczymy :] wszystko zależy od funduszy...niestety :/ 2.0 bardziej by mnie kręciło :hyhy: powodzenia marces
 
 
     
 marces
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 18 Lipiec 2009, 13:44   

wzajemnie ;)
 
     
 gtszudi


Informacje
pomorskie

Wiek: 36
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 19
Skąd: Pruszcz Gdański
Ostrzeżenia: ( 2/3 )
Wysłany: 18 Lipiec 2009, 21:16   

no panowie to na pomorzu niedlugo bedzie 2.0 16v pod maska , mialo byc V6 ale bedzie jednak 2.0 16v , choc byl tez plan turbo 8v zrobic , lecz jednak ide w 16v , niedlugo bede palil asfalt :)

Post nie zgodny z regulaminem. Na forum należy bezwzględnie używać polskich znaków diakrytycznych (ą, ę, ć, ż itp), oraz stosować się do zasad ortografii i gramatyki. Poprawia to czytelność i umożliwia szybsze rozwiązanie problemu. Proszę poprawić post. To jest już ostatnie ostrzeżenie - następnym razem będzie warn.
Ostatnio zmieniony przez 18 Lipiec 2009, 21:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
 marces
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 19 Lipiec 2009, 00:38   

No stary to powodzenia wkońcu ktoś to zrobi w miare blisko , będe mógł to cudo wkońcu obejrzeć , powodzenia rób to szybko i wpadaj na spoty! Jak ja ogarne budę to kto wie może też jednak się skuszę na c20xe choć są plany żeby zrobic x16xet :) :):):)
 
     
 gtszudi


Informacje
pomorskie

Wiek: 36
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 19
Skąd: Pruszcz Gdański
Ostrzeżenia: ( 2/3 )
Wysłany: 19 Lipiec 2009, 09:47   

Pierwsze pytanie jakie należy zadać , to na czym nam zależy , a drugie to jakimi środkami dysponujemy , w turbo nie ma sie co bawić , bo za 1000 zł , ma się już SWAPA na C20NE , a to jest juz duża różnica , potem wystarczy znaleźć C20XE z kolektorem , kompem , przeplywka , wiązką , i ma sie już C20XE , i tak należy myśleć , a nie żadne TURBO. Bo żeby mieć turbo trzeba mieć wiedzę na temat silnika itp , myślę że uturbić C20NE byłoby najlepiej , bo jest w miarę odpręzony , i wystarczy korby przełożyć od C20XE , i spokojnie wytrzyma pod jakieś 170 KM. Jeśli ktoś chce to moge wykonać SWAPA , o pytania możecie śmiało walić do mnie.
 
 
     
 west
Zasłużeni
widoczni.org



Informacje
wielkopolskie

LPG: Nie
Imię: Bartek
Pomógł: 43 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 1485
Skąd: Księstwo Poznańskie
Wysłany: 19 Lipiec 2009, 09:55   
   Moje auto: Porshe 911


weźcie pod uwagę stosunek masy pojazdu do koników wyoranych ze swapa, żeby nie było potem tak że z III biegu trzeba ruszać by normalnie ruszyć...
 
     
 gtszudi


Informacje
pomorskie

Wiek: 36
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 19
Skąd: Pruszcz Gdański
Ostrzeżenia: ( 2/3 )
Wysłany: 19 Lipiec 2009, 10:27   

takie gadanie głupot że trakcji nie będzie czy coś , jakoś u mnie wcale nie mam problemu z trakcją , wystarczy troche szersze opony dać i po sprawie , a poza tym od ruszania jest 1 bieg , to nie golf 1 gdzie po wlozeniu KR'a jest problem z trakcja , tu przód jest dociążony ładnie więc o trakcje martwić się warto dopiero przy LET'cie , C20NE i C20XE przy 195 oponce jest spoko.
 
 
     
 marces
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 19 Lipiec 2009, 15:00   

mówisz że turbo to niezbyt dobry gadzet ogólnie z tego co gadałem z ludzmi to też twierdzą że leprzy jest wolnossący mocny silnik niż słabszy uturbiony. Tylko ten tobiący największe wrażenie dzwięk :P:P:P

No ale stary jak mówisz że dał byś rade zrobić swapa ja bym chciał swap na c20xe jak będe miał kase , znajde calibre i chce generalny remont zrobić tylko nieznam się na tym zabardzo niemam gdzie tego zrobić i jeżeli masz miejsce gdzie można by takie rzeczy robić to bym się do Ciebie uśmiechnoł byśmy to razem zrobili ?
 
     
 gtszudi


Informacje
pomorskie

Wiek: 36
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 19
Skąd: Pruszcz Gdański
Ostrzeżenia: ( 2/3 )
Wysłany: 19 Lipiec 2009, 15:54   

generalny remont to znaczy ? nowe tłoki , szlif wału , panewki i reszta ? możliwości mam , i sprzętu też troche sie znajdzie.
 
 
     
 marces
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 19 Lipiec 2009, 17:52   

no chodzi o wymiane i czyszczenie wszystko aby silnik był jak nowy ( aby liczba km po zalorzeniu wszystkiego wynosila 0000000 )
 
     
 gtszudi


Informacje
pomorskie

Wiek: 36
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 19
Skąd: Pruszcz Gdański
Ostrzeżenia: ( 2/3 )
Wysłany: 19 Lipiec 2009, 19:32   

jesli chodzi o C20XE to taki generalny remont przekroczy 5 tysi.
 
 
     
 marces
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 20 Lipiec 2009, 16:35   

kto wie jakie wymiary ma piasta w corsie b
 
     
 Gnejsik


Informacje
LPG: Nie
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 14
Skąd: Rybnik
Wysłany: 22 Lipiec 2009, 17:33   

marces, oj marces ... wiesz na co TY sie porywasz...kapa czyli generalny remont - ok 5tysi... do tego silnik, swap, kupa osprzętu, gratów... to sie tak wydaje ... ale potem co chwile dochodza nowe drobiazgi... pamietaj też o zrobieniu wydechu (2cale), hamulców...

no i odpowiednim dotarciu silnika po remoncie ...

odnosnie piast - do c20xe najlepiej zastosowac z vectry A...
 
 
     
 gtszudi


Informacje
pomorskie

Wiek: 36
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 19
Skąd: Pruszcz Gdański
Ostrzeżenia: ( 2/3 )
Wysłany: 22 Lipiec 2009, 20:25   

piasty jak piasty : astra vectra calibra kadett jeden h.. , wazne zeby byly dobrze przetoczone , u mnie C20XE juz lezy w garazu i sie robi remoncik juz pelna geba :)

Post nie zgodny z regulaminem. Na forum należy bezwzględnie używać polskich znaków diakrytycznych (ą, ę, ć, ż itp), oraz stosować się do zasad ortografii i gramatyki. Poprawia to czytelność i umożliwia szybsze rozwiązanie problemu. Proszę poprawić post.
Kolejny raz to samo -
Ostatnio zmieniony przez 23 Lipiec 2009, 16:06, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
 marces
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 22 Lipiec 2009, 20:58   

no to tam trzymaj dla mnie silniczek ja też już zbieram części i robimy swapa :) generalnego narazie nie robie tak że luzik ;)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu Strona 3 z 5 
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Techniczny » SWAP - zmiany i modyfikacje silników » [ Corsa B] Ogólny topic o SWAP
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group    Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.
   Kopiowanie postanowień graficznych i elementów ze strony bez zgody administracji- zabronione.