LPG: Nie Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 14 Skąd: Rybnik
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 21:31
to powiedzmy że ja sie wypowiem... moj silnik przyjechał do mnie z angli (powiedzmy... zaliczyl jedno auto w polsce po drodze które zrobiło może z 15tys km) I powiem Wam tak... silnik trzyma kompresje na poziomie 14,2 - 14,5 ... nie dymi, nie żre oleju ale ...nigdy nie był pałowany na zimnym... to jest zasada której trzeba sie trzymac... pałujesz od razu po starcie to licz sie z szybkim remontem głowicy... bo nawet Cossi może tego nie wytrzymac i po prostu pęknąc... ja mam glowice k700 i autko hula jak ta lala... nawet przy niedzielnych spotkaniach na XXX :P aaa dodam że silnik przeleciał już ok 200tys km... w tym 185 w angli ...
Witam
Chciałbym w Corsie B z 1995 r. zamiast silnika 1.4 16V zamontować 1.6 16V, czy będzie on pasował bez większych problemów? Wymiana jakich podzespołów wiąże się z ową zamianą silnika?
OL! [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 23 Sierpień 2009, 21:38
kkuba45, przejrzyj sobie topic - już o tym było pisane ...
max [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 24 Sierpień 2009, 10:05
kkuba45 napisał/a:
Witam
Chciałbym w Corsie B z 1995 r. zamiast silnika 1.4 16V zamontować 1.6 16V, czy będzie on pasował bez większych problemów? Wymiana jakich podzespołów wiąże się z ową zamianą silnika?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum