Udało mi się zakupić używaną kolumnę w dobrym stanie. Głównie chodzi mi o wymianę łożyska, które jest zaznaczone na zdjęciu jednak zauważyłem, że bez całkowite demontażu kolumny go nie wymienię. Może któryś z was coś takiego robił i podzieliłby się kilkoma wskazówkami, jak się za to zabrać pozdrawiam
Jakoś nie widzę zdjęcia. Widzę że chyba borykasz się z tym problemem dosyć długo, może podjedź do jakiegoś warsztatu chociażby po garść informacji na ten temat, może coś będą wiedzieć. Jak na moje myślenie to chyba jest kupa roboty przy tym.
Poprawione, nie trzeba rozbierać kolumny, musisz odłączyć przegub od kolumny to łożysko jest dwuczęściowe proste jak budowa cepa, pierwsze wyjmij tą mniejszą cześć co jest na wałku z łożyska podważając i trochę wysunąć po czym zdjąć z wałka i teraz najgorsze, trzeba uważać to łożysko jest bardzo delikatne, tam gdzie są otworki w obudowie kolumny przy łożysku, to są zaczepy, które trzeba wciskać i analogicznie jak z mniejszą częścią, po wyszarpaniu z obudowy ma elegancko przejść przez wałek i dać sie wyjąć.
Czyli mówisz, że wystarczy rozdzielić kolumnę kierowniczą od krzyżaka i próbować zdjąć to łożysko w stronę mocowania krzyżaka? dobrze zrozumiałem ?
pzdr
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum