Klub: Vectra Klub Polska
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 5 Skąd: Woźniki
Wysłany: 6 Czerwiec 2013, 16:32 Gaz do A14XER
Witam.
Montował ktoś do tego konkretnego modelu silnika LPG ? Jak pytam w Oplu to wszędzie mi odradzają ze względu na słabe gniazda zaworów, ale oczywiście nie widzą przeszkód w montażu (nawet gwarancji nie stracę na silnik). Jeśli chodzi o zwykłych gazowników to każdy mówi, że nie będzie problemów. Dodam, że auto ma 20tyś przebiegu, i problemy z gazem przy np 200tyś raczej mi nie grożą, gdyż nie będę tyle nim jeździł. Więc, proszę o poradę, czy wstawiać gaz czy nie ????
Klub: Vectra Klub Polska
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 5 Skąd: Woźniki
Wysłany: 6 Czerwiec 2013, 22:38
Teraz mało jeżdżę autem. Przez 1.5 roku 20tyś. ale po zagazowaniu ma być około 25-30tys na rok. Więc opłacalne to jest. Pomijam fakt, że jak by się zaczął opel sypać to do sprzedania pójdzie i nowy. Dlatego bardziej chodzi mi o to po jakim przebiegu coś się może sypać? Teraz pali około 8l pb, więc gazu liczę, że w 10 się zamieszczę. Tankowanie na normalnych stacjach a nie u pana Henia.
Klub: Vectra Klub Polska
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 5 Skąd: Woźniki
Wysłany: 7 Czerwiec 2013, 08:58
Dowiedziałem się tyle samo co wiedziałem. Co to znaczy "dodatkowy płyn chłodzący cylindry"? Wnioskuję, że 1,2 to ten sam silnik, co mój. Czyli co?, dobra instalacja i nie powinno być problemów ?
Klub: Vectra Klub Polska
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 5 Skąd: Woźniki
Wysłany: 7 Czerwiec 2013, 13:22
ech te cudowne środki do paliwa Jakoś w to nie wierzę. Ale mało istotne. Zakładając, że trzeba założyć dobrą instalację to na jaką formę mam zwrócić uwagę (dotychczas było mi to bez znaczenia), o czym mam wspomnieć gazownikowi ?
Klub: Vectra Klub Polska
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 5 Skąd: Woźniki
Wysłany: 7 Czerwiec 2013, 21:23
Tak jeszcze myślę, na ile jest ten środek skuteczny skoro auto przy sekwencji przełącza się po chwili na LPG. Czy ten krótki czas pracy na PB z tym środkiem coś może wtedy dać ?
Jakieś kombinatoringi tutaj wymyślacie. Z autem nie ma żadnych problemów, jeśli jest dobra instalacja założona i jeśli robił to fachowiec. Oszczędności są bardzo duże. Ja miałem już LPG w dwóch Oplach i mogę sobie tylko chwalić.
W tym momencie mam u siebie założony zestaw: reduktor Palacar 150 hp, hana czarna(hana D), kme nevo. Tankuje, jeżdżę i nie kombinuję. Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum