Przesunięty przez: Kaszubski
23 Marzec 2016, 16:27
Problem, pytania. !:)
Autor Wiadomość
 Turass


Informacje
wielkopolskie

LPG: Tak
Imię: Paweł
Wiek: 27
Dołączył: 02 Wrz 2015
Posty: 1
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 2 Wrzesień 2015, 11:57   Problem, pytania. !:)
   Moje auto: Opel Corsa B 2000 Edition


Witam. Jak pewnie każdy zauważyłem jestem nowy tutaj na forum , wczoraj kupiłem Corsunie B 2000 Edition silnik 1.2 16V. No i chciałbym ją troszeczkę z "tunningować" , za dużo pieniędzy nie mam , ale z miesiąca na miesiąc coś chciałbym zrobić. Jestem tak naprawdę zielonych w tych sprawach z autami , bo nigdy się nie bawiłem z takim czymś. I tutaj prośba do was od czego by zacząć, na początku na pewno chciałbym zmienić te żarówki od podświetlania wszystkiego w wewnątrz bo są strasznie słabe , ale jakie żarówki kupić ile i jak rozebrać to wszystko :)
Z góry dziękuje. Pozdrawiam i szerokości życzę :)
Aha i od razu prosiłbym o linki do części które potrzebowałbym zakupić.
A jeszcze takie pytania , o co chodzi z Pakietem GSI?
 
     
 KOSIN25


Informacje
slaskie

LPG: Tak
Imię: Aleksander
Wiek: 32
Dołączył: 11 Sty 2018
Posty: 5
Skąd: Zabrze
Wysłany: 11 Styczeń 2018, 03:21   
   Moje auto: Opel Corsa B 1.4 rok 1996


Witam Cie.

Tez jestem nowy i od niedawna mam corsunie lecz o tuningu moge Ci powiedziec duzo gdyz mialem wiele aut robilem wiele tuningow wizualnych jak i technicznych, a wiec zacznijmy.