Wysłany: 15 Grudzień 2009, 15:10 [Corsa B] Opel Corsa B 5d ;)
MODEL: CORSA B 1.2 8V
ROK PRODUKCJI: 1996
SILNIK: nie wiem jak sie nazywa ten silnik :P
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria
ELEKTRONIKA: blokada zapłonu
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: seria
FELGI: 13'
OPONY:
UKŁAD HAMULCOWY: seria
ŚRODEK: seria
CAR-AUDIO: Radio Kenwood KDC-W4044UAY, Głośniki w półce JBL GTO 928. Głośniki w drzwiach Mac Audio
OPIS MOJEJ Auta:
Auto Kupione w kwietniu 2009r. na Giełdzie w Słomczynie. Corsa sprowadzona z Niemiec w 2007r jestem 2 właścicielem w kraju. Przebieg jak narazie 197tys. km.
PLANY NA DALSZE MODYFIKACJE:
- Jakieś alufelgi 14'
- Lekka gleba i twardsze zawieszenie
- Montaż CB radia
- Wszystkie plastiki(w tym zderzaki i lusterka) w kolorze
- Wzmacniacz JBL oraz Subwoofer JBl
- Jakieś ładne lampami przednie
- Zrobienie coś z tylnimi lampami(żeby ładniej wyglądało)
- Wywalić oznaczenia z tylnej klapy ZROBIONE
- Wywalić listwy boczne na drzwiach(i tu proszę o porady)
- Wydech końcowy basowy
- Monowtysk z silnika 1,4 wraz z kolektorem
- Wywalić Kata ZROBIONE
- Wymienić Sonde Lambda ZROBIONE
- Wymienić silniczek spryskiwaczu
- Wymienić Klosz reflektora
Zdjęcia(sorry ze słabej jakości niebawem zrobię leprze)
Na pewno będę wymieniał wydech, wtrysk, kolektor i wkładkę K&N. Wie ktoś czy w tych silnikach są katalizatory? Bo tez bym go wywalił. A tymczasem idę zdejmować boczne listwy
hehe , a tak wogóle to jaka śrdnica jest w standardzie 1" ?
nie wiem ile to na cale ale wiem że średnica rury jest 45mm z tego co pamiętam , wydechu nie robi się na pałę tylko powinno się wyliczać pod konkretny silnik co z tego że do 1.4 dasz 2" jak to nie będzie miało sensu za wielkiego 2" daje się do 2.0 w górę a 2,5 " pod turbo poniżej 2.0 silnik maks to 1,80 lub 1,85 " jak dobrze pamiętam
[ Dodano: 16 Grudzień 2009, 14:57 ]
Cichy18 napisał/a:
Na pewno będę wymieniał wydech, wtrysk, kolektor i wkładkę K&N.
tylko z tego co się orientuję ciężko może być z przeróbką na wielopunkt , znam kogoś kto już tak kombinował i raczej ciężki temat .
Cichy18 napisał/a:
Wie ktoś czy w tych silnikach są katalizatory?
Są , o ile poprzedni właściciel auta go nie wyciął
w tej twój silnik ma jeden wtrysk na wszystkie gary a np mój c14se ma 4 wtryski oddzielny wtrysk na każdy gar co za tym idzie wiązka się różni
crash [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 16 Grudzień 2009, 22:09
Niektórzy nie zmieniają kompa i wiązki tylko spinają wtryski , z tym że auto więcej pali i zalać jest je łatwo.
Co do średnicy ja mam 1,75cal czyli coś koło tego 45mm i po usunięciu kata + storzek + zimny dolot powietrza itp. niema najmniejszej rożnicy w w odczuciu przyśpieszenia, może ciut szybciej od seryjnej bo w granicach 14s do 100 , a głowica splanowana maxymalnie, remoncik , polerka kanałów. Ogólnie to rzeźba w gównie. Albo swapowac się na conajmniej c20ne/c16se albo szukać corsy gsi i śmigać serią albo w niej się bawić.
No i właśnie o to mi chodziło, monopunkt z 1.4. Tylko nie wiem czy to czasem nie to samo, jeśli silniki różniły się tylko pojemnością. Ale ogólnie to tak jak napisał crash, będzie to rzeźbienie w g*wnie, nie ma się co oszukiwać, to tylko niemiecki samochód i z małej pojemności nic nie wyciśniesz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum