Przesunięty przez: Kaszubski
15 Lipiec 2016, 14:17
Moc w corsie c
Autor Wiadomość
 pimpurdan



Informacje
dolnoslaskie

LPG: Nie
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 40
Skąd: wrocław
Wysłany: 2 Marzec 2009, 09:36   Moc w corsie c

Jak ją podnieść w silniku 1,7dti nie stosując chiptuningu teraz mam 75 koników z przydziału czy mam szanse dociągnąć do 100 jakimś nie dużym kosztem??
Co mogę wymienić rozwiercić itd...
 
 
     
 pico8
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 2 Marzec 2009, 22:49   

Wszystko zalezy od grubosci portwela ;)
Mozesz zmienic turbinke,zalozyc inne walki rozrzadu,polerka kanalow + planowanie glowicy,odciazyc kolo zamachowe itd
Opcji jest duzo ale skoro masz DTI to lepiej wlasnie CHIP zalozyc. 1.7 to nie malo i napewno ok 20 koni wiecej sprawia duza roznice oraz wiecej radochy z jazdy :)
Wpisz w googlu "Lexmaul" i tam masz pare opcji tuning mechanicznego opli.
 
     
 Fahoo
Master of diagrams



Informacje
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 246
Skąd: Białystok
Wysłany: 3 Marzec 2009, 19:51   

Na poczatek zmiana programu wystarczy by mieć bezpieczne 90PS
potem zaczyna sie zabawa i pytanie skąd brać częsci do tuningu ?To nie tdi na PD
 
 
     
 pimpurdan



Informacje
dolnoslaskie

LPG: Nie
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 40
Skąd: wrocław
Wysłany: 3 Marzec 2009, 21:38   

Fahoo napisał/a:
To nie tdi na PD




Nie rozumiem Fahoo o co ci chodzi ?? Z tego co wiem to jest to silnik turbodoładowany na pompo wtryskiwaczach czy jakoś tak.

Mam w tym temacie jeszcze dwa pytania czy taka korekta zmiana programu za 600 pln (taką ofertę na allegro we Wrocławiu znalazłem ) to drogo czy może za tanio i czy jeśli podnoszę moc auta to czy powinienem przerejestrować auto bo moc jest wbita w dowód??

Kod:
http://moto.allegro.pl/item567165877_chiptuning_opel_1_7_2_0_2_2_dtl_dti_dth_na_hamowni.html
 
 
     
 west
Zasłużeni
widoczni.org



Informacje
wielkopolskie

LPG: Nie
Imię: Bartek
Pomógł: 43 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 1485
Skąd: Księstwo Poznańskie
Wysłany: 4 Marzec 2009, 07:27   
   Moje auto: Porshe 911


pimpurdan napisał/a:
Fahoo napisał/a:
To nie tdi na PD




Nie rozumiem Fahoo o co ci chodzi ?? Z tego co wiem to jest to silnik turbodoładowany na pompo wtryskiwaczach czy jakoś tak.

Mam w tym temacie jeszcze dwa pytania czy taka korekta zmiana programu za 600 pln (taką ofertę na allegro we Wrocławiu znalazłem ) to drogo czy może za tanio i czy jeśli podnoszę moc auta to czy powinienem przerejestrować auto bo moc jest wbita w dowód??

Kod:
http://moto.allegro.pl/item567165877_chiptuning_opel_1_7_2_0_2_2_dtl_dti_dth_na_hamowni.html


od czego liczy się OC? od pojemności silnika czy mocy?
zawsze pod uwagę brany jest litraż to że zwiększysz moc nikogo w urzędzie nie obchodzi... więc nie musisz nikomu nic zgłaszać.
co do programowania kompa w aucie ja bym się bał... to jest elektronika, a co do ceny cena nie wygórowana...
 
     
 Fahoo
Master of diagrams



Informacje
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 246
Skąd: Białystok
Wysłany: 4 Marzec 2009, 22:16   

W chip tuningu nie cena jest głównym wyznacznikiem lecz jakość usługi.Na proces chip tuningu przypada wiele skłądowych.Umiejętności tunera,zaplecze ,wiedza i doświadczenie.Nie sztuką jest zmodyfikować program.Sztuką jest zbudować progam, którego charakterystyka będzie przebiegała liniowo i nie nadwyręży motoru,sprzgła i całego ukł.napędowego.
polecam odwiedzić VTG,MASTERS-A,DIAGTRONIK dane kontaktowe znajdziesz w
Kod:
www.google.pl
 
 
     
 grest
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 7 Marzec 2009, 00:02   

A nie prościej to poszukać samochodu z silnikiem mocniejszym. Skoro nie odpowiada Ci moc silnika poszukaj samochodu z mocniejszą jednostka. Gustujesz w dieslu to może 1,3 CDTi. Z tego co wiem to dość dynamiczny silniczek a ze spalaniem tez dość kulturalnie. :)
 
     
 Fahoo
Master of diagrams



Informacje
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 246
Skąd: Białystok
Wysłany: 7 Marzec 2009, 10:28   

grest
Prosze nie wprowadzć userów forum w błąd!!!Proszę zweryfikować swoje wiadomości w dziale
Corsa C-Pojemności,oznaczenia kodowe silników,moce
Corsa C 1.3CDTI ma moc 69KM i jest słabszy od 1.7DTI 75KM
 
 
     
 Fahoo
Master of diagrams



Informacje
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 246
Skąd: Białystok
Wysłany: 8 Marzec 2009, 14:11   

pimpurdan,
Cytat:
Nie rozumiem Fahoo o co ci chodzi ?? Z tego co wiem to jest to silnik turbodoładowany na pompo wtryskiwaczach czy jakoś tak.

Nie na pompowtryskiwaczach a na listwie common rail.
 
 
     
 pimpurdan



Informacje
dolnoslaskie

LPG: Nie
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 40
Skąd: wrocław
Wysłany: 8 Marzec 2009, 21:16   

Fahoo napisał/a:

Nie na pompowtryskiwaczach a na listwie common rail.




Fafoo nie zrozum mnie źle w sprawach silnika jestem zielony jak trawa na wiosnę ale i tak się z Tobą nie zgodzę bo gdybym miał listwę commonrail miałbym nawet w oznaczeniu na klapie bagażnika CDTI a nie DTI czy się mylę??
 
 
     
 Fahoo
Master of diagrams



Informacje
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 246
Skąd: Białystok
Wysłany: 9 Marzec 2009, 22:10   

pimpurdan, A czy ja napisałem ,że masz listwe common rail?
ty masz silnik isuzu z wtryskiem bezpośrednim na pompie rotacyjnej DENSO pracującej na 175-350 barów.1,3 jest na common railu.
 
 
     
 pimpurdan



Informacje
dolnoslaskie

LPG: Nie
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 40
Skąd: wrocław
Wysłany: 10 Marzec 2009, 13:36   

Fahoo napisał/a:
Na poczatek zmiana programu wystarczy by mieć bezpieczne 90PS
potem zaczyna sie zabawa i pytanie skąd brać częsci do tuningu ?To nie tdi na PD



Fahoo napisał/a:
pimpurdan,
Cytat:
Nie rozumiem Fahoo o co ci chodzi ?? Z tego co wiem to jest to silnik turbodoładowany na pompo wtryskiwaczach czy jakoś tak.

Nie na pompowtryskiwaczach a na listwie common rail.


nie zrozum mnie źle nie chce się kłócić nie mając racji po prostu źle Cię zrozumiałem
 
 
     
 Fahoo
Master of diagrams



Informacje
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 246
Skąd: Białystok
Wysłany: 10 Marzec 2009, 20:45   

ok luz ja się nie gniewam ;)
 
 
     
 pimpurdan



Informacje
dolnoslaskie

LPG: Nie
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 40
Skąd: wrocław
Wysłany: 11 Marzec 2009, 10:09   

To git bo puki co jesteś moim najcenniejszym źródłem informacji o moim białym pocisku :)
 
 
     
 Fahoo
Master of diagrams



Informacje
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 246
Skąd: Białystok
Wysłany: 11 Marzec 2009, 19:55   

spoko
Masz pytania pytaj chętnie pomogę
Jeśli jeszcze tu nie byłeś zapraszam
http://www.klubcorsa.pl/d...orsa-c-vf50.htm
 
 
     
 michal89
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 11 Marzec 2009, 21:32   

Czesc! mam od niedawna corse 1.7D DTI Y17DT /55kw/75KM /4400rpm i mam watpliwosci co do jego osiagow. nieslychac turbiny dopiero jak sie zacznie wkrecac na obroty przy 2100rpm dostaje przyspieszenia. ogladalem filmiki na youtube i w innych corsach slychac jak turbinka swiszczy. Bede wdzieczny za porady. Pozdro :)
 
     
 pimpurdan



Informacje
dolnoslaskie

LPG: Nie
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 40
Skąd: wrocław
Wysłany: 11 Marzec 2009, 21:59   

Nie wiem czy Ci tym pomogę czy nie ale ja mam ten sam silniczek i przy takich samych obrotach mi się włącza turbina więc albo wszystko jest oki albo mam ten sam problem co Ty :)
 
 
     
 Fahoo
Master of diagrams



Informacje
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 246
Skąd: Białystok
Wysłany: 12 Marzec 2009, 18:42   

Wszystko jest ok tylko z tym, że turbina działa od 2100rpm to się nie zgodzę.Turbo dział od momentu odpalenia auta a to czy zaczyna dobrze pompować zalezy właśnie od rpm i przy 2100-2200 zaczyna pożądnie dmuchać.Zdrowej turbinki w aucie cywilnym nie powinno byc słychać.Jeśli już gwiążdże, to nie dobrze i niedługo bedzie wymiana turbo.Gwizd spowodowanyu może być uszkodzonymi łopatkami od strony zimnej -uszkodzenia spowodowane zassanymi kamieniami,ciałami obcymi lub strony gorącej pęknięte łopatki od szoku termicznego.W aucie zmodyfikowanym na przelotówce i owszem bedzie słychać turbo.
 
 
     
 michal89
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 12 Marzec 2009, 20:34   

to wyglada ze mam zdrowy silnik :super: a jaki filtr powierza do diesla?
 
     
 Fahoo
Master of diagrams



Informacje
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 246
Skąd: Białystok
Wysłany: 12 Marzec 2009, 21:13   

FILTR tylko i wyłącznie firmy MAN
u mnie turbo czuć też od 2100rpm do 3500
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu Strona 1 z 2 
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Corsa C - strona techniczna - Pytania i odpowiedzi » Problematyka - Corsa C » Silnik i osprzęt » Moc w corsie c
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group    Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.
   Kopiowanie postanowień graficznych i elementów ze strony bez zgody administracji- zabronione.