Przesunięty przez: Kaszubski
1 Marzec 2016, 17:28
Problem z odpaleniem zimnego silnika 1.0
Autor Wiadomość
 wl0d1


Informacje
Imię: Włodzimierz
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 5
Skąd: Zabrze
Wysłany: 4 Listopad 2013, 00:01   Problem z odpaleniem zimnego silnika 1.0
   Moje auto: Corsa B 1.0


Witam piszę z następującym problemem po nocy Corsa B z silnikiem 1.0 nie chce odpalic odpala na popych bez problemu, jak odpale auto za pierwszym razem na popych rano to mogę nią jeździć cały dzień bez problem i odpalac ile razy chce zawsze odpali za pierwszym razem następnego ranku znow ten sam problem kręci ale nie zapala znów na popych odpali i cały dzień mam spokój bo odpala normalnie.
 
 
     
 yosh


Informacje
pomorskie

LPG: Nie
Imię: yosh
Pomógł: 42 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 529
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 4 Listopad 2013, 08:40   
   Moje auto: Corsa B 2.5 V6 , Corsa B 1,2 16V


Przyczyną takiego zachowania może być uszkodzony rozrusznik , przy kręceniu na zimnym silniku rozrusznik wciąga za dużo prądu i odcina elektronikę.
Problem może jeszcze tkwić w słabej masie karoserii lub wiązki silnikowej .
 
 
     
 wl0d1


Informacje
Imię: Włodzimierz
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 5
Skąd: Zabrze
Wysłany: 5 Listopad 2013, 23:52   
   Moje auto: Corsa B 1.0


Samochód nie pali już nawet na popych zero reakcji i chęci zapalenia na popych
 
 
     
 DAMIAN1991
Demon is always in memory



Informacje
slaskie

LPG: Nie
Imię: Damian
Pomógł: 27 razy
Wiek: 32
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 870
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 6 Listopad 2013, 12:39   
   Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG


Nie Palii Nawet na Popych.. Rozrząd Poszedł się pieścić.. Przeskoczył
 
 
     
 yosh


Informacje
pomorskie

LPG: Nie
Imię: yosh
Pomógł: 42 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 529
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 6 Listopad 2013, 15:17   
   Moje auto: Corsa B 2.5 V6 , Corsa B 1,2 16V


DAMIAN1991 napisał/a:
Nie Palii Nawet na Popych.. Rozrząd Poszedł się pieścić.. Przeskoczył

Nie słyszałem jeszcze żeby komuś łańcuch przeskoczył na rozrządzie :uuu:
 
 
     
 DAMIAN1991
Demon is always in memory



Informacje
slaskie

LPG: Nie
Imię: Damian
Pomógł: 27 razy
Wiek: 32
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 870
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 6 Listopad 2013, 17:18   
   Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG


Oj ja słyszałem.. Wiec Przypuszczam że Jest spora szansa ze go szlak trafił.. Zwłaszcza że odpalanie na Pych to ostateczność.. No i nic nie jest wieczne..
 
 
     
 yosh


Informacje
pomorskie

LPG: Nie
Imię: yosh
Pomógł: 42 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 529
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 6 Listopad 2013, 18:14   
   Moje auto: Corsa B 2.5 V6 , Corsa B 1,2 16V


DAMIAN1991 napisał/a:
Oj ja słyszałem.. Wiec Przypuszczam że Jest spora szansa ze go szlak trafił.. Zwłaszcza że odpalanie na Pych to ostateczność.. No i nic nie jest wieczne..


Co za bzdury wypisujesz :krzesłem: , na pasku takie historie się zdarzają gdy zniknie kilka zębów , a łańcuch może się co najwyżej zerwać niszcząc przy tym silnik.
Przeczytaj co autor postu napisał na początku i wyjaśnij co rozrząd ma do odpalania samochodu na pych ?
 
 
     
 DAMIAN1991
Demon is always in memory



Informacje
slaskie

LPG: Nie
Imię: Damian
Pomógł: 27 razy
Wiek: 32
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 870
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 6 Listopad 2013, 18:58   
   Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG


Ok początkowo powiedział bym koniec rozrusznika brak masy a do tego Nawet mógłbym dorzucić alternator.. Ale Pytanie co Ma odpalanie auta na Pych do rozrządu ? Jeśli ja piszę bzdury to Wyjaśnij mi to Bzdurne Pytanie !?
 
 
     
 yosh


Informacje
pomorskie

LPG: Nie
Imię: yosh
Pomógł: 42 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 529
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 6 Listopad 2013, 22:28   
   Moje auto: Corsa B 2.5 V6 , Corsa B 1,2 16V


Pytanie wcale nie jest bzdurne.
Autor pisze że jest problem z odpaleniem ,
cytuję-odpala na popych bez problemu
problem postępuje i w efekcie
cytuję- Samochód nie pali już nawet na popych zero reakcji
Skoro problem natury elektrycznej nasuwa się sam , to skąd wyciągnąłeś poniższy wniosek.

DAMIAN1991 napisał/a:
Nie Palii Nawet na Popych.. Rozrząd Poszedł się pieścić.. Przeskoczył


Jak rozumieć to co napisałeś ? bo ja to zrozumiałem w ten sposób (nie pali na pych więc rozsypany jest rozrząd) dlatego padło jak to określiłeś bzdurne pytanie :uuu:
 
 
     
 wl0d1


Informacje
Imię: Włodzimierz
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 5
Skąd: Zabrze
Wysłany: 6 Listopad 2013, 23:39   
   Moje auto: Corsa B 1.0


Samochód kreci ale nie podaje paliwa po wypięciu przewodu przed filtrem
Pompa sprawna podłączona na krótko, Przekaźnik łączy się ale nie ma takiego jak kiedyś głośnego pyknięcia tylko widać ruch dołączenia się styków (ściągnąłem obudowę z przekaźnika za schowkiem fioletowy przekaźnik 5 pinowy Bosh)jeżeli przełożę drugi przekaźnik sąsiadujący (jest taki sam) również nie ma pyknięcia
 
 
     
 yosh


Informacje
pomorskie

LPG: Nie
Imię: yosh
Pomógł: 42 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 529
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 7 Listopad 2013, 00:09   
   Moje auto: Corsa B 2.5 V6 , Corsa B 1,2 16V


Przekaźnik pompy jest załączany masą ze sterownika silnika .
Sterownik jest przykręcony do silnika nad skrzynią biegów od strony grodzi .
Pod jedną ze śrubek mocujących komputer do silnika jest przykręcony przewód masowy , sprawdź czy nie jest przełamany lub czy śrubka nie jest obluzowana , oczyść masę pod śrubką w razie potrzeby .
 
 
     
 wl0d1


Informacje
Imię: Włodzimierz
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 5
Skąd: Zabrze
Wysłany: 7 Listopad 2013, 20:24   
   Moje auto: Corsa B 1.0


Dziękuje za zainteresowanie oraz rady ale nadal auto nie daje oznak życia
Podłączyłem pompę na krótko do akumulatora pompując benzynę kręciłem ale auto nadal nie daje oznak życia
Pod maskę wychodzą dwa niebieskie przewody takie jak idą przez filtr paliwa z baku
następnie sa wkręcane do silnika po odkręceniu przewodu który jest po stronie kierowcy jest paliwa zas po stronie pasażera w przewodzie jest sucho jezeli paliwo nie było by przepalane a przechodziło by przez silnik czy nie wraca właśnie przewodem który jest od strony pasażera
Przewód od strony pasażera przykręcany śruba 17 od strony kierowcy srubą 19(wyjaśnienie jeżeli nie każdy by zrozumiał moje tłumaczenie stron po których one znajdują się)
 
 
     
 yosh


Informacje
pomorskie

LPG: Nie
Imię: yosh
Pomógł: 42 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 529
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 7 Listopad 2013, 23:02   
   Moje auto: Corsa B 2.5 V6 , Corsa B 1,2 16V


wl0d1 napisał/a:

Pod maskę wychodzą dwa niebieskie przewody takie jak idą przez filtr paliwa

Przewody są trzy , zasilanie , powrót i odpowietrzenie , może sprawdzasz nie ten przewód .
A co z iskrą na świecach , sprawdzałeś czy jest ?
 
 
     
 wl0d1


Informacje
Imię: Włodzimierz
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 5
Skąd: Zabrze
Wysłany: 1 Grudzień 2013, 01:10   
   Moje auto: Corsa B 1.0


Witam powodem nieodpalania był padnięty czujnik położenia wału wymiana na nowy i odpalił i jeździ
Ostatnio zmieniony przez 1 Grudzień 2013, 21:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu  
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Corsa B - strona techniczna - Pytania i odpowiedzi » Problematyka - Corsa B » Silnik i osprzęt » Problem z odpaleniem zimnego silnika 1.0
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



dpf-hybrid cleaning solution
   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group    Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.
   Kopiowanie postanowień graficznych i elementów ze strony bez zgody administracji- zabronione.