LPG: Nie Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 154 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 17 Czerwiec 2010, 02:26
Przyszła pora na kolejne zmiany w Niuni. Mając chwilę wolnego czasu oraz odrobinę funduszy postanowiłem dać sobie profesionalnie przyciemnić szyby. W tym celu udałem sie do zaprzyjaźnionego zakładu "Auto Folie" w Bydgoszczy.
Ponoć najwiekszy dylemat mają kobiety jeśli chodzi o wybór koloru....hmmm wcale nie prawda. Foli oraz gam kolorów jest masa. Moj wybór padł na folie typu "Global QDP20" - posiada atest ISIC
Oto kilka fotek z montażu.
Folia oraz szyby boczne prezentuja sie tak:
Z montażem na boczne szyby nie ma problemu tylna wymaga nieco większej zabawy. Podatawa to usunąć uszczelki od wewnatrz i doprowadzic szybę do stanu idelnej czystości.
Następnie folia jest nakładana na zewnątrzną warstwe szyby, wygrzewana i formowana do wklejenia od środkowej strony.
Całość uformowanej foli jest ściagana z szyby i poddana prysznicowy.
Następnie nakładana na tylną szybę i przytwierdzana do niej.
A oto efekt końcowy.
Ostatnio zmieniony przez Andi 17 Czerwiec 2010, 10:13, w całości zmieniany 1 raz
okazji walnąć pasek przyciemniający na przednią szybkę
Mogę potwierdzić z własnego doświadczenia ze taki patent naprawdę dużo daje sam mam i sobie chwale.
A tak na marginesie naprawdę porządnie zrobione i super się prezentują.
To jest to przyciemnienie które widziałem osobiście na spocie?? Jeśli tak to potwierdzam że super wygląda bo miałem okazje to widzieć na żywo sam takie planuje zrobić
LPG: Nie Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 154 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 29 Czerwiec 2010, 23:05
Pora na kolejne fotki po weekendowej robocie. Korzystając z pięknej, słonecznej pogody i wolnego czasu oraz możliwości pod względem miejsca dzięki mojemu kumplowi "Reniferowi" za udostępnienie garażu, postanowiłem zabezpieczyć sobie bębny hamulcowe przed dalsza korozją.
W ruch poszedł odrdzewiacz, dobra szczota druciana, rozpuszczalnik do odtłuszczenia, oraz farba w sprayu na rdze "Rust Stop 4in1"
A potem to juz szybkie foto "Niuni" po robocie i wieczorek przy browarku w doborowym towarzystwie.
LPG: Nie Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 154 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 30 Czerwiec 2010, 08:46
Samo zeszlifowanie i porządne oczyszczenie bębnów około 2 godzin. Najgorszy etap to ten, kiedy wszystko pomalujesz i niestety trzeba czekać aż wyschnie. Farba której użyłem schnie dość szybko pod warunkiem że kładzie się cieńkie warstwy. Reasumując czały czas zabawy to dobre 5 godzin.
LPG: Tak Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 6 Skąd: Głowno
Wysłany: 30 Czerwiec 2010, 09:21
Musze pochwalić bo nie wytrzymam :hurra: :hurra: i co mnie cieszy to to że nie malowałeś bębnów na czerwono a'la brembo świetna robota gratuluje :piwo:
No pięknie teraz wygląda jeśli chodzi o szybki to aż ściska z zazdrośći :P hehe a bębny chyba też będe musiał u siebie tak zrobić , moje wyglądają jak... :nocom2:
LPG: Nie Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 154 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 16 Sierpień 2010, 00:13
Dawno nic nie robiłem to postanowiłem pozmieniać mieszki na nowe oraz gałę biegów bo stara była juz w opłakanym stanie Troche cierpliwości z demontażem i ku naszym oczom ukazuje sie kawałek plastyku do którego jest przyczepiony mieszek od ręcznego na zszywki tapicerskie.
Teraz pozostaje tylko wyjac zszywki, przypasowac nowy mieszek i w stare otwory w plastyku poprzypinac zszywki.
Aby zdąc starą gałkę nie pozostało mi nic innego jak rozerwac ja na strzępy przy pomocy małego nożyka oraz klucza francuskiego by ściągnąc zalany na pręcie plastyk. A potem zamontowac nowy mieszek i na koncu załozyć nowa gałeczke do zmiany biegów.
Całośc po zabiegu prezentuje sie znakomicie. Czas pracy jakies 2h i dobry 4paczek browarka :piwo:
LPG: Nie Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 154 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 20 Listopad 2011, 19:26
Ostatnio zbyt wiele nie robiłem przy Corsinie ale chodzi mi po głowie założenie takich lamp na przód. http://moto.allegro.pl/la...1904351840.html
Pytanko dla Tych co już maja podobne oświetlenie założone - jak świecą? lepiej niż standardowe lampy?
No i jak wygląda sprawa z homologacją i przeglądami? Z tego co widzę te maja homologację "E" wiec nie powinno być z niczym problemu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum