Przesunięty przez: Kaszubski
19 Marzec 2016, 12:35
Kilka pytań. Corsa B
Autor Wiadomość
 vicek



Informacje
LPG: Tak
Wiek: 34
Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 32
Skąd: Chorzów
Wysłany: 10 Lipiec 2009, 15:58   Kilka pytań. Corsa B

Witam wszystkich! Jak widać jestem tu nowy, w piątek kupiłem Corse B po dość ostrym tuningu.
Związku z tym mam pytanko.

Muszę przód podnieść do góry bo jednak na polskich drogach nie wyrobie (miska -> asfalt 3,5 CM) miska jest w stanie krytycznym;/ Dostałem zewieszenie gwintowane od kolesia, ale nadaje sie tylko do regeneracji, dlatego moja pytanie brzmi. Jakie są koszta regeneracji (Przybliżone)? Na seryjnym zawieszeniu rozpórka nad silnikiem nie szkodzi?
 
 
     
 PrzemoXE
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 4 Sierpień 2009, 12:45   

W sprawie regeneracji amorów uderz do nich http://www.pecar.pl/ a koszt to ok. 150zł za sztuke.
 
     
 Jasioracek



Informacje
LPG: Nie
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 118
Skąd: Racibórz
Ostrzeżenia: ( 2/3 )
Wysłany: 12 Sierpień 2009, 12:20   

Kup sobie normalne zawieszenie z sachs lub bilstein a do tego sprężyny do gsi:) ja ostatnio zamontowałem i wkońcu da się normalnie jeździc!
 
 
     
 cwirus88



Informacje
LPG: Nie
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 67
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 12 Sierpień 2009, 18:23   

Olej regenerowanie amorków. Kup nowe. Najlepiej gazowe bilsteiny B4, do tego seryjne sprężyny, bo:

Jasioracek napisał/a:
sprężyny do gsi:)


zrobią z twojego auta suva. Sprężyny z Gsi są dostosowane do większego obciążenia przodu (c16xe waży nieco więcej), więc jak je zapakujesz pod normalną corsę to będzie siedzieć nienaturalnie wysoko.
 
 
     
 spidan
Zasłużeni
Beatka + 29.10.2010



Informacje
dolnoslaskie

LPG: Tak
Klub: Astra Club
Pomógł: 29 razy
Wiek: 46
Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 993
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 12 Sierpień 2009, 20:06   
   Moje auto: ASTRA G


cwirus88 napisał/a:
Sprężyny z Gsi są dostosowane do większego obciążenia przodu (c16xe waży nieco więcej), więc jak je zapakujesz pod normalną corsę to będzie siedzieć nienaturalnie wysoko.


Racja, racja sprężyny dobiera się do konkretnej wersji silnikowej.
 
 
     
 vicek



Informacje
LPG: Tak
Wiek: 34
Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 32
Skąd: Chorzów
Wysłany: 19 Sierpień 2009, 23:06   

Nom teraz mam seryjnie przód, a z tyłu powiem wam że nie wiem nawet nie spojrzałem ale dosyć nisko i twardo ;) Autko teraz stoi na równo ;p
 
 
     
 max
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 20 Sierpień 2009, 08:39   

Przyłącze się lepiej nowe niż regeneracja.
Zastanów się czy chcesz wrócić do wysokości "seria" czy mimo wszystko troszkę niżej?, podkreślam troszkę!!!!
 
     
 vicek



Informacje
LPG: Tak
Wiek: 34
Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 32
Skąd: Chorzów
Wysłany: 20 Sierpień 2009, 15:24   

Powiem tak autko ślicznie wygląda obniżone, ale strasznie się jeździ po naszych polskich drogach. Seria jak dla mnie aż za wysoko. Chciałbym coś pomiędzy dlatego pytałem o regenerację.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu  
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Corsa B - strona techniczna - Pytania i odpowiedzi » Problematyka - Corsa B » Tuning optyczny i mechaniczny » Kilka pytań. Corsa B
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group    Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.
   Kopiowanie postanowień graficznych i elementów ze strony bez zgody administracji- zabronione.