Witajcie
Jak zmienić filtr paliwa w dieslu aby nie zapowietrzyć układu?A jak go zapowietrzę to jak poznam czy jest zapowietrzony i gdybym go już zapowietrzył niestety to jak go odpowietrzyć?
ja przy benzynie wymieniłem normalnie przy zgaszonym silniku i się nie zapowietrzył wydaje mi się że zapowietrzył by się wtedy gdybyś ściągnął filtr i załączył silnik ja po wymianie musiałem chwilę pokręcić żeby nowy filtr zassał paliwo ale jak jest przy dieslu nie jestem pewien nie chcę w błąd wprowadzać :)pozdro
wyciągasz filtr wkładasz nowy do niego możesz ewentualnie nalać ropy i odpalasz co wy z tym zapowietrzaniem układu już któryś raz o tym słyszę wcześniej ktoś mówił ze w benzynie się zapowietrzy przecież to jest cześć układu należąca do n. ciśnienia...
LPG: Nie
Imię: Damian Pomógł: 27 razy Wiek: 32 Dołączył: 25 Mar 2009 Posty: 870 Skąd: Pszczyna
Wysłany: 15 Styczeń 2013, 21:12
Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG
Na wyłączonym silniku wyciągasz Filtr paliwa. Do nowego wlewasz ropy (to konieczne) potem zakładasz filtr i odpalasz... Wtedy nie powinno nic się stać... Diesle są się w Stanie zapowietrzyć bo to trochę inaczej zbudowany układ paliwowy.. A ponadto zapowietrzenie pompy następuje jak Diesel nie ma ropy.. Dlatego zalewanie filtra ropą
wcale nie jest konieczne zalewanie filtra ropą nie raz wymieniałem co prawda przy CR ale tam tym bardziej można bać się zapowietrzenia bo występuje dużo wyższe ciśnienie i nigdy nie było problemów.
nie no masz rację lepiej zalać na praktykach jak wymieniałem to się nie zalewało nigdy ostatnio u kolegi robiłem mały przeglądzik w A6 i wymieniałem to też zalałem dlatego napisałem od razu że:
ewentualnie może zalać
Tak czy tak operacja jest prosta i dasz sobie radę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum