LPG: Nie
Imię: sigi Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Wrz 2014 Posty: 515 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 25 Wrzesień 2014, 20:47 Re: wtyczka rezystora Moje auto: Corsa E 1,4 75 KM
Z każdą nową wtyczką będzie tak samo, styki ponownie się przegrzeją,taka konstrukcja i z czasem każdy ma ten problem.Ja obciąłem wtyczkę a przewody przylutowałem bezpośrednio do płytki i po problemie od lat spokój.Syki na płytce rezystora od przewodów najgrubszych można polutować razem/zewrzeć/,bo i tak zwiera je ścieżka na płytce ale średnica będzie przez to większa.
LPG: Nie
Imię: Greg Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Wrz 2009 Posty: 185 Skąd: Tychy
Wysłany: 17 Październik 2014, 19:11 Re: wtyczka rezystora Moje auto: Opel Corsa D 1.3 CDTI
mietrusz napisał/a:
Z każdą nową wtyczką będzie tak samo, styki ponownie się przegrzeją,taka konstrukcja i z czasem każdy ma ten problem.Ja obciąłem wtyczkę a przewody przylutowałem bezpośrednio do płytki i po problemie od lat spokój.Syki na płytce rezystora od przewodów najgrubszych można polutować razem/zewrzeć/,bo i tak zwiera je ścieżka na płytce ale średnica będzie przez to większa.
Niestety potwierdzam. Przechodziłem to wczoraj. Padły 3 biegi dmuchawy. Wymieniłem na ślepo opornik bo byłem pewien że to to a okazało się że przepalił się jeden styk z kostki. Na razie wtyczki pozaginałem ale czuje że to długo nie pożyje
LPG: Nie
Imię: sigi Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Wrz 2014 Posty: 515 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 17 Październik 2014, 23:06 Re: wtyczka rezystora Moje auto: Corsa E 1,4 75 KM
Zaciski zaśniedzieją styk się pogorszy i zacznie się grzać.Wada konstrukcyjna.Ciesz się,że nie musiałeś nowego rezystora kupować ale jak na krótko nie polutujesz to będziesz komplet kupował.Rezystor,kabel z wtyczką.Możesz też póki nie wytopiła się wtyczka,polutować kable w miejscu ich zaciśnięcia/podgrzać dobrze lutownicą tak aby cyna roztopiła się od końcówki a nie od lutownicy i zalała końcówkie.Ja wybrałem pewniejszy pierwszy sposób i zapomniałem o problemie.
Chyba nie wypowiadasz się poważnie z określeniem przebiegu auta na podstawie wtyczki rezystora.To nie jest reguła potwierdzająca przebieg.Moja CD jest z 2008 r. i nie miałem jeszcze żadnych historii z wtyczką bądż rezystorem dmuchawy.
LPG: Nie
Imię: sigi Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Wrz 2014 Posty: 515 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18 Luty 2015, 19:54
Moje auto: Corsa E 1,4 75 KM
Gładko z wtyczki na temat tarcz prześlijcie.U mnie wtyczka wypaliła się po 40tyś.km//cały rok pracuje na 1 a jak zimny to chwile na 4/a pierwsze tarcze musiałem razem z klockami wymienić już po 30 tyś.Nowe nie oryginalne są lepsze i już są po 40 tyś i nadal jeszcze na 20 tyś wyglądają.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum