w polerce mam już deczko wprawę, ale żeby je wypolerować musiałaby być dość gruba warstwa lakieru, bo inaczej zedrę lakier z wybrzuszeń, a w "dolinkach" zostanie i wyjdzie kolor z kropeczkami...
[ Dodano: 13 Wrzesień 2009, 22:01 ]
ilmi, ok..., ale jak będę malował lakierem w sprayu?
bez dodatku elastyfikatora będzie odpadać, łuszczyć się?
Mnie troszkę bardziej interesuje inna kwestia...
Chcę pomalować wszystkie plastiki kolorem lakieru...
I tu moje pytanie:
szlifować je "na gładko", czy jak pomaluje podkładem i później lakierem to same zrobią się "gładkie"?
Nie szlifuj na gładko, bo się tylko urobisz zupełnie niepotrzebnie.
Nie odtłuszczaj również nitrem, bo istnieje ryzyko, że po położeniu lakieru, nitro które wchłonął twój zderzak w kontakcie z rocieńczalnikiem lakieru będzie intensywnie parować i zacznie ci lakier "odparzać". Nie musi tak być, ale istnieje duże ryzyko, więc odtłuść np. benzyną ekstrakcyjną.
Nie musisz również stosować dwóch podkładów. Wystarczy jeden podkład wypełniający do tworzyw sztucznych, lub zwykły podkład wypełniający + tubka plastyfikatora, którą miesza się z podkładem w odpowiednich proporcjach.
Możesz rownież kupić podkład tzw. mocno wypełniający. Zapytaj w mieszalni, powinni taki mieć. Ja używam takiego z NOVOLA, sprawdza się bardzo dobrze.
Możesz nałożyć 1 lub dwie warstwy tego podkładu, będziesz widzial efekty i sam ocenisz czy jest git, czy jeszcze dołożyć
Matujesz papierem wodoodpornym o gradacji 800 lub matą o odpowiedniej ścieralności. Ponownie odtluszczasz i sru z lakierem
Wiele osób dopytuje mnie jak tam się trzyma ten lakier i jak to wygląda nadgryzione przez czas
Więc prezentuję świeże fotki robione 10 min temu, ale autko średnio czyste :P
Mimo to u mnie nie widać najmniejszych zmian, ładnie się wszystko trzyma, łącznie z kolorem
LPG: Nie
Imię: Bartek Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 24 Maj 2010 Posty: 207 Skąd: Kutno / Łódź
Wysłany: 14 Wrzesień 2010, 12:06
Moje auto: Opel Corsa B 1.7TD
Na początku września sam nieco odświeżyłem wygląd plastików przy pomocy czernidła firmy CarPlan ( http://www.autokosmetyki....ack_trimwax.gif ). Wszystko wygląda super, początkowo tylko przy nakładaniu szmatką robiłem "kółeczka" przez co potem przy polerowaniu nie wyglądało to za ciekawie (musiałem raz jeszcze długimi pociągnięciami obskoczyć tylni i przedni zderzak).
Autko prezentuje się o wiele lepiej niż przed zabiegiem, warto spróbować na swojej maszynie bo koszt czernidła jest nie duży
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum