Przesunięty przez: Kaszubski
28 Luty 2016, 11:16
[ Corsa B] swap x12sz ->c14se
Autor Wiadomość
 kociak637


Informacje
malopolskie

LPG: Tak
Klub: Vectra Klub Polska
Imię: Z
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 2
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 3 Wrzesień 2014, 06:31   [ Corsa B] swap x12sz ->c14se
   Moje auto: Corsa B x12sz, Vectra B z18xe


Witam. Ponieważ jest to mój pierwszy post na forum pragnę wszystkich serdecznie przywitać. Na dniach będę przekładał silnik w mojej CB z x12sz na c14se lecz mam kilka problemów które chciałbym rozwiązać jeszcze przed przekładką. W corsie jest immo(x12sz) posiadam silnik z osprzętem oraz sterownik z wiązką (c14se) bez immo, czy wystarczy jak przełożę wiązkę od samego sterownika ( kostka znajduję się obok ECU)? czy muszę wymienić całość aż do bezpieczników? proszę jeszcze o pomoc w opisie podłączenia węży w przepustnicy oraz listwie wtryskowej ewentualnie o poprawienie mnie) gdyż nigdzie nie mogę znaleźć sposobu podłączenia tych podzespołów.

1-map sensor
2-podgrzewanie
3-zawór par paliwa
4-podgrzewanie


1-powrót paliwa
2-zasilanie paliwa

z góry dziękuje za pomoc.
Ostatnio zmieniony przez Kaszubski 16 Lipiec 2016, 16:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
 yosh


Informacje
pomorskie

LPG: Nie
Imię: yosh
Pomógł: 42 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 529
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 3 Wrzesień 2014, 22:59   
   Moje auto: Corsa B 2.5 V6 , Corsa B 1,2 16V


Z jakiego auta pochodzi silnik ?
Tak czy inaczej okablowanie silnika można podłączyć do kostki przy ECU , nawet jeśli okablowanie pochodzi z innego opla to i tak wszystko da się ze sobą połączyć .

Jeśli idzie o listwę paliwową :
1 - zasilanie
2 - powrót

Co do kolektora :

4 i 5 powinny być ze sobą połączone ta magistralą co wisi na czwórce , w dalszej części prawdopodobnie do nagrzewnicy .
2 to najprawdopodobniej powrót podgrzewania przepustnicy , więc w dalszej części powinien wracać do odpowietrzenia w zbiorniku wyrównawczym .


Serwo i regulator podłączone są na końcu kolektora więc te dwa podciśnienia na przepustnicy z pewnością są do mapsensora i zaworu par paliwa , tyle ze chyba odwrotnie niż opisałeś .
 
 
     
 kociak637


Informacje
malopolskie

LPG: Tak
Klub: Vectra Klub Polska
Imię: Z
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 2
Skąd: Oświęcim
  Wysłany: 4 Wrzesień 2014, 06:43   
   Moje auto: Corsa B x12sz, Vectra B z18xe


Dziękuję za odpowiedź. Silnik razem z wiązką pochodzi z CB.

[ Dodano: 7 Wrzesień 2014, 15:34 ]
witam. czy ktoś mógłby powiedzieć mi do czego jest wtyczka zaznaczona na czerwono na zdjęciu?

 
 
     
 yosh


Informacje
pomorskie

LPG: Nie
Imię: yosh
Pomógł: 42 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 529
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 8 Wrzesień 2014, 12:56   
   Moje auto: Corsa B 2.5 V6 , Corsa B 1,2 16V


Ta wtyczka jest nie istotna , podobnie jak większość tych wtyczek po stronie ECU .
Instalacja jest przewidziana pod wszystkie warianty i wersje ( jak: automatyczna skrzynia , klimatyzacja lub komputer pokładowy) , ciebie przede-wszystkim będzie interesować 9cio stykowa kostka nieco poniżej .
Zakładam że posiadasz cały komplet , czyli również ECU od tego silnika ?
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu  
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Techniczny » SWAP - zmiany i modyfikacje silników » [ Corsa B] swap x12sz ->c14se
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group    Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.
   Kopiowanie postanowień graficznych i elementów ze strony bez zgody administracji- zabronione.