LPG: Nie
Imię: Michał Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Mar 2015 Posty: 220 Skąd: Tychy
Wysłany: 21 Wrzesień 2015, 11:43
Moje auto: Corsa D 1.2
Szczerze Ci powiem, że też czekam na odpowiedź Mam 1.2 i strasznie mi mało, a reflektowałbym nawet na 1.6, żeby nie trzeba było za dużo kombinować a by mieć te 100kucomocy, bo 70 samemu jest okej, ale jazda z kimś nie mówie nawet o komplecie to już lekki dramacik
z Kadeta/Astry/Calibry? Stawiał bym bardziej na te nowsze konstrukcje opla z20xev/nel/net/let ipp. z 2004 roku i wyżej.
Jeśli nie widzieliście tego swapa to linkuję. http://corsasport.pl/foru...04l-t71389.html
LPG: Nie
Imię: yosh Pomógł: 42 razy Wiek: 46 Dołączył: 17 Kwi 2012 Posty: 529 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 25 Wrzesień 2015, 00:20 Re: Corsa D SWAP na 2.0 16v Moje auto: Corsa B 2.5 V6 , Corsa B 1,2 16V
DAMIAN1991 napisał/a:
Pewien Chłopak w PL poszedł Krok dalej i Poleciał Silnik Saaba , zapewne dobrze podaje
"Raf02" zamieścił wyżej link do tego właśnie projektu .
qjubon napisał/a:
Moze ktos w PL robił swap w "D" na silnik z Kadeta/Astry/Calibry ? Albo widzial gdzies na jakims forum z zagranicy taki zabieg?
Corsa D jest na lini CAN , montaż jakiejkolwiek innej jednostki niż seryjna to pestka w porównaniu z problemami jakie napotkasz przy ogarnianiu elektryki , tu każdy analogowy sygnał trzeba przepisać konwerterem na protokół CAN i odwrotnie z CAN na analog .
LPG: Nie
Imię: sigi Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Wrz 2014 Posty: 515 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 25 Wrzesień 2015, 22:12 Re: Corsa D SWAP na 2.0 16v Moje auto: Corsa E 1,4 75 KM
Myśle,że człowiek który ma większą wiedze od was nie zrozumie tego co w postach napisaliście.
Forum to nie jest biuro rekrutacyjne pracowników do biura projektowego opla a wymiana porad o przyziemnych sprawach.
LPG: Nie
Imię: yosh Pomógł: 42 razy Wiek: 46 Dołączył: 17 Kwi 2012 Posty: 529 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 26 Wrzesień 2015, 03:26 Re: Corsa D SWAP na 2.0 16v Moje auto: Corsa B 2.5 V6 , Corsa B 1,2 16V
mietrusz napisał/a:
Myśle,że człowiek który ma większą wiedze od was nie zrozumie tego co w postach napisaliście.
Forum to nie jest biuro rekrutacyjne pracowników do biura projektowego opla a wymiana porad o przyziemnych sprawach.
Jedni piszą o sprawach przyziemnych a inni modyfikują i przerabiają .
Ludzie tutaj dzielą się wiedzą i spostrzeżeniami w różnych zagadnieniach , dzięki temu jeden znajdzie rozwiązanie przyziemnego problemu a drugi upchnie pod maskę swojego autka jakiś mocny silnik .
Jeśli to co napisałem nie jest zrozumiałe , to rozwinę swoją wypowiedź .
C20XE (zakładam że o ten właśnie silnik pyta autor postu) da się zaadoptować mechanicznie do corsy D , elektryczny osprzęt takiego silnika też da się częściowo podłączyć co pozwoli uruchomić silnik .
Niestety niektóre elektroniczne elementy osprzętu corsy D komunikują się ze sterownikiem silnika poprzez linię CAN , mówię tu na przykład o liczniku lub elektrycznym wspomaganiu kierownicy , nawet kontrolka ładowania jest gaszona protokołem CAN . Rzecz w tym że sterownik silnika c20xe nie jest w stanie wysłać odpowiednich protokołów, choćby z tego względu że nie współpracuje z linią CAN.
Jeśli ktoś ma dużo zapału , kasy i zna programistę obeznanego z konwerterami CAN to wszystko da się ogarnąć .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum