LPG: Tak
Wiek: 30 Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 14 Skąd: Koszalin
Wysłany: 17 Czerwiec 2009, 15:45 Corsa B "Żaba" by MatiKoszalin1993
Opel Corsa
rok produkcji: 1998
przebieg: 170 tyś km
silnik: 1.0 12V (X10XE) + LPG
moc silnika: 54KM
wyposażenie: wspomaganie kierownicy, szyberdach, alufelgi, ABS, 2x poduszka powietrzna
wnętrze: seria (no może oprócz pokrowców na fotele).
pseudo: Żaba (od koloru)
Auto zakupione 3 lata temu. Lata bezproblemowo, także jestem zadowolony. W planach liczne zmiany wyglądu samochodu, ale na razie czekam.
Siema Corsa fajnie się prezentuje:) tylko zastanawia mnie czemu LPG do tak małego silnika ale komuś zależało na oszczędności heh widać że zadbana Powodzenia w dalszych zmianach :cool:
chemas86 [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 17 Czerwiec 2009, 17:14
Kolor świetny i to słoneczko w środku bombowe! Powodzenia w modach... pokaż co z kijanki za żabcia wyjdzie :zawstydzony:
fajna Kosiarka kolorek taki groszkowy daj pod kolor czarne elementy wymień atrapę na "czystą" załóż arteby black i może inne alu dekle :P nie pisze nic o glebie bo nie jestem zwolennikiem niskiego nawiasu na nasze drogi :P pozdrawiam i powodzonka w modyfikacjach
LPG: Tak
Wiek: 30 Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 14 Skąd: Koszalin
Wysłany: 5 Sierpień 2009, 19:25
Mam pytanie: chcę malowac bębny i zaciski i mam dylemat co do wyboru koloru. Jaki mi polecacie? I jeszcze jedno: chcę założyc tarcze z tyłu (za jakiś rok może dwa) i nie wiem czy czekają mnie jakieś duże przeróbki, czy lepiej sobie dac spokój?
LPG: Tak
Klub: Astra Club Pomógł: 29 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Maj 2008 Posty: 993 Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 6 Sierpień 2009, 10:32
Moje auto: ASTRA G
opelcorsab1993 napisał/a:
Mam pytanie: chcę malowac bębny i zaciski i mam dylemat co do wyboru koloru. Jaki mi polecacie? I jeszcze jedno: chcę założyc tarcze z tyłu (za jakiś rok może dwa) i nie wiem czy czekają mnie jakieś duże przeróbki, czy lepiej sobie dac spokój?
co do koloru zacisków i bębnów to kwestia gustu. Masz do wyboru czarny, żółty, czerwony i niebieski aha i srebrny
Co do tarcz na tył to bawiłem się w to w astrze i było dużo roboty. Zeby założyć tarcze potrzebujesz :
1. piasty pod tarcze bo te od bębnów nie paszą
2. najlepiej całą tylnią belkę pod tarcze (trudno znaleźć) bo póżniej jest dużo zabawy z mocowaniami linek
3. tarczo-bębny + zaciski
i kilka pierdułek linki ....
Ogólnie roboty sporo a efekt taki sobie, bo 70 - 80 % siły hamowania i tak przypada na przednią oś. Jestem zdania że lepiej popracować nad przednimi tarczami - czyli większe 256x24 ATE Powerdisc i do tego zaciski, oraz nowy lepszy płyn hamulcowy. Jedyna wada takich zmian to że najmniejszą felgę jaką założysz to 14".
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum