LPG: Nie Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 23 Lut 2009 Posty: 40 Skąd: wrocław
Wysłany: 2 Marzec 2009, 09:36 Moc w corsie c
Jak ją podnieść w silniku 1,7dti nie stosując chiptuningu teraz mam 75 koników z przydziału czy mam szanse dociągnąć do 100 jakimś nie dużym kosztem??
Co mogę wymienić rozwiercić itd...
pico8 [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 2 Marzec 2009, 22:49
Wszystko zalezy od grubosci portwela
Mozesz zmienic turbinke,zalozyc inne walki rozrzadu,polerka kanalow + planowanie glowicy,odciazyc kolo zamachowe itd
Opcji jest duzo ale skoro masz DTI to lepiej wlasnie CHIP zalozyc. 1.7 to nie malo i napewno ok 20 koni wiecej sprawia duza roznice oraz wiecej radochy z jazdy
Wpisz w googlu "Lexmaul" i tam masz pare opcji tuning mechanicznego opli.
LPG: Nie Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 23 Lut 2009 Posty: 40 Skąd: wrocław
Wysłany: 3 Marzec 2009, 21:38
Fahoo napisał/a:
To nie tdi na PD
Nie rozumiem Fahoo o co ci chodzi ?? Z tego co wiem to jest to silnik turbodoładowany na pompo wtryskiwaczach czy jakoś tak.
Mam w tym temacie jeszcze dwa pytania czy taka korekta zmiana programu za 600 pln (taką ofertę na allegro we Wrocławiu znalazłem ) to drogo czy może za tanio i czy jeśli podnoszę moc auta to czy powinienem przerejestrować auto bo moc jest wbita w dowód??
Nie rozumiem Fahoo o co ci chodzi ?? Z tego co wiem to jest to silnik turbodoładowany na pompo wtryskiwaczach czy jakoś tak.
Mam w tym temacie jeszcze dwa pytania czy taka korekta zmiana programu za 600 pln (taką ofertę na allegro we Wrocławiu znalazłem ) to drogo czy może za tanio i czy jeśli podnoszę moc auta to czy powinienem przerejestrować auto bo moc jest wbita w dowód??
od czego liczy się OC? od pojemności silnika czy mocy?
zawsze pod uwagę brany jest litraż to że zwiększysz moc nikogo w urzędzie nie obchodzi... więc nie musisz nikomu nic zgłaszać.
co do programowania kompa w aucie ja bym się bał... to jest elektronika, a co do ceny cena nie wygórowana...
W chip tuningu nie cena jest głównym wyznacznikiem lecz jakość usługi.Na proces chip tuningu przypada wiele skłądowych.Umiejętności tunera,zaplecze ,wiedza i doświadczenie.Nie sztuką jest zmodyfikować program.Sztuką jest zbudować progam, którego charakterystyka będzie przebiegała liniowo i nie nadwyręży motoru,sprzgła i całego ukł.napędowego.
polecam odwiedzić VTG,MASTERS-A,DIAGTRONIK dane kontaktowe znajdziesz w
A nie prościej to poszukać samochodu z silnikiem mocniejszym. Skoro nie odpowiada Ci moc silnika poszukaj samochodu z mocniejszą jednostka. Gustujesz w dieslu to może 1,3 CDTi. Z tego co wiem to dość dynamiczny silniczek a ze spalaniem tez dość kulturalnie.
grest Prosze nie wprowadzć userów forum w błąd!!!Proszę zweryfikować swoje wiadomości w dziale
Corsa C-Pojemności,oznaczenia kodowe silników,moce
Corsa C 1.3CDTI ma moc 69KM i jest słabszy od 1.7DTI 75KM
LPG: Nie Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 23 Lut 2009 Posty: 40 Skąd: wrocław
Wysłany: 8 Marzec 2009, 21:16
Fahoo napisał/a:
Nie na pompowtryskiwaczach a na listwie common rail.
Fafoo nie zrozum mnie źle w sprawach silnika jestem zielony jak trawa na wiosnę ale i tak się z Tobą nie zgodzę bo gdybym miał listwę commonrail miałbym nawet w oznaczeniu na klapie bagażnika CDTI a nie DTI czy się mylę??
pimpurdan, A czy ja napisałem ,że masz listwe common rail?
ty masz silnik isuzu z wtryskiem bezpośrednim na pompie rotacyjnej DENSO pracującej na 175-350 barów.1,3 jest na common railu.
Czesc! mam od niedawna corse 1.7D DTI Y17DT /55kw/75KM /4400rpm i mam watpliwosci co do jego osiagow. nieslychac turbiny dopiero jak sie zacznie wkrecac na obroty przy 2100rpm dostaje przyspieszenia. ogladalem filmiki na youtube i w innych corsach slychac jak turbinka swiszczy. Bede wdzieczny za porady. Pozdro
LPG: Nie Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 23 Lut 2009 Posty: 40 Skąd: wrocław
Wysłany: 11 Marzec 2009, 21:59
Nie wiem czy Ci tym pomogę czy nie ale ja mam ten sam silniczek i przy takich samych obrotach mi się włącza turbina więc albo wszystko jest oki albo mam ten sam problem co Ty
Wszystko jest ok tylko z tym, że turbina działa od 2100rpm to się nie zgodzę.Turbo dział od momentu odpalenia auta a to czy zaczyna dobrze pompować zalezy właśnie od rpm i przy 2100-2200 zaczyna pożądnie dmuchać.Zdrowej turbinki w aucie cywilnym nie powinno byc słychać.Jeśli już gwiążdże, to nie dobrze i niedługo bedzie wymiana turbo.Gwizd spowodowanyu może być uszkodzonymi łopatkami od strony zimnej -uszkodzenia spowodowane zassanymi kamieniami,ciałami obcymi lub strony gorącej pęknięte łopatki od szoku termicznego.W aucie zmodyfikowanym na przelotówce i owszem bedzie słychać turbo.
michal89 [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 12 Marzec 2009, 20:34
to wyglada ze mam zdrowy silnik :super: a jaki filtr powierza do diesla?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum