LPG: Nie
Imię: Bartek Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Kwi 2014 Posty: 11 Skąd: Opole
Wysłany: 5 Maj 2014, 21:48 "MOC NA WYPASIE" - CORSA B VOGUE C20XE Moje auto: Corsa 1.4 Vogue
Dnia 31.12.2013 zakupiłem kolejną, tym razem rarytasową w postaci limitowanej wersji Vogue. Auto z końca 1996roku, silnik 1.4, przebieg 151tyś. Zależało mi na zdrowej budzie i takowa jest, brak rdzy, progi całe, podłoga też.
Wyposażenie:
- 2 x poduszka powietrzna
- wspomaganie hydrauliczne kierownicy
- skórzana tapicerka
- podgrzewane przednie fotele
- elektryczne szyby przednie
- elementy wnętrza w drewnie
- szyber-dach
- 4 zagłówki
- dzielona tylna kanapa
- centralny zamek
- kierownica w skórze
Do pełni szczęścia brakuje grzanych lusterek, ale instalacja pod nie jest, a same lusterka leżą w garażu i czekają
Długo zastanawiałem się nad nowymi felgami, wybór padł na BBS'y, tylko kolorek środka trochę się zmieni.
Zaczynam też kompletować tajle pod audio, radyjko Pioneer DEH 5050UB już w drodze.
Teraz jeszcze głośniki na przód i jakaś konkretna 30stka do zabudowy do bagażnika.
Pozostało też zabudowę obedrzeć z tego perfidnego granatowego materiału, wymienić plexi na nową i wykończyć całość eko-skórą w kolorze tapicerki.
______________________________________________
16.02.2014
Sobota była, pogoda fajna to podziałałem trochę:D
Zmiana tylnej klapy na wersję bez rdzy i oznaczeń
PRZED:
PO:
Nowy grajek już na swoim miejscu, zostało jeszcze gdzieś umieścić w dogodnym miejscu złącze usb
Fotki po założeniu zawieszenie irmscher -30mm.
Wygrzebałem też kolejny fancik z garażu: elektryczne i podgrzewane lusterka w kolorze.
Instalację w drzwiach pod nie mam, w skrzynce są piny pod bezpieczniki do nich, mam więc nadzieję, że podłączę, dołożę joy do sterowania, uzupełnię bezpieczniki i będą działały jak trzeba.
Kolejny rarytas, lotka MS Design na tylną klapę, obecnie tylko przymiarka była, bo trzeba ją pomalować jeszcze przed ostatecznym założeniem, kolor niby ten sam jest, ale jednak inny odcień.
związku z brakiem czasu na dalsze prace i montaż, kompletuję tylko ostatnio nowe graty
Plany:
- w przyszłym tygodniu zderzak gsi jedzie do specjalisty od spawania na operację połączenia góry z polifta z dołem z gsi
- czekam na zestaw carbonowych dodatków z tigry, które zastąpią drewno i kredensowy nastrój we wnętrzu
- po udanej operacji z przednim zderzakiem pójdzie on do malowania wraz z zakupionym już poliftowym na tył
____________________________________________________________
11.04.2014
carbon stajl już na pokładzie, jest o niebo lepiej niż z kredensem
jeszcze muszę wymienić gałkę biegów na tą do kompletu i pomalować ramkę radia na czarno, bo to srebro bije teraz o oczach
_________________________________________________________
13.04.2014
Dzisiaj w corsie zawitały lampy bi-xenon.
godzinę ponad jeździłem przed chwilą po mieście, nacieszyć się nie mogłem tym jak to świeci
Na chwilę obecną maska w wersji roboczej, zapodkładowana czeka na oklejenie, tylko czasu brak:D
przed maj majówką odbieram przedni zderzak gsi od spawacza plastiku i idzie wraz z tyłem i lotką klapy w kolor
W wekend majowy corsa doczekała się elektryki szyberdachu, nowych drzwi prawych przednich (stan idealny, bez oznak rdzy), kończę też niebawem montować el. lusterka.
mała rzecz a cieszy:D
Ostatnio zmieniony przez Alvaro84 8 Czerwiec 2014, 14:51, w całości zmieniany 1 raz
LPG: Nie
Imię: Rafał Pomógł: 13 razy Wiek: 31 Dołączył: 24 Lis 2012 Posty: 131 Skąd: Radzyń Podl.
Wysłany: 6 Maj 2014, 14:32
Moje auto: '99 Corsa B 2.0 16V Turbo 225hp/340Nm
YO. Corsa jak widać robi wielkie Łał
Dla mnie już znana, bacznie obserwowałem temat na corsaSport.
Mam nadzieje zobaczyć ją kiedyś na jakimś większym zlocie
LPG: Nie
Imię: Bartek Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Kwi 2014 Posty: 11 Skąd: Opole
Wysłany: 7 Maj 2014, 09:11
Moje auto: Corsa 1.4 Vogue
6.05.2014
Elektryczne lusterka działają i nawet grzeją:D
Zero ingerencji w instalację, wystarczyło wtyczki powpinać i ruszyły.
Jedynie przycisk do ich regulacji wylądował w konsolce od regulacji szyb, w związku z tym, że nie chciałem ciąć karbonowej rączki w celu zamontowania go tam gdzie jest seryjnie.
Na swoim miejscu też gałka zmiany biegów w carbonie i tu miłe zaskoczenie-w tigrze drążek jest krótszy, lepiej to wygląda i przyjemniej się zmienia biegi.
Co do silnika, to jak wszystko dobrze pójdzie, to w sobotę wieczorem przytargam do domu astrę f 1.6SI C16SE i zacznie się swap.
LPG: Nie
Imię: Bartek Pomógł: 3 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Gru 2012 Posty: 123 Skąd: Brzeziny/Łódź
Wysłany: 8 Maj 2014, 20:54
Moje auto: Corsa B 1.0
Ciekawy egzemplarz + fajne zmiany Ksenony dobrze chociaż, że w Artebach, a nie w zwykłych lampach. Ogólnie nie popieram, bo czasami jest masakra z takim oświetleniem- albo właśnie "zenony", albo niebieskie żarówki 100 W.
LPG: Nie
Imię: Bartek Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Kwi 2014 Posty: 11 Skąd: Opole
Wysłany: 8 Maj 2014, 21:57
Moje auto: Corsa 1.4 Vogue
DAMIAN1991 napisał/a:
Trzeba Przyznać ze mody Przyjemne Wykonanie wygląda na Profesjonalne no i Najważniejsze ze Smakiem
Czekamy na SWAP i Radość z Jazdy
Powodzenia i do zobaczenia na Jakimś Spocie zlocie czy czymś Podobnym
Ze swap'a nici, gość mnie wysterował i sprzedał wczoraj wieczorem tą astrę, rano tylko smsa napisał że mam w sobotę nie przyjeżdżać do Poznania. I tyle...
Tak więc jakby ktoś coś wiedział o c16se z astry albo całej astrze do zbycie to będę wdzięczny.
[ Dodano: 12 Maj 2014, 21:30 ]
W związku z tym, że mam już dosyć szukania silników na swap, moje udręki zakończył zakup kompletu na swap z calibry 2.0 16v C20XE. Jutro finalizacja transakcji i ogrom pracy, ale dla tych 150KM pod maską, myślę że warto:D
LPG: Nie
Imię: Rafał Pomógł: 13 razy Wiek: 31 Dołączył: 24 Lis 2012 Posty: 131 Skąd: Radzyń Podl.
Wysłany: 12 Maj 2014, 22:11
Moje auto: '99 Corsa B 2.0 16V Turbo 225hp/340Nm
Alvaro84 napisał/a:
W związku z tym, że mam już dosyć szukania silników na swap, moje udręki zakończył zakup kompletu na swap z calibry 2.0 16v C20XE. Jutro finalizacja transakcji i ogrom pracy, ale dla tych 150KM pod maską, myślę że warto:D
No i bardzo dobra decyzja
Pracy może i minimalnie więcej ale za to radochy 5x więcej
Sam będziesz to wszystko robił?
Bedę bacznie obserwował postęp
LPG: Nie
Imię: Bartek Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Kwi 2014 Posty: 11 Skąd: Opole
Wysłany: 12 Maj 2014, 22:15
Moje auto: Corsa 1.4 Vogue
Raf02 napisał/a:
Alvaro84 napisał/a:
W związku z tym, że mam już dosyć szukania silników na swap, moje udręki zakończył zakup kompletu na swap z calibry 2.0 16v C20XE. Jutro finalizacja transakcji i ogrom pracy, ale dla tych 150KM pod maską, myślę że warto:D
No i bardzo dobra decyzja
Pracy może i minimalnie więcej ale za to radochy 5x więcej
Sam będziesz to wszystko robił?
Bedę bacznie obserwował postęp
Z qmplem i bratem. Wkładaliśmy już c14se do corsy i x25xe do mojej vectry
tu jednak są wymagane grube przeróbki, bo silnik jest spory a miejsca pod maską mało
[ Dodano: 14 Maj 2014, 08:58 ]
------------------------------------------------------------------------
LPG: Nie
Imię: Tomek
Wiek: 54 Dołączył: 12 Maj 2014 Posty: 17 Skąd: Bytom
Wysłany: 14 Maj 2014, 13:08 Carbon... Moje auto: Opel Corsa B 1.2 16V
Witaj! Z elektryką dachu napewno wygoda i bajer jo mom na korbka . A powiedz mi jakie byly koszty oklejenia carbonem bo tez mam taki zamiar? Pozdrawiam!
LPG: Nie
Imię: Damian Pomógł: 27 razy Wiek: 32 Dołączył: 25 Mar 2009 Posty: 870 Skąd: Pszczyna
Wysłany: 14 Maj 2014, 19:01
Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG
Jeśli Mogę się wypowiem w Temacie Carbonu Jakiś czas był wystawiony na allegro właśnie taki zestaw i to nie jest Oklejone a Zrobione Hydrografiką koszta myślę do 100 zł ( tak mi się zdaje)
Co do XE Gratuluje zakupu i powodzenia przy wkładaniu. Teraz Pewnie poszukiwania "wąskiego" zamachu i te sprawy Ale Widzę ze do tematu podchdzisz Ambitnie - Wiec Powodzenia
LPG: Nie
Imię: Bartek Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Kwi 2014 Posty: 11 Skąd: Opole
Wysłany: 14 Maj 2014, 22:20
Moje auto: Corsa 1.4 Vogue
DAMIAN1991 napisał/a:
Jeśli Mogę się wypowiem w Temacie Carbonu Jakiś czas był wystawiony na allegro właśnie taki zestaw i to nie jest Oklejone a Zrobione Hydrografiką koszta myślę do 100 zł ( tak mi się zdaje)
Co do XE Gratuluje zakupu i powodzenia przy wkładaniu. Teraz Pewnie poszukiwania "wąskiego" zamachu i te sprawy Ale Widzę ze do tematu podchdzisz Ambitnie - Wiec Powodzenia
silnik jest na motronic'u 2.5 i tym samym na wąskim pasku
LPG: Nie
Imię: Bartek Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Kwi 2014 Posty: 11 Skąd: Opole
Wysłany: 14 Maj 2014, 22:52
Moje auto: Corsa 1.4 Vogue
DAMIAN1991 napisał/a:
No to Kilka drobnych problemów z Głowy.. czekamy na Pierwsze Odpalenie ale przy tym Silniku nie zapomnij o rozpórkach
auto prawdopodobnie początkiem miesiąca trafi do zakładu zajmującego się swapami i tam będzie robione, ja nie mam czasu na taką zabawę, firma daje gwarancje na wykonaną pracę, pospawają też wydech z kwasówki i zrobią power-cap'a wraz z odpowiednim dolotem.
LPG: Tak
Imię: Krzysiek Pomógł: 12 razy Wiek: 42 Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 431 Skąd: Mikołów
Wysłany: 18 Maj 2014, 21:54
Moje auto: VW Golf 4
Tłusto zaczyna się dziać
Dla mnie świetnie zrobiona Corsina oby tak dalej , jak dobrze ogarniam umysł to chyba miałeś Vectrę ?
Takiej Corsiny 5D na forum nie widziałem.Wszystko robione z głową.
Czekam na dalsze efekty.
LPG: Nie
Imię: Bartek Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Kwi 2014 Posty: 11 Skąd: Opole
Wysłany: 18 Maj 2014, 22:03
Moje auto: Corsa 1.4 Vogue
Zyzio napisał/a:
Tłusto zaczyna się dziać
Dla mnie świetnie zrobiona Corsina oby tak dalej , jak dobrze ogarniam umysł to chyba miałeś Vectrę ?
Takiej Corsiny 5D na forum nie widziałem.Wszystko robione z głową.
Czekam na dalsze efekty.
VB mam dalej, tylko już nie z 2.2 ale 2.5 v6 pod maską, pomysły się jednak na tuning skończyły od dlatego działa z corsą. kojarzę kolegę z festynu w DPS'ie w Zawadzkim, wtedy jeszcze corsą.
Pozdrawiam
LPG: Nie
Imię: Bartek Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Kwi 2014 Posty: 11 Skąd: Opole
Wysłany: 21 Maj 2014, 18:39
Moje auto: Corsa 1.4 Vogue
Do dnia oddania auta na swap coraz bliżej.
Wczoraj silnik przeszedł porządne oględziny i zostały zamówione następujące klocki:
- kompletne nowe sprzęgło + odchudzony zamach
- nowa kopułka rozdzielacza Beru + nowy palec
- świece Bosch
- termostat na 82st
- uszczelka pokrywy zaworów
- uszczelka miski olejowej
- płyny (olej + chłodniczy)
- filtry
Zostało wymyć pokrywę zaworów do wewnątrz oraz zrzucić miskę olejową w celu wyczyszczenia.
Co do półosi to nie będzie jednak patentu przetaczaniem piast, postanowiłem pójść w stronę użycia przegubów i półosi z Daewoo.
[ Dodano: 25 Maj 2014, 10:17 ]
_________________________________________________________________________
wczoraj wieczorem silnik i auto pojechały na swap, jak będzie wszystko ok, to za tydzień w niedzielę będę już latał z c20xe pod maską:D
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum