To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Opel Corsa - Fan Klub
Opel Corsa - forum, dyskusje, porady, poradniki, modele Opla Corsy, wszystko co związane z Oplem Corsą

Prezentacja naszych pojazdów - [Corsa B] Corsa 2.0i ..gookart

Anonymous - 17 Luty 2010, 14:25

Tak, 1,8T to jest.
spidan - 17 Luty 2010, 14:26

pablo1208 napisał/a:
wzrosnąć o ok. 15KM i 30NM


to i tak dużooooooo, przy założeniu (rozumiem że tak jest) silnik jest w idealnym stanie.

Anonymous - 17 Luty 2010, 14:28

Ale najlepiej jak byś pojechał na hamownie przed i po wtedy wiadomo co i jak bo niewiesz czy teraz masz 115km - mniej czy więcej...
pablo1208 - 17 Luty 2010, 14:41

spidan napisał/a:
pablo1208 napisał/a:
wzrosnąć o ok. 15KM i 30NM


to i tak dużooooooo, przy założeniu (rozumiem że tak jest) silnik jest w idealnym stanie.


Tak, silnik 100% igła ..ma GAZ ale naprawde igła.. 20tyś. km temu robiony był
generalny remont silniczka.. wymieniane pierścienie, panewki, uszczelki i pełno innych
pierdółek.. myślę że będzie miał po chipie około 135-140KM ..gdyż jest już
zrobiony układ wydechowy, wałek ostry wsadzony i filter K&N ..
(ten filter raczej daje elastyczność niż moc, ale zawsze coś)

Anonymous - 17 Luty 2010, 14:56

Filtr stożkowy zwiększa moment obrotowy :P Jak chcesz to pisz na PW bo mam do sprzedania lepszy niż K&N
spidan - 17 Luty 2010, 14:59

tomcio_zmc napisał/a:
Filtr stożkowy zwiększa moment obrotowy :P Jak chcesz to pisz na PW bo mam do sprzedania lepszy niż K&N


tak zwiększa ale samopoczucie kierowcy (tremat już wałkowny na forum). A jaki to filtr?

pablo1208 - 17 Luty 2010, 15:08

raid hp maxflow ...<------------- taki :P

http://www.fotosik.pl/pok...ab428dc452.html

morhol - 17 Luty 2010, 22:19

Na jakich łapach siedzi silnik i skrzynia? Ręcznie rzeźbione czy jakiś aftermarkiet?
pablo1208 - 18 Luty 2010, 11:37

morhol napisał/a:
Na jakich łapach siedzi silnik i skrzynia? Ręcznie rzeźbione czy jakiś aftermarkiet?


szczerze to dokładnie nieweim ..ale jak oglądałem od dołu i góry, to wygląda na to
że do seryjnych mocowań zostały przykręcone specjalnie dorobione uchwyty ,które
wyglądają bardzo solidnie ..

PS.

FILMIK
taki se filmik jak Corsina wkręca się na obroty ..ale zapomniałem dać na benzyne, a na
LPG gorzej się wkręca i przy odcięciu całkiem inaczej się zachowuje ..

PS2.

NOWE FOTKI PO UMYCIU ..dodane do pierwszego postu

mds - 18 Luty 2010, 11:48

jesli masz gaz to napewno nie masz pełnej mocy na gazie
pojedź na hamownie ale obstawiam że 100-105KM to maks

pablo1208 - 18 Luty 2010, 11:57

wiem że niemam pełnej mocy na gazie .. ale raczej 105KM nie jedzie
tak jak to ..zauważ że silnik jest po pewnych modach które mogą dać
do seryjnych 115KM .. jakieś 5-10KM .. powiedzmy że na gazie traci 5KM..
więc liczę że na benzynie ma ok 120-125KM ,a na LPG ok 115KM..

..a zaniedługo wmontuje chip ..ale przed tym na hamownie.. i potem
również.. jak wszystko będę miał, to wykresy tutaj umieszcze..

[ Dodano: 18 Luty 2010, 11:58 ]
w dowodzie jak narazie jest 1,4 ..ale zanim go przerejestruje na siebie..
to załatwie wszystkie sprawy związane ze wbiciem do dowodu poj. 2,0 ..

..rozmawiałem z rzeczoznawcą i powiedział że niebędzie problemu .. :hurra:

[ Dodano: 18 Luty 2010, 17:08 ]
Mój nowy nabytek xD D

PRZEWODY WYSOKIEGO NAPIĘCIA FIRMY "PRO SPORT"



..dzisiaj przyszły i powiem wam.. albo stare kable
były do du...y ,albo sportowe przewody naprawde dają taką różnice ..

Mój GOKART jakby obudził śpiące kuce :P .. znaczna poprawa dynamiki
na wysokich obrotach jadąc na LPG ..oraz w miare odczuwalna poprawa
dynamiki na benzynie ..

PS.
w głowie zaświtała mi myśl nad zmianą planowanych kolorków pod
maską .. z biało/czerwonych .. na biało/żółte lub czerwono/żółte ..
Jak Wy myślicie ??

[ Dodano: 18 Luty 2010, 17:20 ]
Jeszcze zapomniałem dodać filmik ..

przyspieszenie 40-120km/h ..zaczynam na "dwójce"

FILMIK

west - 18 Luty 2010, 20:39

pablo1208 napisał/a:
PRZEWODY WYSOKIEGO NAPIĘCIA FIRMY "PRO SPORT"


jaka cena?

Anonymous - 18 Luty 2010, 20:45

pablo1208 napisał/a:
w głowie zaświtała mi myśl nad zmianą planowanych kolorków pod
maską .. z biało/czerwonych .. na biało/żółte lub czerwono/żółte ..
Jak Wy myślicie ??


z tych trzech to tylko czerwono - żółte. Biały odpada, moim zdaniem to nie kolor dla silnika.

Co do ceny: czy mi się wydaje czy gdzieś widziałem 210 zł?

pablo1208 - 19 Luty 2010, 17:29

Właśnie odebrałem BRE ..jutro obmyje samochód, założe BRE i zrobie
fotki..
ale odrazu ściągnę bo jak narazie przy roztopach, będę miał po
paru minutach ją brudną.. założę spowrotem jak już niebędzie śniegu
i syf w mieście trochę zniknie bo jak narazie drogi są okropnie usyfione,
bo budują autostradę A1 ..

[ Dodano: 20 Luty 2010, 09:00 ]
Wymyśliłem sobie że pomaluję felgi na "biało" ..
jedną z opcji było też pomalowanie na czarno i wypolerowanie
wierzchniej strony ..ale moim zdaniem biały kolorek będzie
pięknie wyglądał z granatowym nadwoziem i czerwonymi zaciskami..

Jak ogladałem na allegro.. piaskowanie i malowanie proszkowe to koszt ok. 300-400zł za kpl
..a uważam że efekt będzie wart tej ceny ..

Przy okazji wypiaskuję pokrywę wąłka rozrządu ..i pomaluję na czerwono..
a rozpórkę odnowię tradycyjną metodą w piwnicy ..papier ścierny i jazda xD

..oraz .. co myślicie o czarnej masce ?? (pobawiłem się w photoshopie) ..
przyciemniać szyb niebędę ..bo po próbce na komputerze niespodobało mi się to ..



[ Dodano: 20 Luty 2010, 12:37 ]
Dodałem do pierwszego postu fotki po założeniu BRY ..
Iii jak się podoba?


Anonymous - 23 Luty 2010, 11:43

Z tego co ja wiem to nie ma kłopotu ze zmiana pojemnosci trzeba tylko załatwić papiery i przejsć przegląd.

A co do gazu to skoro auto na gazie nie idzie to znaczy zastrzel gazownika, jeżeli masz instalacje na wielopunkcie i masz dobre wtryski do gazu pójdzie lepiej niż na benzynie. Dlaczego ?? Twoje wtryskiwacze do paliwa napewno nie maja juz pełnej wydajności :) a jeżeli jest w miare młoda instalacja gazowa jej wtryski napewno bedą sprawniejsze :) kwestia regulacji ewentualnie wina parownika czyszczenie filtrów też by się przydało.

pablo1208 - 23 Luty 2010, 18:55

No i byłem na hamowni ..serce pokazalo 108KM oraz 160NM ..nie jest źle jak na
17'to letni silniczek c20ne ..hamowanie odbyło się na 4tym biegu ..przy 5500obr/min było 176km/h..
Podoba mi się moment obrotowy ..150-160NM od 2200-5000 obr/min..
Test odbył się na benzynie, aczkolwiek wtryski pewnie nie są już w 100% dobre
przez jazde na gazie.. jechałem przed tym jakies 10km na benie żeby były mokre ale..
żeby wróciły do poprawnego stanu należy by przejechać ze 100km na benie..
dlatego na powrocie zalałem prawie pusty bak ..20litrów 100 oktanowej benzyny z Shell'a ;)
I będe jeździł aż się rezerwa nie zapali ;)

FILM Z HAMOWNI KLIK !!! ..Corsa troche brudna ;P

W najblizszych planach jest wsadzenie nowego tlumika, przelotowego ..kupno
nowego stożka oraz poszukiwanie wtrysków z c20xe ..no i oczywiście CHIP..
Wsadzenie chipa to 100zł u pewnego gostka..

TŁUMIK
WM Sport Mini-MUGEN z regulacją :P (wkładka)



WYKRES



Cena hamowania .. 150zł ..dwie próby ;)

Zyzio - 23 Luty 2010, 19:03

bardzo fajna Corsa :) kolorek podobny do mojej ;p jak widać pod maską drzemie moc ;) :zyzio: co tu dużo pisać , autko prezentuje się zacnie :) tylko tą BRA bym wywalił bo mnie się to wogóle nie podoba. to moje zdanie ;p

dbać i jeździć :) :krzyk:

pablo1208 - 2 Marzec 2010, 14:39

NOooo nareszcie .. przyszedł upragniony email od poprzedniego właściciela.. yhhHHh :P

iii..

za dużo się nie dowiedziałem :D ..

1. Był ogolnie robiony remont silnika tj.
-"planowanie" wg. niego to wyrównanie powierzchni głowicy :P
-wymiana uszczelki pod głowicą,
-dotarcie i sprawdzenie szczelności zaworów,
-nowe pierścienie tłokowe,
-nowe panewki korbowe,
-nowy aparat zapłonowy,

2. Wałek rozrządu z Ascony C 1.8E
3. Kolektor wydechowy z c20xe 2.0 16v przerobiony na 4/2/1
4. Blok silnika pomalowany na czarno
5. Brak kata, tłumik środkowy przelotowy robiony pod ten silnik, ostatni tłumik
komorowy firmy Supersprint
6. Skrzynia F16
7. Półosie wraz z przegłubami z Vectry A weszły "plug & play"
8. Przetoczone piasty z Vectry A
9. Tarcze hamulcowe ATE Powerdisc 256mm/24mm, klocki ATE ..podchodzą normalnie
pod różne Ople.. w tym Vectra, Calibra, itd.
10. Zaciski z Vectry A
11. Układ wydechowy 2"
12. Zawieszenie przednie gwintowane TA Technix


Przyszły sprężyny na tył -40mm ;) ,uzywki ale w bardzo dobrym stanie, jeszcze jakieś
musze kupić amorki lepsze i będzie gitara ogólnie super ..jutro zakładam




PS.
TAKIE WAŻNE PYTANIE ..
..jest możliwość pochylenia tylnych kół ?? lekko do środka, tak aby nie zcierało
opon od środka ,ale tak by sie chociaż troche polepszylo trzymanie w zakrętach ..

Anonymous - 2 Marzec 2010, 15:14

Z tyłem chyba jest problem ale poszukaj na forum był temat o ustawieniu kół. Ogólnie Bóg zapłać za opis , przydami się ! Spreżynki fajne , mody które koleś zrobił też spoko. powodzenia dalej.
pablo1208 - 2 Marzec 2010, 15:27

Planuje splanować głowice 1-2mm .. nie da to kosmosu ale zawsze lepsze
sprężanie od seryjnego ;) ..potem wtryski z jakiegoś 16v ..mam za
50zł kpl. wtrysków z 1.8 16V Vectry B od kumpla z warsztatu.. napewno
mają dużo lepsze rozpraszanie paliwka i wydajnośc od tych z c20ne..

Jak wsadze tylne spreżyny, to sprobóje zrobić tak aby przód błotnikiem
był ok. 2cm niżej względem tylnego błotnika ;) ..



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group