Wymiana radia (Pioneer)
Autor Wiadomość
 RavOsw 


Informacje
malopolskie

LPG: Nie
Imię: Rafał
Wiek: 25
Dołączył: 21 Lis 2017
Posty: 2
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 21 Listopad 2017, 18:02   Wymiana radia (Pioneer)
   Moje auto: Corsa C 1.2


Witam . Mam problem z wymianą radia z oryginalnego kaseciaka 2 Din na radio Pioneer DEH - 4000UB 1 Din . Posiadam zaślepkę i całe okablowanie do podłączenia radia, lecz problem pojawia się z prowadnicami oryginalnego radia . Mianowicie gdy zamontuje zaślepkę i wsadzam radio to nie wchodzi do końca ponieważ blokują je wystające po bokach w środku takie jakby prowadnice . Czy spotkaliście się już z takim problemem ? I jak sobie z tym poradzić .. Z góry dzięki za odpowiedź . Pozdrawiam :)
 
     
 Piecia 



Informacje
mazowieckie

LPG: Nie
Imię: Piotr
Pomógł: 2 razy
Wiek: 24
Dołączył: 02 Mar 2017
Posty: 108
Skąd: Warszawa/Merzig (DE)
Wysłany: 21 Listopad 2017, 23:48   
   Moje auto: Corsa C 1.3 CDTI


RavOsw, chyba domyślam się o co Ci chodzi. Nie ma możliwości ich podgięcia?
Najlepiej jakbyś wrzucił jakies zdjęcie poglądowe ;)
--------------------

  Prezentacja mojej Corsy: http://klubcorsa.pl/viewtopic.php?t=9858
     
 RavOsw 


Informacje
malopolskie

LPG: Nie
Imię: Rafał
Wiek: 25
Dołączył: 21 Lis 2017
Posty: 2
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 22 Listopad 2017, 19:32   
   Moje auto: Corsa C 1.2


Posłużę się zdjęciem z neta, ale chodzi dokładnie o tą prowadnicę pod trójką
http://i.imgur.com/S7gAh9k.jpg
Z drugiej strony jest identyczna . Nie ma możliwości odchylenia, jest za mocno zamocowana .
I jeszcze jedno pytanko, w jaki sposób podłączyć radio żeby nie wystawało ? Bo jak podłączam przejściówkę ISO to radio podczas montażu wystaje, ponieważ oryginalne podłączenie było "na styk"
 
     
 Czarkoman 


Informacje
wielkopolskie

LPG: Nie
Imię: Cezary
Dołączył: 25 Paź 2017
Posty: 20
Skąd: Pobiedziska
Wysłany: 22 Listopad 2017, 21:13   
   Moje auto: Opel Corsa C 1.8 GSi


Jeżeli dobrze rozumiem i wszystko wygląda u Ciebie jak na zdjęciu to to faktycznie jest prowadnica do fabrycznego radia. Cały ten kawałek metalu to rama od oryginalnego 2dina. Trzeba odhaczyć kabelki odgiąć całość troszeczkę, wyjąć i dopiero potem wkładać "przejściówkę" na 1dina. Sam to nie dawno robiłem i korzystałem z tego FILMU. Widać dosyć dobrze co trzeba zrobić :)
  Prezentacja mojej Corsy: http://klubcorsa.pl/viewtopic.php?p=70217#70217
     
 Chamelleon 


Informacje
mazowieckie

LPG: Tak
Imię: Chamelleon
Dołączył: 15 Lis 2017
Posty: 3
Skąd: Radzyń
Wysłany: 23 Listopad 2017, 12:38   
   Moje auto: BMW 2.5


Bardzo dobrze, że wrzuciłeś link. Nie można wykluczyć, że mnie również się przyda. Jakby co, będę Cię pytał. :)
--------------------
Ludzkie życie jest znacznie bardziej kruche, niż przypuszczasz.
 
     
.::Pani Reklama::.

pisz smiało! reklama@klubcorsa.pl

Dołaczył : Dawno Temu
Posty : 5000
Skad : Z bazy danych





Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu  
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

   Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.
   Kopiowanie postanowień graficznych i elementów ze strony bez zgody administracji- zabronione.
   samochody kempingowe na sprzedaż