Witam!
chciałbym wymienić parownik w samochodzie tylko mam pytanie czy muszę założyć dokładnie taki sam parownik?
aktualnie mam parownik tomasseto który ma osobno filtr gazu i ma on jakieś 9 lat i gdybym teraz kupował nowy to tez muszę kupić żeby nie miał wbudowanego filtra gazu czy może już być z tym filtrem?
Jakiej firmy parownik polecacie?
LPG: Nie
Klub: Astra Club Pomógł: 4 razy Wiek: 34 Dołączył: 23 Sie 2011 Posty: 169 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 7 Listopad 2012, 17:34
sebo89,
Nie musisz zakładać dokładnie takiego samego parownika aczkolwiek musisz patrzeć na moc parownika tzn. do ilu HP wystarcza. Ty masz Corsę 1.4 także tak do 100HP spokojnie czegoś konkretnego poszukasz. Co do firm to wiadomo tomasseto jedna z najbardziej znanych włoskich firm jednakże w podobnej cenie są także elpigaz czy lovato.
LPG: Nie
Klub: Astra Club Pomógł: 4 razy Wiek: 34 Dołączył: 23 Sie 2011 Posty: 169 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 7 Listopad 2012, 19:10
sebo89 napisał/a:
może być już z tym filtrem?
Tak może być już z tym wbudowanym filtrem, po prostu Ty posiadasz starszej generacji parownik a teraz już robią jak by lift parowników hehe.
sebo89 napisał/a:
a która firma lepsza?
Moim zdaniem każda firma z tych w ścisłej czołówce jest dobra. Jeśli gaz jest dobrej jakości a sama instalacja wykonana prawidłowo to każdy parownik długo wytrzyma.
sebo89 napisał/a:
czy od rodzaju i firmy może zależeć spalanie?
Od tego na pewno nie zależy spalanie. Kwestia może być w tym jak dany parownik jest ustawiony np. dawka gazu im bardziej rozkręcona tym silnik dostaje więcej gazu ale przez to więcej spala.
sebo89 napisał/a:
co myślicie o parownikach firmy BRC?
Bardzo dobra firma. Moim zdaniem na równi z tomasetto aczkolwiek BRC zawsze parę złotych droższy (kwestia reklamy i bardziej się cenią, to jak z red bull i np. tigerem).
W tej chwili bardzo dużą popularność zdobywa sobie reduktor Palacar KR4 i nie piszę tylko dlatego, że ja go mam u siebie i jestem zadowolony. Na południu bardzo wielu gazowników się na niego przerzuciło, wiem bo mam mechaników w rodzinie. Masz 3 lata gwarancji, bez limitu kilometrów, a cenowo jest lepiej niż w przypadku najpopularniejszych parowników. Prosty temat.
Co do własnoręcznych napraw i wymian. Wiem, że sporo jest takich hobbystów, ale ja jestem zdania, że każdą pracę przy silniku, a szczególnie przy LPG powinno się powierzać fachowcowi.
Bardzo często zdarza się, że taki amator mechanik potem i tak trafia do warsztatu, ale już ze znacznie bardziej przesranym tematem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum