Wysłany: 30 Lipiec 2017, 20:53 Car Audio + Zamek Centralny = Jaki Akumulator Moje auto: Opel Corsa B X12XE
Witam planuje w mojej Corsie B 2000r 1.2 16v zmienić całe car audio i zamontować centralny zamek . Jaki Akumulator pociągnie to wszystko?
Dodam że w moim car audio będą 2x Hertz ESK 130 w drzwiach 2x Hertz ESK 165 na półce , Subwoofer JBL CS1214 ze wzmacniaczem Audio System CO-95.2 , Radio jakie posiadam to Alpine CDE-173BT
Akumulator to wiesz jak będziesz chciał to i najmocniejszy rozładujesz słuchając muzyki bardziej chodzi według mnie to o alternator i jego ładowanie podczas obciążenia tym wszystkim.
Centralny zamek jak nie masz to ja polecam bo u siebie zamontowałem jest to z firmy remotronix. Zamówiłem sterownik model KE4A on z 85zł 3 przyciski otwieranie zamykanie i otwieranie klapy bagażnika (tam wkładałem osobny siłownik slave i kabelek od sterownika).
Siłowniki do drzwi to wiadomo na przednie drzwi siłowniki master i tylnie jak masz to slave.
Potwierdzenie kierunków to podpinasz kabelki do kabelków od kierunków w lewym boczku w nogach.
Kacper, jak rozwiązałeś montaż siłownika tylnej klapy?
Klapa się otwiera niezależnie od przekręcenia kluczyka w zamku?
Co z wciskaniem przycisku klapy?
Może jakieś foto?
Jutro zrobię zdjęcia tego jak to wygląda.
Wszystko działa wraz z przekręcaniem kluczyka i otwieraniem "manualnym" jak i tym z pilota.
Zamek tylnej klapy jaki mam to:
w tym oto miejscu nawierciłem dziurę pod pręcik/drucik do siłownika.
Jutro dodam tutaj zdjęcia jak wygląda to "na żywo".
Ok, czekam na fotki.
Czyli mam rozumieć, że klapa otwiera się pilotem nawet jak jest zamknięta "manualnie" i dziurka na kluczyk jest ustawiony pionowo?
Tak jak jest ustawione na pionowo to przez pilot się otwiera.Wciskam na pilocie siłownik pcha drucik a drucik jest przymocowany tam gdzie zaznaczyłem kropką, ciągne za klape i otwarte bez wkładania kluczyka przekręcania i wciskania. Tutaj zdj z umiejscowienia siłownika slave i jak wygląda tam po nawierceniu.
Kapec, dziwna sprawa.
Złożyłem wszystko, jednak jest jeden problem:
niezależnie od ustawienia kluczyka pod odskoczeniu klapy muszę nacisnąć na przycisk zamka. Tak jakby ciężar klapy ponownie domykał.
Da się to jakoś obejść czy u Ciebie też tak jest?
Gdzieś jakaś sprężyna czy coś?
U siebie wciskac nie musze przycisku od zamka tylko pociągam za uchwyt i otwiera normalnie się.
Nie masz może juz padniętych troche tych sprężyn od klapy (unoszących ją)?
Wlaśnie może to być problem.
Klapa odskakuje z obu ząbków, jednak po chwili załapuje na ten pierwszy.
Skutkiem czego muszę naciskać przycisk zamka.
Gdy otwieram pilotem trzymając za uchwyt klapy to otwiera się całkiem.
Wniosek z tego taki, że albo dorzucę gdzieś sprężynę, albo założę mocniejsze siłowniki (teleskopy) klapy.
Dorzuciłem na oba teleskopy klapy takie zestawy: oring gumowy (żeby nic nie latało po teleskopie), podkładka stalowa, pół sprężyny (chyba z głowicy od ciągnika), w środek sprężyny tulejka plastikowa (długości sciśniętej sprężyny), podkładka stalowa no i zakończone główką od siłownika. Teraz klapa ma siłę się podnieść i nie ma problemu z otwarciem z centralnego pomimo wkładki na kluczyk ustawionej pionowo .
P.S. Wybaczcie dubla, ale chciałem, żeby dokończenie tej sprawy było widoczne.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum