Wysłany: 9 Październik 2014, 21:34 [ Silnik] strzela z wydechu corsa b 2.0 16v Moje auto: corsa b 2.0 16v
Witam
Mam problem z moją corsą a mianowicie chodzi o to że na zimnym silniku strzela ogniem z wydechu, iskra i przewody zostały założone nowe bo myślałem ze to może jest ich wina, ale jednak nie wtryski też to nie są bo wsadziłem drugie i dalej to samo.
Co może być przyczyną ?
LPG: Nie
Imię: yosh Pomógł: 42 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Kwi 2012 Posty: 529 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 10 Październik 2014, 09:16
Moje auto: Corsa B 2.5 V6 , Corsa B 1,2 16V
Opisz dokładniej objawy tego strzelania , czy dzieje się tak z gazem wciśniętym w podłogę czy problem występuje również na niskich obrotach ?
Czujnik położenia wału może szwankować , ale równie dobrze przyczyna może leżeć w niskim ciśnieniu paliwa na listwie wtryskowej.
Pisałeś że wtryski wymienione , czy regulator ciśnienia też ?
LPG: Nie
Imię: yosh Pomógł: 42 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Kwi 2012 Posty: 529 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 10 Październik 2014, 13:49
Moje auto: Corsa B 2.5 V6 , Corsa B 1,2 16V
Skoro dzieje się na niskich jak i na wysokich obrotach to kwestia z pewnością leży w zapłonie.
Jeśli sterownik silnika nie wywala błędu czujnika to usterka tkwi w prawdopodobnie w instalacji .
Domyślam się że sinik to c20xe lub 20xe , pytam bo nie wiem jaki tam masz sterownik ,c20xe był na Motronicu 2.8 a 20xe n Motronicu 2.5
Sprawdź kostki i masy układu zapłonowego , podejrzewam że drgania silnika powodują iskrzenie jakiegoś połączenia w układzie zapłonowym , prześledź połączenia cewek i modułu zapłonowego , począwszy od masy a skończywszy na zasilaniu cewek WN .
LPG: Nie
Imię: yosh Pomógł: 42 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Kwi 2012 Posty: 529 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 10 Październik 2014, 18:03
Moje auto: Corsa B 2.5 V6 , Corsa B 1,2 16V
qrrinho napisał/a:
Silnik to c20xe na sterowniku Motronicu 2.8.
Czyli zespól cewek i moduł zapłonowy ,
- sprawdź masę modułu (brązowy)
- sprawdź połączenia przewodów między zespołem cewek a modułem (brązowo czarny i brązowo czerwony)
- sprawdź zasilanie cewki +12 (czarny)
- sprawdź na kostce modułu zapłonowego ekranowane przewody doprowadzające sygnał wyzwolenia iskry (czarno czerwony i szaro czarny) , te dwa przewody warto również sprawdzić po drugiej stronie czyli przy ECU , czasem bywa że przez nieszczelną dławicę wiązki do złącza ECU zacieka po kablach woda .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum