Wyposażenie wnętrza - radio - jak wyciągnąć
esgaroth - 12 Lipiec 2010, 22:48 Temat postu: radio - jak wyciągnąć hej, jak wyciągnąć radio z panelu? (mam nieoryginalne radio)
west - 12 Lipiec 2010, 22:49
4 gwoździe i pyk! ewentualnie blaszki do podważenia
Pico - 14 Lipiec 2010, 21:57
Jak nie pomoże to co napisał kolega wyżej to odkręć popielniczkę, będziesz miał większą siła żeby je wypchnąć:)
esgaroth - 15 Lipiec 2010, 01:32
moje radio wygląda aktualnie tak :ojj:, gdzie mam tymi gwoździami pogrzebać? co muszę podważyć?
m24321851 - 15 Lipiec 2010, 07:20
jak zdejmiesz panel to po obu stronach będziesz miał albo cztery otwory na "gwoździa" lub dwa na blaszki
Rikku - 15 Lipiec 2010, 10:42
Odkręć popielniczkę i wypchnij go od tyłu
Ewentualnie mozesz sciągnąć taki panel z boku - od strony kierowcy tam gdzie masz prawą nogę on się trzyma na dwie śruby i wypchnąć od boku
Anonymous - 16 Lipiec 2010, 21:51
JVC nie wyciąga się drutami bo to nie Blaupunkt. Najlepiej było by mieć klucze, takie dwie blaszki. A jak nie to spróbuj od tyłu je popychać i może jakoś wyszarpiesz.
dudu - 16 Lipiec 2010, 22:18
opcja jest jeszcze jedna: może ktoś przykręcił radio na śrubę z tyłu obudowy ( ta do zmasowania radia z karoserią). Kto wie, na jaki pomysł wpadł poprzedni właściciel.
esgaroth - 8 Sierpień 2010, 21:42
Mogę wyciągnąć radio tylko na taką odległość jak na zdjęciu. Czy to możliwe że kable są takie krótkie?
Anonymous - 8 Sierpień 2010, 21:59
Wygląda to jak by gdzieś rzeczywiście kable trzymały bo zaczepy radia się już wysunęły i nic oprócz kabli nie powinno już go tam trzymać. Wsuń je z powrotem, wsadź rękę od tyłu i zobacz czy gdzieś kable są nie poplątane.
dudu - 8 Sierpień 2010, 22:54
a jeśli nie możesz ręką od tyłu znaleźć kabli, to odkręć popielniczke. Wtedy też dostaniesz się do tyłu radia
esgaroth - 15 Wrzesień 2010, 12:41
ok, wkońcu się za to zabrałem, rzeczywiście po odkręceniu popielniczki jest bardzo łatwy dostęp do radia, właściwie wymianę radia w corsie powinno się zacząć od odkręcenia popielniczki, problem jest ze śrubkami, na pierwszy rzut oka ich nie widać gdy się to robi pierwszy raz:
po wymontowaniu radia i popielniczki miejsca na śrubki wyglądają tak:
do prawej dolnej śrubki jest utrudniony dostęp, trzeba mieć krótki śrubokręt krzyżakowy, albo nawet zakombinować grzechotkę z krzyżakiem
no i oczywiście sprawa z nieoryginalnym radiem i kabelkologią, kopiując stopkę użytkownika dudu:
-nie masz seryjnego radia i nie wyświetla ci daty na TID'dzie? odetnij czerwono-biały kabel z pinu nr. 5
-radio nie pamięta stacji? Nie działa bez kluczyka? Odetnij kabel z pinu 4 i połącz go z pinem 7
hej, najlepiej kupić na allegro przejściówkę iso-iso aby nie ciąć oryginalnych kabli (~15zl):
pzdr
Luzi - 11 Listopad 2010, 14:15
esgaroth napisał/a: | odetnij czerwono-biały kabel z pinu nr. 5 |
Witam. Malutka korekta kolegi: to jest czerwono-szary kabelek. Pozdrawiam całe FKC.
|
|
|