Dziś podczas powrotu z Kielc, motorek odmówił posłuszeństwa, wstępna diagnoza- panewki...
Ale co tam...
C20ne już czeka...
[ Dodano: 2 Wrzesień 2013, 21:24 ]
Wreszcie jest:
[ Dodano: 3 Wrzesień 2013, 21:11 ]
Z dziś...
Porozkręcane wszystko, altki pompa wspomagania, skrzynia w celu sprawdzenia sprzęgła- igła...
Zwalona głowica UPG już była kiepska...
Nowa ,,Uszczelka" miski olejowej, pierścienie zostają stare... Tyle na dziś...
Jutro nowe uszczelniacze zaworowe,UPG i składanie...
Jak zdążę jutro to osłony przegubów i kompletny rozrząd ale to się jeszcze zobaczy...
w czwartek jadę przetoczyć piasty i do roboty...
Fotki będą jutro jak nie zapomnę...
[ Dodano: 5 Wrzesień 2013, 21:09 ]
Głowica zrobiona na tip top, wszystko poskładane, rozrząd razem z pompą wody oraz nowy termostat...
Altek dałem do regeneracji tak na wszelki wypadek...
UWAGA:
Zakupiłem rozrząd z napinaczem NSK czy coś ale wiem, że raczej dobre mi polecili i pasek Continental i co się okazało???
Zęby na pasku minimalnie nie zgrywają się z żebami na kołach, wymienili mi na drugi tej samej marki i co??? To samo...
W końcu w tym samym sklepie dali trzeci pasek GOETZE bodajże i wszystko gra i cyka...
Przestrzegam przed paskami Continental...
Ktoś już tu o tym pisał wcześniej, albo może na innym forum i ja potwierdzam...
Jutro zabawa z przegubami i jak to zrobić żeby ABS działał tak jak teraz...
Jutro może też uda się wyjąc stary motorek i skrzynię...
[ Dodano: 11 Wrzesień 2013, 13:58 ]
Praca wre...
[ Dodano: 12 Wrzesień 2013, 15:13 ]
Skrzynia spięta z kołami, wybierak, sprzęgło, linka od prędkościomierza...
Dziś jeszcze kopułka, palec, przewody, świece i pompka paliwowa na 3bary...
Jutro podciśnienia, układ chłodzenia, wspomagania, i kabelki na sam koniec...
[ Dodano: 13 Wrzesień 2013, 18:13 ]
Wszystko złożone...
Corsa poszła na Kabelki do kolegi elektromechanika...
Trochę wstyd ale sam tego bym nie ogarną...
[ Dodano: 17 Wrzesień 2013, 13:24 ]
Panie i Panowie...
Nowy motorek odpalił...
Wszystko cyka...
Jeszcze wybierak od biegów jutro poprawić i do kumpla na gazownie do małej przeróbki...
No to w czwartek filmików trochę wrzucę...
Wrażenia z jazdy- Bezcenne... :lapka:
:lapka: :lapka: :lapka: :lapka: :lapka: :lapka: :lapka: :lapka: :lapka:
[ Dodano: 19 Wrzesień 2013, 17:43 ]
Przepływka ok, czujnik nówka, termostat nówka, a odpowiedzialny za nierówną pracę silnika był nowy walnięty przewód od 2 świecy...
Nowe nie znaczy dobre...
Geometria ustawiona, jeszcze Gazownia nie skończona, może jutro albo w poniedziałek dopiero...
Gratuluje udanego swapa :hurra: tylko pozazdrościć
Też mam plan jeździć dwu litrową corsą z tym że 20XE jak zbiorę odpowiedniio dużo funduszy to pewnie to wypali.
A teraz czekam na jakieś konkretniejsze video :kierowca!:
jak widzisz LPG już śmiga...
Łapy jedna pasuje, jedna do małej przeróbki a tą od silnika dorabiałem, reszta to pikuś jeżeli podpowiada Ci ktoś taki jak ja37...
Jeszcze raz wielkie dzięki dla kolegi z Łodzi...
Dziś jeszcze mała kosmetyka, tj. alternator zregenerowany od podstaw, nowe łożyska, szczotki, regulator i mostek no i w końcu ten motorek pracuje jak powinien...
A dodam, że przed włożeniem motorku, altek był u jednego Pana i wcale lepszy nie wrócił się okazuje...
[ Dodano: 26 Październik 2013, 07:18 ]
Ostatni corsa więcej stoi ale i parę razy się przejechałem, bo czasu mało- praca, ale udało się ustrzelić felgi stalówki od kadzia:
No i od razu pomalowałem je wg. swojego gustu i będą do zimówek:
Dalsze pomysły na Corsiaka są ale pewnie aż na wiosnę, ewentualnie na styczeń bo mam zaległy urlop i do tego tacierzyński więc z miesiąc się nazbiera...
A no i cofnąłem sobię licznik, żeby było wiadomo ile od swapa nalatałem:
I tu uprzedzam pytanie, tak mam zegary z obrotkiem ale te mi się bardziej widzą, wskazówkę sam taką włożyłem z innego modelu opla hehe.
A może jestem dziwny ale obrotek mały chiński z allegro 52mm widzi mi się w jednej kratce nawiewu w konsoli środkowej, ale wszystko do przemyślenia...
[ Dodano: 28 Październik 2013, 20:39 ]
Wersja zimowa:
LPG: Nie
Imię: Damian
Wiek: 29 Dołączył: 03 Sie 2013 Posty: 37 Skąd: Jasło [RJS]
Wysłany: 29 Październik 2013, 23:07
Moje auto: Corsa B C12NZ
Stalówki bardzo fajne, widziałbym jeszcze jakiś paseczek na rancie np. biały.
Gdzieś przeczytałem że masz zegary cyfrowe z kadetta, trochę się pomęczysz ale warto
zakładaj te z kadeta są zaje*iste.
Nisko siedzi Twoja Corsa:) Zimą pewnie nie będziesz jeździł co? Sól i gwint...
LPG: Nie
Imię: Damian
Wiek: 32 Dołączył: 13 Maj 2012 Posty: 10 Skąd: Będzin
Wysłany: 31 Październik 2013, 19:55
Moje auto: Corsa B
jak się ma gwint to na zime się podkręca i jazda dalej
A w przypadku zamiennika(zderzak) to tym bardziej... wiem coś o tym bo jak miałem zamiennik od FLa to 2x urwałem ją przez to ,że ta zasrana dokładka nie jest elastyczna...xd
Tylko jest taki myk....
JAk gwint odkręcisz wyżej to masz twardo jak....
A jak jest nisko to jest sztywno ale komfortowo w miarę...
Więc jak kto woli, bo jak jest wysoko to jest beton...
Mam pytanie:
Powoli przymierzam się do swapa hebelków 156 wentylowanych to mojego corsiaka i tu pytanie jakie tarcze i klocki wybrać????
Zaciski mam od kadzia GSI oczywiście...
Tylko jest taki myk....
JAk gwint odkręcisz wyżej to masz twardo jak....
A jak jest nisko to jest sztywno ale komfortowo w miarę...
Więc jak kto woli, bo jak jest wysoko to jest beton...
Dziwne.. czemu tak się dzieje? myślałem że jak się odkręci to będzie miększe.
Hmm, zmartwiło mnie trochę to, bo na nowy sezon szykuję zmianę zawieszenia, ale jak jest tak twardo to nie będzie ciekawie :ojh2: :zdziwko:
Imię: Krzysztof Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 10 Mar 2010 Posty: 29 Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 31 Październik 2013, 23:10
Moje auto: Opel Combo
Pentagramy fajna felga ,ale jak dla mnie musi być szeroka
A jeżeli chodzi o gwint to coś nie tak :ojj:
Chociaż o chińszczyźnie to już mity są
Powiem tak ,ja mam weitec kupiłem używkę i mam go już jakieś dziesięć lat .
Regenerowałem go już dwa czy trzy razy i NIGDY tak nie było ,że im wyżej ty twardziej.
Na max glebie jest sztywny a jak kręcę w górę to jest mięciutko i komfortowo .
LPG: Nie
Imię: Damian
Wiek: 32 Dołączył: 13 Maj 2012 Posty: 10 Skąd: Będzin
Wysłany: 1 Listopad 2013, 21:53
Moje auto: Corsa B
Hunted yyy? kto Ci takich rzeczy na opowiadał? :krzesłem:
Kręce się w gornie ludzi co jezdzą na gwincie markowym ,a także na Tatechnix czy tam MTS czy jeszcze innym i pierwsze słyszę o tym co napisałeś
LPG: Nie
Imię: Damian
Wiek: 29 Dołączył: 03 Sie 2013 Posty: 37 Skąd: Jasło [RJS]
Wysłany: 2 Listopad 2013, 08:17
Moje auto: Corsa B C12NZ
SoundSystem napisał/a:
jak się ma gwint to na zime się podkręca i jazda dalej
A w przypadku zamiennika(zderzak) to tym bardziej... wiem coś o tym bo jak miałem zamiennik od FLa to 2x urwałem ją przez to ,że ta zasrana dokładka nie jest elastyczna...xd
Co do stalówek to eleganckie
Hunted yyy? kto Ci takich rzeczy na opowiadał? :krzesłem:
Kręce się w gornie ludzi co jezdzą na gwincie markowym ,a także na Tatechnix czy tam MTS czy jeszcze innym i pierwsze słyszę o tym co napisałeś
Sound chodziło mi o to że po prostu sól którą sypią drogi niszczy gwint, robią się wżery i inne cuda. Są podobna specjalnie pokrowce takie ochraniające,
lub samemu można sobie zrobić.
Combo te zielone to takie jak moje i te środkowe dekielki są super...
Skąd takie dorwać...
Dam każde pieniądze...?
Mówiąc szczerze to ja nie wiem czy podkręcać ten gwint na zime???
A inni gwinciarze podkręcają czy śmigają tak jak jest?
U mnie wcale aż tak nisko nie siedzi jak na fotkach wygląda...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum