LPG: Tak
Klub: Astra Club Pomógł: 29 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Maj 2008 Posty: 993 Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 26 Maj 2008, 20:41 Shrek Spidana Moje auto: ASTRA G
Witam!!!
A oto moje KORSZE
Silniczek 1.4
Rok grudzień 1993
Modyfikacje optyczne: zderzaki, progi, lusterka, fele Irmcher, elementy czarne w kolor nadwozia, przyciemnione wszystkie szyby.
Modyfikacje wnętrza: kierownica, gałka zmiany biegów i ręcznego, podłokietnik, kratki wlotów powietrza, podświetlenie na niebiesko, delikatne upiększenie licznika.
Modyfikacje mechaniczne: na razie tylko filtr K&N, nowy na zamówienie układ wydechowy od kolektora przez strumienicę do tylniego tłumika przelotowego. Dołożona przednia rozpórka.
Zawieszenie: Po wcześniejszym pesudo sportowym zawieszeniu (które leży na złomowisku) wróciłem do standardowego. Wymusiły to nasze "równe i gładkie drogi jak stół" oraz krawężniki jak drapacze chmur. W planach najbliższych jest zmiana przednich tarcz i zacisków na wentylowane 256 mm, a w dalszych planach zakup przyzwoitego gwintu.
Audio: Zadbałem też to sympatyczną muzyczkę. Zacząłem od wygłuszenia drzwi i dachu, włożyłem nowe kable od Carpower. Jednostka sterująca to Pioneer DEH-P6800MP, przedni odseparowany zestaw: midbas 16 cm Kicx seria GF, wysokie tony podają Carpower DT-284, do tego zwrotnice wykonane na zamówienie w wrocławskiej firmie VIP Audio. Wzmacniacz Carpower HPB-604, sub dwucewkowy Carpower Blackbass -10. Głośniki wysokotonowe znajdują się w osłonach lusterek przerobionych własnoręcznie.
Plany: w najbliższych dniach wymiana układu hamulcowego na sprawniejszy z astry gsi. Docelowo zmiana jednostki napędowej na mocniejszą ( zobaczymy ).
Ostatnio zmieniony przez spidan 6 Styczeń 2010, 21:33, w całości zmieniany 7 razy
LPG: Tak
Klub: Astra Club Pomógł: 29 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Maj 2008 Posty: 993 Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 27 Maj 2008, 11:06
Moje auto: ASTRA G
west napisał/a:
pytanie, klapę robiłes czy juz byla tak zrobiona?
jak robiles to opisz "przerobienie" otwierania na linke plus koszt
klapa została przerobiona przez miejscowego speca od zadań trudnych razem z całym ospoilerowaniem. Otwieranie jest na tzw. przycisk. Zasada działania banalnie prosta tzn. elektro zamek plus sprężyna. Kosztów nie pamietam bo taka mała suma uleciała przy całości Ale poszukałem i jestem na 99% pewien że mam coś takiego http://www.allegro.pl/ite...ania_drzwi.html
LPG: Tak
Klub: Astra Club Pomógł: 29 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Maj 2008 Posty: 993 Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 27 Maj 2008, 11:14
Moje auto: ASTRA G
dudu napisał/a:
A ten kolorek to perła??? czy kameleon????
hehe ani jedno ani drugie- zwykły popularny metalic często spotykany w corsach.
Korsze jest tylko całe odświeżone dookoła:) Większość zdjęć robiłem aparatem z filtrem UV i jedno z komórki. A złośliwość rzeczy martwych nie pokazuje faktycznej barwy, tak naprawde to kolor jest właśnie pośredni między nimi.
sorki ale się rozpisałem
[ Dodano: 3 Wrzesień 2008, 19:05 ]
kilka fotek z sesji filmowej:)
CIEKAWY JESTEM CZY SIĘ WAM PODOBA FILM ???
w weekend nie próżnowałem i stworzyłem coś takiego:
spidan, świetne te Twoje Corche! Fajny podłokietnik, też się nad takim zastanawiam, ale nie wiedziałam jak to się ma do corsiaka w 3 drzwiach. Ale widze że nie ma problemu z zamontowaniem :lolki: Powiedz mi to jakiś uniersalek czy specjalny do corsy?
LPG: Tak
Klub: Astra Club Pomógł: 29 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Maj 2008 Posty: 993 Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 31 Styczeń 2009, 22:04
Moje auto: ASTRA G
kara u mnie akurat jest dedykowany do corsy B, ale na dzień dzisiejszy te uniwersalne tez dają radę, trzeba tylko dobrze poszukać lub zadać pytanie sprzedającemu.
marces [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 9 Marzec 2009, 18:06
o mam tej samej firmy wydech , ogółem świetna corsa ... pozdro
chemas86 [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 10 Marzec 2009, 15:21
super zrobiona! szacun jeśli robieś to sam!
corsarz [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 17 Marzec 2009, 09:31
ładny kolor, łądne alu, ogólnie spoko się prezentuje, pomyśl nad glebą
LPG: Tak
Klub: Astra Club Pomógł: 29 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Maj 2008 Posty: 993 Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 17 Marzec 2009, 19:29
Moje auto: ASTRA G
niestety gleba narazie odpada. Codzienne użytkowanie wyklucza takie zawieszenie, przynajmniej dopóki nie kupię jakiegoś kombika. A jak zostanie corsa jako drugie autko to może jakiś gwint zawita.
LPG: Tak
Klub: Astra Club Pomógł: 29 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Maj 2008 Posty: 993 Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 26 Marzec 2009, 18:10
Moje auto: ASTRA G
Dziś odebrałem autko z warsztatu. Corsunia przeszła operację na otwartym serduchu - wymieniona uszczelka pod głowicą, splanowana głowica ( na pierwszym cylindrze wydmuchało uszczelkę), dotarte zawory, wymieniony pasek rozrządu, oraz olej, płyn chłodniczy i jeszcze parę pierdułek. Poniesione koszta – 497zł razem z robocizną to chyba nie tak źle. Efekt – silnik chodzi równiutko, cichutko. Poprawiła się praca w zakresie 2-4 tys. obr.
Teraz do pełni szczęścia muszę wymienić łożyska w tylnych kołach i będzie miodzio
[ Dodano: 31 Marzec 2009, 15:02 ]
Cwirek doradził i dziś przyszła rozpóreczka FK.
Po 30 minutach, bez najmniejszych problemów i przeróbek została zamontowana :P i prezentuje się tak:
[ Dodano: 21 Kwiecień 2009, 06:57 ]
no łożyska w tylnych kołach wymienione + linka ręcznego *2 wymieniona = auto przygotowane w 100% do sezonu letniego
Koszt łożysk 19 zł za sztukę, wymiana 40zł od strony. Koszt linek w granicach 60zł i wymiana za symboliczne 10zł.
Ogółem - 200zł - radość z jazdy bezcenna :P
Ostatnio zmieniony przez spidan 2 Kwiecień 2010, 11:29, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum