LPG: Nie
Dołączył: 06 Lut 2010 Posty: 26 Skąd: Łodz
Wysłany: 4 Luty 2011, 18:46 Corsa B SPORT BlUE LIght
Witam Chciałbym zaprezentować moją Corsinke: )
MODEL: CORSA B
ROK PRODUKCJI: 1995
SILNIK: 1.4 Si 16v 90 KM seria(podrasowany pod 118)
UKŁAD WYDECHOWY: Końcówka sportowa
ELEKTRONIKA: Centralny, podgrzewane elekt. lusterka, Klimatyzacja, elektr. szyby
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: seria
FELGI: 14"
UKŁAD HAMULCOWY: Brembo z przodu
ŚRODEK:Wszystkie podswietlenia tablicy, liczników itp zostały wymienione na jaskrawo niebieskie, doadny został podłokietnik. metalowe wycieraczki z nakładką
CAR-AUDIO: seria.. ale wiele można z niego wycisnąć: )
WYPOSAŻENIE: Airbag regulowane siedzenia
Prędkość max: 195 km/h (testowany na pasie startowym w Jarosławcu)
Plany na przyszłość:
Przyciemniane tylnie i boczne szyby
Alufelgi z Oponami na tył 15'
spoliler na dachu
wymiana tylniego zderzaka
LPG: Nie
Imię: Damian Pomógł: 27 razy Wiek: 32 Dołączył: 25 Mar 2009 Posty: 870 Skąd: Pszczyna
Wysłany: 4 Luty 2011, 18:51
Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG
Witaj Na forum to Po pierwsze A Po Drugie Graty Corsy zwłaszcza za Jak Mi się wydaje Pakiet Irmischera Bardzo rzadko widywany Na twoim Miejscu zderzaka bym nie zmieniał chyba ze na taki sam A Reszta Corsy Ładna w miarę seria
A ze tak Zapytam Jak Dłubana ze Moc Poszła w Góre??
LPG: Nie
Dołączył: 06 Lut 2010 Posty: 26 Skąd: Łodz
Wysłany: 4 Luty 2011, 19:44
DAMIAN1991 napisał/a:
A ze tak Zapytam Jak Dłubana ze Moc Poszła w Góre??
Dzieki
Bawił się przy tym mój brachol.. bawił się komputerkiem, plus doloty, kolektor, planonwałem jeszcze domontowac mało tubrosprężarke ale myśle ze troche za mały silnik na takie wojarze
Jesli chodzi o zderzak, to chce go nieco opuscic
Jesli chodzi o spoilery np na dachu.. to bedzie taki zamiast tej lotki
LPG: Nie
Imię: Damian Pomógł: 27 razy Wiek: 32 Dołączył: 25 Mar 2009 Posty: 870 Skąd: Pszczyna
Wysłany: 4 Luty 2011, 19:59
Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG
Nygga napisał/a:
Bawił się przy tym mój brachol.. bawił się komputerkiem, plus doloty, kolektor, planonwałem jeszcze domontowac mało tubrosprężarke ale myśle ze troche za mały silnik na takie wojarze
Masz Może Wykresik z Hamowni??
Co do Turbo silnik jeśli by wytrzymał to nie za Mały...
Co do Zderzaków.. Odpuścił bym Alegrowe zderzaki... A Opuszczać można w Inny sposób.. bo Body Kit Masz Unikatowy i naprawdę szkoda go
LPG: Tak
Klub: Astra Club Pomógł: 29 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Maj 2008 Posty: 993 Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 23 Marzec 2012, 11:10
Moje auto: ASTRA G
Nie zrozum mnie źle, ale pisząc:
Cytat:
SILNIK: 1.4 Si 16v 90 KM seria(podrasowany pod 118)
i tłumacząc:
Cytat:
Bawił się przy tym mój brachol.. bawił się komputerkiem, plus doloty, kolektor,
Wypadało by to potwierdzić wykresem z hamowni, rozwinąć temat, bo przyrost mocy 28 KM na wolnossaku to jest naprawdę niezły wyczyn - to jest prawie 30% :uuu: .
Trudno w to uwierzyć przy tak lakonicznym i ogólnikowym tłumaczeniu. Przy jakich obrotach osiągasz taką moc? i ile ma niutków?
Przy zastosowaniu pełnego pakietu Dbilasa : filtr dynamiczny, kolektor ssący, wałki rozrządu, komp z nowym softem, wtryskiwacze i cały układ wydechowy - to może było by to prawdopodobne.
LPG: Nie
Dołączył: 06 Lut 2010 Posty: 26 Skąd: Łodz
Wysłany: 23 Marzec 2012, 13:52
szcerze powiem ze nie wiem co dokladnie robil oprocz tego co widac na zewnatrz, nie znam sie az tak na tym, w samochód włożylem drugie tyle co był warty: )
LPG: Nie
Dołączył: 06 Lut 2010 Posty: 26 Skąd: Łodz
Wysłany: 24 Marzec 2012, 16:04
byłem wczoraj na zbieżności kół i pytałem sie typa z diagnostyki czy mozna wstawic 2,5 l ... powiedzial ze to nie przejdzie bo sa to zmiany konstrukcyjne...
[ Dodano: 24 Marzec 2012, 16:10 ]
półtora roku temu poszedl tlok, planowanie głowicy itp 2000 zl... ; /
[ Dodano: 24 Marzec 2012, 16:13 ]
moim marzeniem jest wmotowac turbikne tak ze 2 bary:) no i blow offa... i radio w pi*** wyp*** bede jezdzil i nasluchiwal gwizdów spod maski;p
Proszę poprawić posty i stosować się do 4 pkt. regulaminu
Ostatnio zmieniony przez spidan 24 Marzec 2012, 20:02, w całości zmieniany 1 raz
LPG: Nie
Imię: marcin
Wiek: 43 Dołączył: 01 Lis 2010 Posty: 65 Skąd: łódź
Wysłany: 25 Marzec 2012, 23:31
Moje auto: Z32se
siema jak zrobię swapa u siebie na 3.0 lub 3.2 v6 to może pomyślisz nad tym silnikem a nie dawanie do swojego turbiny! dam ci się przejechać:) wiedz sam się przekonasz co lepsze! jeździłeś już letem ?
LPG: Nie
Wiek: 38 Dołączył: 30 Mar 2011 Posty: 45 Skąd: Łódź
Wysłany: 26 Marzec 2012, 08:31
osobiście to leta jeszcze pod x12xe i x14xe jeszcze nie widziałem dlatego o tym pomyślałem z drugiej strony nikt nie jest w stanie powiedzieć ile te silniki wytrzymają w serii
[ Dodano: 26 Marzec 2012, 08:33 ]
Nygga napisał/a:
byłem wczoraj na zbieżności kół i pytałem sie typa z diagnostyki czy mozna wstawic 2,5 l ... powiedział ze to nie przejdzie bo sa to zmiany konstrukcyjne...
LPG: Nie
Imię: Bartek Pomógł: 6 razy Wiek: 31 Dołączył: 24 Maj 2010 Posty: 207 Skąd: Kutno / Łódź
Wysłany: 27 Marzec 2012, 14:48
Moje auto: Opel Corsa B 1.7TD
Bardzo ładna Corsa, ospojlerowanie Irmscher'owskie galancia
Ostatnio widziałem w Łodzi również Corsę z takim ospojlerowaniem w okolicach Galerii Łódzkiej... ale chyba tamta była cała srebrno-czarna :P
Powodzenia w dalszych modyfikacjach
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum