Wiek: 30 Dołączył: 26 Sie 2012 Posty: 14 Skąd: Nysa
Wysłany: 26 Sierpień 2012, 11:33 Corsa C 1.7 DI Tłumik sportowy
Witam , czy jest możliwosc montażu końcowki sportowej lub całego tlumika do Diesla ?
Drugie pytanie to : Co się stanie jak wymienie środkowy tłumik na przelotowy ? Będzie głośniej ? Chcę uzyskać rasowe brzmienie mojej niuni ; )
Wiek: 30 Dołączył: 26 Sie 2012 Posty: 14 Skąd: Nysa
Wysłany: 26 Sierpień 2012, 14:57
No to że mogę wymienić to wiem ; )
Chodzi mi o podkreślenie brzmienia na glośniejszy , czy po wymianie środkowego tłumika na przelotowy widoczna będzie rożnica ??
co w przypadku końcówki z dyfuzorem ? wiem ze gwiżdża w silnikach TDI.
Wiek: 30 Dołączył: 26 Sie 2012 Posty: 14 Skąd: Nysa
Wysłany: 28 Sierpień 2012, 20:18
:gutpost:
Co zamykasz temat ? bez odpowiedzi na moje pytanie ? i do tego zbanowany ? wiem że diesle nie buczą jak benzyniaki ale wiem też że mogą dać basowe brzmienie , chcesz dowodu ?
Jasne dawaj dowód bo administracja nie wierzy także pokaż co tam masz
już widzę jak to buczy mam kumpla co ma w passacie (diesel) kumpel ma w audi A4 podwójną końcówkę i więcej to kopci niż buczy, sam miałem wcześniej diesla i też zrobioną końcówkę ze stali nierdzewnej i nic to nie dało :cmok:
no i raczej nie buczy chyba że mam uszy zatkane i trzeba udać się do laryngologa :]
A co do 1 filmiku to koleś wszystko wypruł zastosował chrom + Hks Blow off co daje to tss przy zmianie biegów.Chciałbym to zobaczyć jak kopci w biały dzień.Kolega z forum Synu nie miał kata u siebie w dieslu i kilka osób widziało jak się za nim jechało tzn nie było za bardzo co widać.\
Więc działaj i pochwal się u siebie jak już zrobisz.
Wiek: 36 Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 10 Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 30 Sierpień 2012, 17:49
Siema.
Tydzień temu pisałem z gościami z Ulter'a w tej samej sprawie, bo też chciałem zakupić tłumik u nich bo odpowiada mi delikatny basowy dźwięk jaki wydają...
Też mam Corse 1.7 DI 2003 r. Gość powiedział, że w starszej wersji Diesla do której kwalifikuje się właśnie ten silniczek nie warto montować bo nie będzie tego słychać tak jak powinno... Jako firma mają u mnie ogromny plus za to, że nie wcisnęli mi za wszelką cenę swojego sprzętu tylko szczerze odpowiedzieli, że nie ma to sensu bo nie będzie to efekt jaki powinien być.
Szkoda, jestem skazany na dieslowski klekocik
Wiek: 36 Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 10 Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 31 Sierpień 2012, 21:03
Powiem tak.
Ta Corsa C z tym świstem przy zmianie biegu - jest wypas - świetny dźwięk i nie za głośny ten tłumik taki jak mi odpowiada, bo czasami jeżdżę w długie traski z bąblem i raczej nie chciałbym żeby to męczyło. Jak znajdziesz namiary co to za wydech i gdzie można dostać będę bardzo wdzięczny jak się nim podzielisz. :piwo:
Co do tego filmiku z astrą. Jak sam słyszysz prawie w ogóle tego tłumika nie słychać przy Dieslu mimo, że to raczej nowy silnik. Jak dla mnie mega słabo i żaden efekt... Btw. filmik kręcony pod moją byłą uczelnią w Katowicach
Wiek: 30 Dołączył: 26 Sie 2012 Posty: 14 Skąd: Nysa
Wysłany: 1 Wrzesień 2012, 21:49
Jasne ; ) wiesz myślałem tez o Blow - offie ale nie wiem jaki kupić do tego silnika.
Co do Astry , to jest tłumik z dyfuzorem do benzyny zainstalowany w Dieslu dlatego taki dźwięk ma.
P.S nie ma znaczenia czy silnik jest stary czy nowy ; )
Blow to inaczej próba uzyskania dźwięku z zaworu spustowego (turbo). EGhhh kiedyś mi się to nawet podobało, puki nie zobaczyłem tego na MK3 nie mal że 1.4 kopcił jak smok nie jechał ale Blołł był Niech ustawi się koło Ciebie jakieś gówienko z turbo i ci wstydu narobi. :krzyk:
Wiek: 30 Dołączył: 26 Sie 2012 Posty: 14 Skąd: Nysa
Wysłany: 4 Wrzesień 2012, 19:46
:gutpost:
Jesteś zbanowany , masz silnik benzynowy , widać że się nie znasz , i do tego udzielasz sie jakbyś wszystko wiedział , tu sie rozmawia o Dieslu nie o benzynie. Do tego masz corse B nie C i nie wiem czemu się tu udzielasz !! :ban:
LPG: Tak
Klub: Astra Club Pomógł: 29 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Maj 2008 Posty: 993 Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 5 Wrzesień 2012, 09:46
Moje auto: ASTRA G
georgeby napisał/a:
:
Jesteś zbanowany
Gdyby był zbanowany to czy mógłby wejść na forum i pisać?
georgeby napisał/a:
:
masz silnik benzynowy
No ma i to nawet z lpg :uuu:
georgeby napisał/a:
:
widać że się nie znasz
A po czym to kolego wnosisz?
georgeby napisał/a:
:
i do tego udzielasz sie jakbyś wszystko wiedział
No akurat to Coś on wie. Poczytaj trochę forum a wycofasz to co napisałeś
georgeby napisał/a:
:
tu sie rozmawia o Dieslu nie o benzynie
Pisze
georgeby napisał/a:
:
Do tego masz corse B nie C
A jakie ma to znaczenie? Czy jeśli mam inny pojazd to nie mogę pisać, udzielać rad i zadawać pytań, szukać pomocy?
Wybacz ale to jakieś pokręcone myślenie :cham:
georgeby napisał/a:
:
i nie wiem czemu się tu udzielasz !!
Bo ma do tego prawo tak jak każdy.
Jeśli dobrze zrozumiałem to szukasz porady. Dostałeś kilka odpowiedzi a to że nie są one po Twojej myśli to już jest niczyja wina. Pozbądź się tej arogancji a uzyskasz więcej pomocy.
Jeśli masz jeszcze jakieś pytania to chętnie odpowiem :cmok:
Traktor sobie kup, będzie bardziej kopcił i buczał . Napisałem całą prawdę o ropniaku, ludzie też potwierdzają że z g**na bata nie ukręcisz. Masz 18 lat jesteś Świerzy w temacie, motoryzacji. Niestety życie jest takie że niektóre pomysły jakie mamy nie są doskonałe i musimy się z tym pogodzić.... :złyy:
Chcesz robić super tjuning buczących śmierdzących kopcących Diesli kliknij tutaj Sorry, prawda w oczy kole.
Do Tomasza. nie on pierwszy i nie ostatni, który jest mądrzejszy od Polskiego Radia. :zamykam:
Wiek: 30 Dołączył: 26 Sie 2012 Posty: 14 Skąd: Nysa
Wysłany: 5 Wrzesień 2012, 16:50
To dlaczego ma range zbanowany ?
:nocom:
[ Dodano: 5 Wrzesień 2012, 17:30 ]
Wnoszę to po tym ze kolega wyżej napisał : Blow to inaczej próba uzyskania dźwięku z zaworu spustowego
Wcale tak nie jest bo powietrze pompowane przez turbosprężarkę (która jest dalej na obrotach), wylatuje przez zawór upustowy. Zapobiega zwiększaniu ciśnienia w układzie, które może mieć zły wpływ na układ i może przyczynić się do uszkodzenia turbosprężarki.Dzięki temu również turbina nie traci obrotów, możemy włączyć następny bieg i sprężarka od razu zacznie pompować powietrze, ciśnienie między przepustnicą, a komorą spalania i między przepustnicą, a turbosprężarką jest takie samo, przy czym silnik reaguje na otwieranie i zamykanie przepustnicy inaczej. a Syczenie to efekt uboczny , przy czym fajnie brzmi.
Poza tym denerwujące jest to ze wtrąca się w środku rozmowy z emotikoną ''zamykam'' , każdy normalny by się wkurzył.
Wiek: 36 Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 10 Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 5 Wrzesień 2012, 20:26
Doba, dajcie już spokój.
Nie ma o co się kłócić.
Tak jak napisałem, to co mi napisali goście z Ulter'a, nie warto bo nie będzie efektu... Przychylę się do rady profesjonalistów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum