Przesunięty przez: Kaszubski
28 Marzec 2016, 16:10
Opel Corsa B 1.0 12V
Autor Wiadomość
 Didek


Informacje
slaskie

Imię: Dawid
Dołączył: 18 Sty 2015
Posty: 2
Skąd: Chorzów
  Wysłany: 18 Styczeń 2015, 13:34   Opel Corsa B 1.0 12V
   Moje auto: Opel Corsa B 1.0 12V


Witam wszystkich klubowiczów Corsy ;) , Panowie mam dosyć dziwny problem z moim samochodem , przejrzałem podobne przypadki ale to nie to samo , mam nadzieję że ktoś z was będzie wiedział o co chodzi bo jeśli chodzi o samochód jestem całkiem zielony ;) , Mianowicie zakupiłem Opla Corse B 1.0 12V by mieć czym jeździć do pracy , po trzech miesiącach zaświeciło mi się "check engine" co mnie przestraszyło bo o samochodach nie wiem nic , więc zignorowałem ten błąd , Lapka check zgasła lecz co jakiś czas do czasu obecnego czasu pokazuje się nawet jeśli stoję na światłach , i obroty silnika tak jakby gazują tylko że w dół ;/ , normalnie mój samochód na luzie trzyma około 900-1000 obrotów , lecz gdy zaświeca się nasz Check obroty spadają z 900 np do 300-400 i znów się unoszą i to samo , po chwili jak ruszam zmieniam bieg samochód zachowuje się normalnie , lecz trzy razy miałem już tak że po zaświeceniu się check engine samochód podczas jazdy nie reagował na gaz ;O i to mnie bardzo przestraszyło , samochód co prawda bo jakimś czasie wraca do normy ale ten przypadek zaczyna się coraz częściej powtarzać średnio raz na 2tygodnie , także pojechałem do Mechanika aby sprawdził co jest nie tak , podłączył samochód pod komputer i wszystko że Czujnik położenia wału może być uszkodzony , i tu pytanie do was moi drodzy , czy jest to możliwe że jest to czujnik czy coś innego , nie chce niepotrzebnie wymieniać czegoś co może być dobre , z odpalaniem mój samochód też ma problemy muszę mu niekiedy pomagać ( gazem ) , i wtedy silnik się normuje dopiero.


Mam też mniejszy problem światło w bagażniku mi nie świeci , nawet po wymianie żarówki ;/ jakiś pomysł ktoś ma ?.
 
     
 yosh


Informacje
pomorskie

LPG: Nie
Imię: yosh