Przesunięty przez: Kaszubski
10 Lipiec 2016, 18:03
1.3 cdti, check engine
Autor Wiadomość
 pepusek
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 26 Luty 2009, 21:44   1.3 cdti, check engine

błąd wyskakuje tylko na rozgrzanym silniku jak np stoje w korku, jak jade bez przerwy to nic nie wyskakuje, po wyłączeniu silnika i włączeniu ponownie błąd znika
 
     
 Fahoo
Master of diagrams



Informacje
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 246
Skąd: Białystok
Wysłany: 26 Luty 2009, 22:07   

:cenzura:
Pierwszą operacją ,którą wykonujesz jest diagnostyka na TECH-u lub czymś innym.
2.Podajesz kod błędu.
3.Wspólnie analizujemy błąd.
4.Ogarniamy problem.
Bez tych punktów możemy cygance dac 5taka, niech powróży co się zepsuło lub ewentualnie klepnijmy po kawce co by mieć więcej fusów do wróżby.
 
 
     
 rafal-snak
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 8 Marzec 2009, 12:32   

Panowie, mam pytanie w guście tego tematu, z tym że:
Zapala się kontrolka "Samochód z kluczem" przeważnie kilka chwil po uruchomieniu silnika i nie gaśnie, do tego temperatura silniki nigdy nie osiąga 90 stopni, a za to waha się 70-85 stopni, temperatura non stop się zmienia, co chwilę jest inna. Moja diagnoza to termostat, ale może się mylę, jeśli możecie coś podpowiedzieć będę ogromnie zobowiązany :)
 
     
 Fahoo
Master of diagrams



Informacje
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 246
Skąd: Białystok
Wysłany: 8 Marzec 2009, 14:05   

Ikona z kluczykiem to wypadający immobiliser, trzeba zczytac błędy i bedzie wiadmo czy pętla czy transponder w kluczyku.
Wahająca się temp to może być uwalony czujnik temp.
Sprawdzamy go w następujący sposób wg diagramu,potrzebny omomierz.

 
 
     
 zybistander
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 16 Marzec 2009, 20:31   

Witam
Podepne się do tematu. Autko właśnie poskładane po unfalu. Wyskakuje mi błąd podgrzewacza sondy lambda oraz egr-u.Po próbie skasowania gaśnie chek ale tylko do następnego uruchomienia.Może któryś z kolegów wie jak jest zabezpieczone napięcie grzania sondy-bezpicznik, przekażnik. Nie mam dostępu do schematów. Proszę o pomoc
 
     
 Fahoo
Master of diagrams



Informacje
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 246
Skąd: Białystok
Wysłany: 16 Marzec 2009, 20:53   

zybistander, jakie auto bo nie napisałeś,możesz powiedzieć dokładnie gdzie dostał?czyściłes sam egr?
 
 
     
 zybistander
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 16 Marzec 2009, 22:27   

corsa d 1.3cdti dostał po katalizatorze, turbinie i sondzie.Wszystko wymienione.bardziej mnie martwi ten błąd podrzewania sondy bo od egr powinien wskakiwać przy 1700-2500obr. a nie wskakuje.dopiero po zgaszeniu i ponownym odpaleniu. nie wiem auto trochę stało może egr się zawiesił ale tak jak mówie nie wiem jak jest zabezpieczony obwód podgrzewania sondy czy jest bezpiecznik czy przekaźnik syerujący pompą paliwa uruchamia obwód podgrzewanuia sondy

[ Dodano: 17 Marzec 2009, 19:39 ]
Fahoo,czy coś więcej w tym temacie?
 
     
 Fahoo
Master of diagrams



Informacje
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 246
Skąd: Białystok
Wysłany: 17 Marzec 2009, 21:14   

zacznij od czyszczenia egr,bład sondy i egr czesto jest podawany pod jedną pozycją.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu  
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Corsa C - strona techniczna - Pytania i odpowiedzi » Problematyka - Corsa C » Układ elektryczny, zapłon » 1.3 cdti, check engine
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



Banex - transport z Grecji do Polski
   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group    Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.
   Kopiowanie postanowień graficznych i elementów ze strony bez zgody administracji- zabronione.