Przesunięty przez: Kaszubski
3 Marzec 2016, 15:02
Corsa 1.4 wymiana akumulatora!
Autor Wiadomość
 Czita


Informacje
zachodniopomorskie

LPG: Tak
Imię: Bartek
Wiek: 29
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 1
Skąd: Szczecin
  Wysłany: 18 Listopad 2014, 23:00   Corsa 1.4 wymiana akumulatora!
   Moje auto: Opel Corsa B 1.4


Siema wszystkim!
Jestem młodym i zarazem początkującym kierowcą, na autach się nie znam w ogóle, ale jak to mówią nie od razu Rzym zbudowano. Kupiłem swoją piękną Corusnie nie dawno i zaczął mi się akumulator rozładowywać, zdarzyły się może tak z kilka sytuacji. Musiałem prosić o pomoc Szwagra aby mógł mi podładować akumulator swoim autem, po tamtych sytuacjach wyciągnełem akumulator i podłączyłem go pod prostownik lecz zauważyłem że akumulator jest do wymiany i teraz pytanie do was. Jaki mam kupić akumulator do mojej pięknej laluni? :jade:
Akumulator to Warta 45Ah 12V
Siema wszystkim!

Z Góry dziękuje za pomoc!
 
     
 mariusz6793



Informacje
swietokorzyskie

LPG: Nie
Imię: Mariusz
Pomógł: 11 razy
Wiek: 30
Dołączył: 17 Paź 2014
Posty: 103
Skąd: Ostrowiec Św. TOS
Wysłany: 19 Listopad 2014, 10:15   
   Moje auto: Corsa B 1.0 99"


Na Twoim miejscu wybrałbym coś znanej marki o jak największym prądzie rozruchowym (tj. A): Varta, Bosch, Centra.
Oczywiście 12V, około 45-48Ah.
Przy zakupie zwróć uwagę na wysokość, bo może się pod podszybiem nie zmieścić oraz z której strony jest plus.
W poprzednim autku (1.6, pełna elektryka) miałem Vartę Blue Dynamic i paliła od strzała w największe mrozy. Teraz mam Boscha w Corsie, ale nie pamiętam modelu. Póki co OK, zobaczymy w styczniu haha
Tak poza tym: jesteś pewny, że akumulator walnięty, a nie np. alternator siada? :)
 
     
 Milion
elektronik


Informacje
malopolskie

LPG: Nie
Klub: Astra Club
Imię: Emil
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 546
Skąd: Mrągowo/KRAKÓW
Wysłany: 19 Listopad 2014, 18:04   
   Moje auto: AG Z14XEP