Wysłany: 16 Sierpień 2009, 11:23 Problem przy obrotach proszę o pomoc
Witam mam taki problem Posiadam Corse z silnikiem 1,0 i mam problem gdy auto wchodzi mi na obroty ok 1 tys do 1,5 są straszne wribracje i klekotanie tak jagby poduszki silnika były wyrobione ale z tego co wiem są OK wiec niewiem co to moze byc
qido
Nie chcę cię martwić ale rozrząd masz do wymiany,łańcuch i koła a w najlepszym wypadku masz stary olej lub masz go za mało i napinach hydrauliczny nie wyrabia.
LPG: Nie Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 12 Wrz 2009 Posty: 91 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13 Wrzesień 2009, 13:11 mały problem z silnikiem na niskich obrotach Moje auto: Vectra C
Witam, mam problemy z dużymi wibracjami i klekotem przy niskich obrotach, podobny problem miał jGido w Seirpniu, pytanie czy oby napewno jest to rozrząd? i ewentualnie czy ktoś wie jaki jest koszt jego wymiany??Będę wdzięczny za pomoc.
To jak znalazłeś podobny temat to dlaczego tam nie napiszesz posta? Będzie łatwiej odpowiedzieć. Przenoszę
Ostatnio zmieniony przez 13 Wrzesień 2009, 14:44, w całości zmieniany 2 razy
LPG: Nie
Wiek: 35 Dołączył: 25 Sie 2009 Posty: 23 Skąd: Gdynia
Wysłany: 13 Wrzesień 2009, 14:52
Ewentualnie (zaznaczam że to tylko możliwość) może to być obijająca się o element podwozia poducha pod skrzynią biegów. Miałem prawie identyczną sytuację (tyle że Corsa B) - niskie obroty i telepało samochodem niemiłosiernie, co ciekawe stuk było słychać w środku bardzo wyraźnie, na zewnątrz ledwo słyszalne było. Radziłbym sprawdzić - to tylko chwila na kanale.
Ostatnio zmieniony przez kamilzierke 13 Wrzesień 2009, 23:33, w całości zmieniany 1 raz
wojbyl [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 13 Wrzesień 2009, 20:48 Trzęsie silnikiem 1.0 12V
Witam
Od niedawna jestem posiadaczem corsy z silnikiem 1.0. Z tego co widzę na wolnych obrotach strasznie trzęsie silnikiem tak że lewarek od zmiany biegów lata i słychać klekot, powyżej 2tys silnik wydaje się pracuje normalnie. Co może być przyczyną ? Czy raczej bez serwisu się nie obejdzie ? Silnik pracuje jak stary diesel czy może być przyczyną rozrząd ? przebieg auta 180tys.
Pzdr
Na forum należy przed zadaniem pytania użyć opcji Szukaj. Temat był już poruszany i istnieją tematy dotyczące go. Post przenoszę
Ostatnio zmieniony przez 13 Wrzesień 2009, 20:55, w całości zmieniany 2 razy
LPG: Nie Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 12 Wrz 2009 Posty: 91 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13 Wrzesień 2009, 22:17
Moje auto: Vectra C
Słuchajcie, może to będzie dla was zaskoczenie ale mam Corse 2003 z przebiegiem 42000. Po tak niskim przebiegu do wymiany rozrząd?? Sądziłem, że aż tak źle nie będzie. Przy zakupie byłem u mechanika i też nie wspominał, sprawdzając go gruntownie, że coś w nim jest nie tak, może i nie jestem specem od mechaniki ale przyznajcie, że jest to dziwne??
kawa335 [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 18 Wrzesień 2009, 23:37
jesli klekocze jak disel to moga byc hydropopychacze, czasem padaja
popraw polskie znaki
Ostatnio zmieniony przez Zyzio 20 Wrzesień 2009, 13:14, w całości zmieniany 2 razy
kawa335, nie wprowadzaj ludzi w błąd :zly:
Usterka w 1.0 opla jest szeroko opisana co i jak.Przy tym silniku występuje szereg zależnosci powodujacych takie a nie inne zachowanie w pracy motoru.
Wiesz co to jest hydrauliczny napinacz?Wiesz co to jest niske ciśnienie oleju?
Doczytaj a potem udzielaj rad. :zdegustowany:
LPG: Nie Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 12 Wrz 2009 Posty: 91 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 21 Wrzesień 2009, 22:48 pytanie dotyczące tego tematu. Moje auto: Vectra C
Dużo z was sugeruje , że może to być rozrząd ok, w większości przypadków macie racje. Byłem u jednego z mechaników i stwierdził, że w moim przypadku to na pewno nie jest rozrząd. spojrzał na to i tylko się w tym upewnił. u innego dostałem propozycję podwyższenia obrotów na jałowym do 1 tys, z 800. Ale czy to będzie jakieś rozwiązanie?? Czekam na opinie. Podobno są tam jakieś luzy. (przebieg mojej CC to 42000. rok 2003.)
Wysłany: 24 Listopad 2010, 11:04 Re: pytanie dotyczące tego tematu.
pucinmz napisał/a:
D u innego dostałem propozycję podwyższenia obrotów na jałowym do 1 tys, z 800. Ale czy to będzie jakieś rozwiązanie??
A mi w serwisie mówili, że nie da się przestawić wolnych obrotów - same się ustawiają (mam tak ok 750 a z tego co wiem powinno być 900). Jak dodam lekko gazu tak minimalnie poniżej 1000 rpm to wtedy silnik ładniej pracuje.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum