Corsche
Autor Wiadomość
 klari



Informacje
LPG: Nie
Wiek: 39
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 2
Skąd: Bytom
Wysłany: 28 Luty 2009, 23:07   Corsche
   Moje auto: CORSCHE


Hej ,postanowiłem wrzucic troche fotek z prac : (wrzucę je tak zbiorowo)
- pare fotek pod domem :)

Tak było






A tutaj stage III
Nowe zabawki :
Kompletny kit poliuretanow Powerflex :


Flansze konwersyjne M-Tech & manual do zalozenia tarcz na tyl...







Z ciekawostek ,el. podwozia trafia do piaskowania i malowania proszkowego .

Kolejny maly-duzy kroczek w projekcie - tylne tarcze gotowe :D
Fotki ze skladania wkrotce jak wszystkie graty wroca z piaskowania i malowania proszkowego :-D :-D
Dodam tylko ,ze bedzie bardzo ciekawie :D :diabel:
Fotki "robocze"

Ale się ciesze :-D :-D

Kolejne kroki :
Komora silnika ,przygotowania...


TADAAAAM... :-D
prawie cale podwozie na podlodze ,jak nowe :D


EDIT :

Żeby nie było ,że nic się nie dzieje -kolejne zdjęcia z postępu prac...
Walczę dziennie z podłogą.. Niestety 14 lat trochę dało po sobie znać i odkryłem parę nieciekawych miejsc ,które właśnie naprawiam.
Znajomy blacharz powiedział ,że to standard w corsach... i podpowiedział gdzie jeszcze szukać niespodzianek.
Na szczęście nie ma tego aż tyle ,ale jednak ,szczególnie w takich miejscach gdzie ciężko się dostać.

Lewa i prawa strona - podłużnice.. Cała chora część blachy wycięta ,reszta wyczyszczona do gołej blachy i pomalowana specjalną odrdzewiającą farbą ,która wyżera rdze i konserwuje blachę , potem jak widać na zdjęciach pomalowane wszystko podkładem (minią).. Dziś zostanie położona na to konserwacja + czarny akryl a na koniec wszystko zostanie zamknięte blachą i to samo od zewnątrz.


A tak wygląda auto - troche lepsze fotki niż ostatnio...
Brudne,zakurzone nadwozie :/


Podłoga w całej okazałości - umyta,czekająca na koncerwacje,pomalowanie na czarno :) \
Zakupiłem już wszystkie nowe przewody hamulcowe :D -zostaną również pomalowane na biało..


Komora silnika ,powoli przygotowywuje ją do clean-look-a...
Po skończeniu-poskładaniu podłogi i postawieniu budy na kołach wyjmę silnik i zabieram się za clean-a..


Środek ,czekający na wygłuszenie


Umyte nadwozie :)




Z ciekawostek dla clean-look-a pod maska sprzedałem swoje hydrauliczne wspomaganie i kupiłem kompletne wspomaganie elektryczne :) Nie dość ,że nie będzie tego widać to zaoszczędziłem ok 20kg ! i odciążyłem silnik ,który napędzał pompę.
Od razu dam do zrobienia pojedyńcze aluminiowe kółko pasowe dla alternatora zamiast ciężkiego podwójnego metalowego.
Aha ,kupiłem też czarne pasy Schroth z elektrycznymi napinaczmai :D - myślę ,że będą lepiej się komponowały niż te czerwone ,które miałem do tej pory :D ...
Zawiozłem jeszcze mnóstwo detali do piaskowania-malowania proszkowego i jak odbiorę to pocykam fotki...
:twisted:

Postanowiłem jednak wrzucić mały spy-shot...


Niemniej jednak cały czas pracuje w myślach nad resztą projektu :)
W sumie nie brakuje dużo.. jednak chcę aby wszystko było jak trzeba...
Kolejne fotki:


Tak jak sobie to wyobraziłem to część plastikowych elementów będzie polakierowana w kolorze nadwozia - myślę ,że będzie elegancko..

Obiecane fotki.. - sorki za jakość zdjęć i ilość- padły mi baterie + aparat Benq - totalne badziewie (nie moje).


Powyżej pudełko z wypiaskowanymi i ocynkowanymi wszystkimi śrubami!! :D

Jak widać zwrotnice,piasty też były piaskowane i malowane proszkowo , zostały zmienione łożyska z 4max na SKF i tak jak widać bądź nie detale,detale,detale...
Zamówiłem już nowe gumki na pedały :) ,kupiłem gałkę biegów z Corsy C GSi , zostanie założona cała nowa wiązka elektryczna nie skażona moimi 5-letnimi doświadczeniami i kilkukrotnym dokladaniu nowych elementów... itd itd..

Jak ogarnę lepszy aparat to cyknę wiecej lepszych zdjęć bo gratów przybywa..
Fotka drugiego(dodatkowego) stabilizatora tylnej belki Whiteline :


Wrzucam więcej fotek :
Dziś w końcu przyszła rozpórka dolna Wiechers :


Ucieszyłem się niermiernie gdyż Mazurowi i Spike-owi nie pasowała i musieli je przerabiać ,najwyraźniej rozjechane budy. U mnie pasuje idealnie - również obalam oficjalnie mit o tym ,że dolna rozpórka nie pasuje do Corsy po swapie :)

Kilka fotek Dbilas-a :


Dwie ostatnie fotki to przejściówka x20xev>przepustnice z odciętą flanszą - w jej miejsce przyjdzie większa flansza pod c20xe ze zmodyfikowanym przelotem + mod dolotu głowicy..

Belka -ready - narazie nie są założone hamulce ,ale tak jest prawie gotowa (brakuje mocowań ręcznego)
to muszę zrobić już na aucie...


Brakuje również stabilizatora Whiteline ,który poleci do piaskowania/mal. proszkowego na biało :) razem z innymi gratami..

Amortyzator po dopieszczeniu ...




Reszta gratów...
Wspomaganie ,elektryka
stara decha ,gsi..
Drugi kompletny c20xe - klienta ;) czeka na poskładanie - wszystkie części nowe!!!


Prace trwają.. silnik wyfrunął :) czyszczę komorę i przygotowuję do spawania itd...



Chore miejsca -ciąg dalszy... -sytuacja opanowana :)

Blachy poodginane by dojść w trakcie czyszczenia - przyznam ,że jak się ma coś wysrać to zawsze w takim miejscu gdzie jest najgorszy dostęp.

Miejsce łączenia blachy wlewu...


Stare wygłuszenie out..


Motorownia jakaś taka bidna sobie stoi :)


-Car Audio...
Czesc okablowania - Earthquake (gruuuby bat) ,kondensator Lanzar 1F , konektory DLS i Earthquake , bezpiecznik i obudowa Earthquake .


Wzmacniacz ESX V1500.5 jak juz wyzej napisalem :
Firma : ESX
Model : V1500.5
5(4+1)kanalow z czego 4 sa analogowe a ten jeden tylko dla subwoofera jest cyfrowy...

Specyfikacja wzmacniacza :
Przy 4ohm - 4x75 + 350W
Przy 2ohm - 4x150 + 600W ( przy 1ohm wyciaga 900W RMS!!!)



Sub-potwór ,najwyzszy,flagowy model Rockford Fosgate ,seria T2...:twisted:
2x2ohm , 1000W RMS... ogień... :twisted:
Model : T215D2 waga 30kg
Gratis dostalem okablowanie potrzebne do podlaczenia - kable 8mm2... :twisted:






Przód: Rockford Fosgate model T162S :



Radio :
Alpine CDA-9854R
Kable sygnałowe Rockford Fosgate - najwyższy model.
+Alternator 120A + nowy akumulator :)
Akumulator zamontowany będzie za siedzeniem pasażera w boxie , 0,5m od kondensatora i wzmacniacza.

To tyle - więcej fotek będzie jak będą dalsze postępy..

Od teraz będę aktywnie udzielał się na tym forum :D
 
 
     
 cwirus88
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 28 Luty 2009, 23:27   

Klari, już sie zylion razy wypowiadałem na temat twojego auta :hyhy:

wspaniały show&shine, gust, smak, styling, dizajn i performance !

a właściciel pomocny i ma dużo przydatnych gratów które mi sie przydają :P
 
     
 OL!
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 28 Luty 2009, 23:30   

klari - co tu pisać :cwaniak:
niestarczy nocy by opisać w całości ten projekt ..
po prostu :super:
 
     
 spidan
Zasłużeni
Beatka + 29.10.2010



Informacje
dolnoslaskie

LPG: Tak
Klub: Astra Club
Pomógł: 29 razy
Wiek: 46
Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 993
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 1 Marzec 2009, 00:01   
   Moje auto: ASTRA G


Klari Ty jesteś jak choroba zarażasz :rotfl:


G*R*A*T*U*L*A*C*J*E !!!
 
 
     
 Adzi
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 1 Marzec 2009, 10:17   

:ok: brak mi slow.. :) cudenko! :) pozdrowka Klari!
 
     
 StitchRD
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 1 Marzec 2009, 10:44   

To jest właśnie moje marzenie. Zrobić coś takiego jak Ty. Rozebrać auto na części pierwsze i budować je od nowa restaurując każdą nawet najmniejszą część. Pełen szacun :super: Pozdro
 
     
 Finos
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 1 Marzec 2009, 10:53   

Chyba nie będe orginalny - i powiem tylko jedno - szacunek, piękna robota. :super:
Ostatnio zmieniony przez Finos 1 Marzec 2009, 11:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
 peter221



Informacje
podlaskie

LPG: Nie
Imię: Piotr
Wiek: 40
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 95
Skąd: Białystok
Wysłany: 1 Marzec 2009, 10:56   
   Moje auto: Brak


jestem pod niemałym wrażeniem
 
 
     
 OL!
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 1 Marzec 2009, 11:01   

kiedy składasz graty do kupy ? :hyhy:
 
     
 klari



Informacje
LPG: Nie
Wiek: 39
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 2
Skąd: Bytom
Wysłany: 1 Marzec 2009, 12:20   
   Moje auto: CORSCHE


Dzieki - wielu już dziękowałem wielokrotnie ,więc nie ma co już nabijać postów :)

Za auto zabieram się od poniedziałku (i znów przerwa od środy do piątku=szkolenie na mazurach). Najpierw skończymy blacharkę - cleanlook i podłogę i wtedy zabieram się za wygłuszanie całej budy ,wszystkie materiały zostały skompletowane.
Jest postój bo koledze posypał się migomat :)

Fotki będą i opis prac już niedługo :D
 
 
     
 dudu
elektronika/audio pokrewne


Informacje
Imię: Łukasz
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 943
Skąd: Pleszew
Wysłany: 1 Marzec 2009, 20:26   
   Moje auto: Citroen C3 1.4 HDI


wzmak konkret. I tak trzymać. Na tranzystorach mosfet, tu masz u mnie duży plus.

Kolejny plus za:
klari napisał/a:
Rockford Fosgate

miałem styczność z tą marką i normalnie wyższa półka.
tu masz podłączenie takiego głośnika 2 cewkowego:
http://www.rockfordfosgat...=1&woofer_imp=4


A tak swoją drogą:
to porządnie podokręcaj każdą śrubkę, bo jak takie audio wrzucisz to co sie może autko rozsypać.
 
 
     
 klari



Informacje
LPG: Nie
Wiek: 39
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 2
Skąd: Bytom
Wysłany: 1 Marzec 2009, 21:45   
   Moje auto: CORSCHE


Dzięki dzięki!
Mój głośnik to 2x2ohm czyli będzie spięty w 1ohm :D
czyli to pierwsze : http://www.rockfordfosgat...=1&woofer_imp=3
Najwyższy model i cena : T215D2 $849.99
 
 
     
 Dżola
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 2 Marzec 2009, 08:51   

No i Klari do nas zawitał! Widziałam, oglądałam (Spot w Świętochłowicach) dech zapiera :rotfl: ! Gratki!
 
     
 dudu
elektronika/audio pokrewne


Informacje
Imię: Łukasz
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 943
Skąd: Pleszew
Wysłany: 2 Marzec 2009, 17:08   
   Moje auto: Citroen C3 1.4 HDI


klari napisał/a:
będzie spięty w 1ohm

ja tam bym się bał obciążać zmostkowanych wyjść wzmaka zaledwie jednym ohmem. Bez dodatkowego obciążenia może się nie obejść.
 
 
     
 marces
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 2 Marzec 2009, 17:30   

no to ja nic nowego nie powiem - jestem pod ogromnym wrażeniem - gratuluje ! I powiem tylko tyle że marze o czymś takim ! pozdro


KLARI - zgłoś się do konkursu byś był super ikoną naszego forum ;p
 
     
 klari



Informacje
LPG: Nie
Wiek: 39
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 2
Skąd: Bytom
Wysłany: 3 Marzec 2009, 01:11   
   Moje auto: CORSCHE


dudu napisał/a:
klari napisał/a:
będzie spięty w 1ohm

ja tam bym się bał obciążać zmostkowanych wyjść wzmaka zaledwie jednym ohmem. Bez dodatkowego obciążenia może się nie obejść.

Nie ma się czego obawiać . Ten wzmacniacz ESX jest 5-cio kanałowy - 4x analog + 1 osobny cyfrowy monoblock klasy D dla subwoofera -
Specyfikacja wzmacniacza w RMS:
Przy 4ohm - 4x75W + 1x350W
Przy 2ohm - 4x150W + 1x600W ( przy 1ohm wyciaga 900W RMS!!!)

Da radę ,kiedyś podczas zawodów ciągnął 3x JL Audio 10W3w2 pod 1,5ohm.. (jeden sub 300W w rmsie) i robił niezłe zamieszanie :)
 
 
     
 iizzi
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 3 Marzec 2009, 09:42   

Słowami to trudno opisać..ale powiem tak: G r e a t:)
 
     
 dudu
elektronika/audio pokrewne


Informacje
Imię: Łukasz
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 943
Skąd: Pleszew
Wysłany: 3 Marzec 2009, 13:56   
   Moje auto: Citroen C3 1.4 HDI


klari napisał/a:
Nie ma się czego obawiać .

nie mam zaplecza praktycznego z takim systemem podłączenia audio, więc opieram się jedynie na teorii
ale skoro
klari napisał/a:
podczas zawodów ciągnął 3x JL Audio 10W3w2 pod 1,5ohm.. (jeden sub 300W w rmsie)

to prawdopodobnie uciągnie.
Jak jeszcze kondensator dasz pod suba, to on jeszcze dorzuci do pieca. Łanie wyfiltruje górną charakterystykę
 
 
     
 str33t
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 3 Marzec 2009, 19:35   

super robota :padam:
 
     
 gacek9003
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 22 Marzec 2009, 20:46   

masakryczna przeróbka ... czekam na więcej :super:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu Strona 1 z 7 
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Corsa B - strona techniczna - Pytania i odpowiedzi » Prezentacja naszych pojazdów » Corsche
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group    Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.
   Kopiowanie postanowień graficznych i elementów ze strony bez zgody administracji- zabronione.