MODEL: Corsa B 3d
ROK PRODUKCJI: 1996
SILNIK: X16XE
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria
ELEKTRONIKA: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: seria
FELGI: seryjne 14 cali
OPONY: letnie Bravuris
UKŁAD HAMULCOWY: seria
ŚRODEK: seria
CAR-AUDIO: głośniki Pioneer i radyjko Blaupunkt
WYPOSAŻENIE: regulowana wysokość fotela, 2x Airbag, elektryczna regulacja świateł, wspomaganie kierownicy, zderzaki w kolorze nadwozia, klima manualna, elektryczne i podgrzewane lusterka, ciemnione szybki
OPIS MOJEJ FURY - kupiona w Wielką Sobotę:) do robienia uszczelniacze, wymiana wszystkich płynów itp, sprawdzenie klimy
auto w sobotę dostało "nowe" felgi :nocom:
borbety - przód: 195/45/16 a tył: 205/45/16
wrażenia?? po zamontowaniu jak na tyle usiadła panna z dzieciakiem to tarło tak, że aż kawałki plastiku musiałem oderwać.. ogólnie na wszelkich nierównościach tarcie a na muldach walka z kierownicą :pff: ale idzie się przyzyczaić
do zmiany sprężyny bądź wrzucenie gum podwyższających
PLANY: jakieś tam są czeka kolektor z astry GSI i wydech końcowy Mugen dolot też do zmiany, jak również przy robocie uszczelniaczy pewnie głowica zostanie obrobiona..
zawieszka przy 16 wymaga raczej utwardzenia niż obniżenia w obecnym stanie..
gaz pewnie też zniknie...
możliwa zmiana lamp przednich..
FOTO:
z uwagi na to że nie słuchasz moderatora +1pkt dla bonusu w profilu -1 pkt estetyki usunięcie fotek
west
Ostatnio zmieniony przez west 13 Kwiecień 2010, 21:40, w całości zmieniany 1 raz
tak na szybko wrzucone zostały w tylne sprężyny gumy i obcierki przy nierównościach ustały w ok. 90%...
zakręty rewelacja jak na to auto na takim felungu:)
spalanie pewnie wzrośnie ale czy warto to liczyć...
opinie znajomych na 16 skrajne - od "kozak" i "przech.j" do "katastrofa"
hondziarze patrzyli z zazdrością
LPG: Tak Pomógł: 11 razy Wiek: 36 Dołączył: 04 Paź 2009 Posty: 100 Skąd: Radom
Wysłany: 12 Kwiecień 2010, 21:26
Moje auto: Vmax: 170 km/h
super kolejna CB na 16" jest nas coraz więcej :P jak dla mnie bomba mam tylko wrażenie że z przodu twoja niżej stoi niż u mnie
hmm czy GSI w serii ma krótsze sprężyny czy jak to jest orientuje się ktoś ?:>
Na przód musowo czarne Arteby i będzie Bandit 100%
Ale wpierw zajmij się konserwacja progów po zimie bo widzę że masz z nimi mały problem tak jak i ja . A tego nie można zaniedbać.
ps. co do prowadzenia niech Kolega nie marudzi ja mam z przodu 205/45/16 bez wspomagania więc pocieszaj się tym że niektórzy mają gorzej
OL! [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 12 Kwiecień 2010, 21:29
pajczaki napisał/a:
205/45/16
nie jedzie
pajczaki napisał/a:
po zamontowaniu jak na tyle usiadła panna z dzieciakiem to tarło tak, że aż kawałki plastiku musiałem oderwać..
czas zmienić amorki i sprężyny
pajczaki napisał/a:
ogólnie na wszelkich nierównościach tarcie a na muldach walka z kierownicą
przy prędkości 180 wpadasz w koleinę i masz to samo co z prezydentem ...
pajczaki napisał/a:
do zmiany sprężyny bądź wrzucenie gum podwyższających
gumy podwyższające ? :uuu:
pajczaki napisał/a:
zawieszka przy 16 wymaga raczej utwardzenia niż obniżenia w obecnym stanie..
tutaj bym popytał innych z 1.6 lub poszukał dobrze i poczytał forum ..
takie moje odczucia.
corsa OK ale wiele do zrobienia - w szczególności by było bezpieczniej ...
POWODZONKA :fkc:
OL! [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 12 Kwiecień 2010, 21:31
Hakus napisał/a:
hmm czy GSI w serii ma krótsze sprężyny czy jak to jest orientuje się ktoś ?
gsi to przede wszystkim tylko i wyłącznie corsa z silnikiemc16xe
seryjnie wychodziły na zawiasie -25/-25
Ale wpierw zajmij się konserwacja progów po zimie bo widzę że masz z nimi mały problem tak jak i ja . A tego nie można zaniedbać
próg od strony pasażera to jakaś dziwna rzeźba...
zauważyłem to dopiero przy polerce...
[ Dodano: 12 Kwiecień 2010, 21:52 ]
wiem, że pracy jest trochę
amory i springi pewnie zmienię na gwint.. zależy jak będzie z kasą..
czasem nie kieruję się tym co piszą na forum tylko tym jakie mam odczucia z jazdy i prowadzenia:)
205 z przodu to juz masakra
u mnie przy 195 to już hardcore.. ale to pewnie zależne od ET u mnie przód minimalnie wystaje za nadkole (patrząc z góry)..
Ostatnio zmieniony przez pajczaki 12 Kwiecień 2010, 21:58, w całości zmieniany 1 raz
LPG: Tak Pomógł: 11 razy Wiek: 36 Dołączył: 04 Paź 2009 Posty: 100 Skąd: Radom
Wysłany: 12 Kwiecień 2010, 21:57
Moje auto: Vmax: 170 km/h
OLi napisał/a:
seryjnie wychodziły na zawiasie -25/-25
to muszę w takim razie od GSI zapakować sprężyny na przód.
Gumy na tyle to tzw odboje które robią z samochodu coś na zasadzie wozu drabiniastego. Mało bezpieczne i mało wygodne.
Progi do oczyszczenia papierem pomalowania brunoxem i tryśnięcia lakierem, ja tak robię po każdej zimie i jakoś się trzymają.
No niestety tu Oli masz racje prędkość 150+ koleina i robi się nieciekawie. Dlatego 16" w corsie i szeroka opona niestety wymusza trochę więcej uwagi i dużo zdrowej wyobraźni żeby nie przesadzić.
Ale życzę Koledze powodzenia w modach bo bazę do tego ma naprawdę solidną
[ Dodano: 12 Kwiecień 2010, 22:03 ]
pajczaki napisał/a:
u mnie przy 195 to już hardcore.. ale to pewnie zależne od ET u mnie przód minimalnie wystaje za nadkole (patrząc z góry)..
No szału nie ma dlatego jak najszybciej będę starał się wstawić coś węższego.
no u mnie et felg 37 czyli ciut mniejsze od tego zakładanego minimum. od góry patrząc też lekko jakby wystawały ale dzięki temu że tył ładnie siedzi rozmawiałem ze znajomym z drogówki i mówi że powołując się na bryłę samochody zasugerowanie aby sprawdzić jak siedzi felga patrząc od tyłu nie powinno być problemu na żadnej kontroli drogowej. Bo trochę mnie to martwiło ;P
No trochę cię czeka pracy przy niej... Co do 16 no ok ale teraz spadnie ci prędkość maksymalna, że nie wspomnę o jeździe i komforcie. Miałem 15 ale przerzuciłem się na 14 i według mnie 15 to optymalny wybór, fakt ze na gumie 195/45 i et 35 felga 7,25 cala nic nie obcierało ale jednak zmiana musiała nastąpić. Wygląd ok popraw próg sobie bo wydaje mi się że jeszcze trochę i będziesz miał wloty. Na tył jeśli mogę zasugerować to lampki black clear a na przód arteby i będzie git . ;] Pozdro i powodzenia w dalszych modach
marces [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 13 Kwiecień 2010, 11:32
Większy bandyta wyjdzie jak rozkleisz oryginalne klosze i pomalujesz w środku czarnym matem, polecam metoda sprawdzona i robiona u mnie już 2 razy. Temat o tym też jest.
Felgi dobrze hard core musi być ja mam 15" 195/45/15 total gleba na gwincie MTS-Technik i jest dość twardo ale nie urywa zębów Polecam
Co do jazdy to coś za coś , przy 150km/h na twardym zawieszeniu przelatuje się nad większością dziur , a koleiny poprtostu trzeba mieć mocne ręce , ale jak nie masz wspomagania tak jak i ja to trochę manewrowania na parkingach i będzie dobrze.
żadne lampy lexusy i czernione do mnie nie trafiają i niestety ale zostaną chyba z tego powodu oryginalne lampy z tyłu...
arteby pewnie założę:)
co do marnego komfortu jazdy to mam przyzwyczajenie:)
octavke mam na 17', siedzi 5 cm nizej, sprężyny hr, amory B6 i Koni regulowane (tył) i do tego wszędzie poliuretany
OL! [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 13 Kwiecień 2010, 19:04
pajczaki napisał/a:
17', siedzi 5 cm nizej, sprężyny hr, amory B6 i Koni regulowane (tył) i do tego wszędzie poliuretany
i to przynajmniej jest normalne
corsa - 195/45/16" -35 HR + B6 + poliuretany i jest za*****ie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum