Imię: Krzysztof Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 10 Mar 2010 Posty: 29 Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 26 Listopad 2013, 19:48
Moje auto: Opel Combo
Wycinałem z dużym nadmiarem, więc prostą linią nie za wracałem sobie głowy.
Gdyby mnie czas nie gonił a wymiar musiał być konkretny to bym się postarał.
Auto dziś pierwszą noc poza domem stoi już u blacharza,więc czas operacyjny dla części masz nieograniczony :piwo:
Jeszcze jedno muszę w końcu zabezpieczyć dziada do porządku ,więc co polecacie do konserwacji elementów zamkniętych (progi itd.) i podłogi.
Wysłany: 28 Styczeń 2014, 21:55
Moje auto: 1.0 12v City
COMBO naprawdę konkret :hurra: Teraz tylko czekam żeby zobaczyć jak się spisał blacharz. Przeczytałem cały temat i jestem pod wrażeniem wysiłku i floty wydanej na auto . Powodzenia :piwko:
Imię: Krzysztof Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 10 Mar 2010 Posty: 29 Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 4 Luty 2014, 21:50
Moje auto: Opel Combo
Szyby muszą być ,bo ląduje tam rząd siedzeń i wedle obowiązującego prawa inaczej nie zarejestruje auta jako osobowe .
A coś takiego (pół klatka) od zawsze mi się marzyło ,ale musiała by być ze zdejmowanym krzyżem żeby dzieciaki można było wsadzić.
Zresztą pomysł jakiś tam jest już od dawna i czeka na realizację ( pożyjemy zobaczymy)
A przechodząc do placu boju to SZPACHEL POWOLI LĄDUJE NA AUCIE :witat:
Dwa strzały paki
Przód też trochę ogarnięty ( Podkład zamiast rdzy na belce dolne i konserwacja na bokach )
Imię: Krzysztof Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 10 Mar 2010 Posty: 29 Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 1 Marzec 2014, 21:00
Moje auto: Opel Combo
Combo wróciło od blacharza ,ale musi wrócić na parę poprawek.
Na razie sytuacja wygląda tak. Auto jest wstępnie wyszpachlowane i w podkładzie plus mega konserwacja cztery albo pięć kg. biteksu :uuu: .
Szyby te który nie trzeba kleić są założone i teraz tak mam dylemat.
Ponieważ rachunek od blacharza wyniósł o 100% więcej niż liczyłem to jest teraz problem.
Muszę wybrać :
-albo swap (znalazłem silnik ale cena trochę niszczy)
-albo nowy lakier
Prawdopodobnie pomaluję najpierw auto bez komory
a potem swap , komora i nowe wnętrze.
Macie może jakieś sprawdzone strony to przetwarzania zdjęć ?
Bo na fotosik.pl i imageshack.com wykorzystałem już całe miejsce i nie mogę dorzucić więcej zdjęć auta na forum :pff:
LPG: Nie
Imię: Damian Pomógł: 27 razy Wiek: 32 Dołączył: 25 Mar 2009 Posty: 870 Skąd: Pszczyna
Wysłany: 2 Marzec 2014, 13:21
Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG
Photobucket Mam i chwale sobie Maluj ją Elegancko i Ogarniaj temat Detali 1.4 Ci jeszcze długo wystarczy i mam Nadzieje ze pojawisz się na Spocie mamy do pogadania
LPG: Nie
Imię: Damian Pomógł: 27 razy Wiek: 32 Dołączył: 25 Mar 2009 Posty: 870 Skąd: Pszczyna
Wysłany: 3 Marzec 2014, 10:43
Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG
Combos wygląda teraz iście bojowo Gratuluje Efektu do Którego aktualnie doszedłeś Czekamy na Wiecej Co do Silnika Ech takie dylematy to wstretny problem... Choć i tak taki Silniczek wcześniej by wypadało ogarnąć od A do Z by paściarstwa nie wkładać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum