miałem wymieniane na klocki i płyn DOT 4 firmy TRW-LUCAS
najprościej chyba będzie jak pojade do mechanika, który to robiłi i powiem mu aby teraz dobrał odpowiednie :] zresztą stwierdził, że woli sam kupować części
DizzyX [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 21 Luty 2009, 09:42
Piter503 napisał/a:
miałem wymieniane na klocki i płyn DOT 4 firmy TRW-LUCAS
Wiesz, bardziej mi chodziło czy np zaciski nie były zmieniane na większe
Prawdopodobnie masz 236x12mm.
Piter503 napisał/a:
najprościej chyba będzie jak pojade do mechanika, który to robiłi i powiem mu aby teraz dobrał odpowiednie :] zresztą stwierdził, że woli sam kupować części
Szczerze to nie polecam takich działań ... w mojej Corsie poprzedni właściciel się tak zdawał na mechanika ... no i okazywało się, że mechanik brał ciężkie pieniądze, a nie robił nic, albo wymieniał na części używane
Więc jeśli to nie jest zaprzyjaźniony i zaufany mechanik ... ja bym nie ryzykował :P
Więc jeśli to nie jest zaprzyjaźniony i zaufany mechanik ... ja bym nie ryzykował
mechanik do którego oddaję autko to osoba której mogę zaufać , zawsze informuje, że potrwa to jedną może dwie godziny i jak chcę mogę przyjść a jeśli nie to mogę zostać mój wybór, przeważnie zostaję i patrzę jak dłubie może się czegoś nauczę :zawstydzony: podoba mi się u niego to, że zawsze podczas pracy tłumaczy co robi, pokazuje i porównuje części stare i nowe, wpisuje w książeczkę serwisową wykonaną robotę i podbija firmową pieczątką
DizzyX napisał/a:
Prawdopodobnie masz 236x12mm.
po konsultacji z mechanikiem okazało sie że mam właśnie takie
tylko jakiej firmy polecacie? a jakiej unikać szerokim łukiem :suchy:
DizzyX [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 21 Luty 2009, 12:36
Piter503 napisał/a:
tylko jakiej firmy polecacie? a jakiej unikać szerokim łukiem :suchy:
Ja po swoich przygodach z hamulcami polecam zestaw tarcza Brembo + klocki Ferodo Premier ... :]
Adzi [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 21 Luty 2009, 12:45
Ja w mojej cosiawce mam klocki Brembo i tarcze Ferodo właśnie Mogę je polecić!
Słuchajcie dodatkowo pojawiło się pulsowanie hamulca podczas hamowania :| , wymieniłem jeszcze tarcze na TRW i wszystko jest w jak najlepszym porządku, okazało się, że stare tarcze miały 8 mm a nowe 12,6mm, stąd hamulec pulsował i był mięki, teraz jest twardy i hamuje rewelacyjnie, jeśli wymieniacie klocki to wymienić najlepiej odrazu razem z tarczami. Problem uważam za rozwiązany, dzieki za pomoc :super:
jak ja wymieniałem płyn hamulcowy to mechanik odsysał cały płyn specjalnym urządzeniem po wszystkim przepłukał nowym plynem cały układ i zalał nowym DOT 4 (disel ma raczej takie same ) w sumie potrzebowałem 1L. i jeszcze zostało na ewentualne dolewki, za wymioanę wziął 70zl. :kwasny: a a ASO chcieli 180zl. :suchy: po wymianie najlepiej odpowietrzyć hamulce w dwie osoby,
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum