LPG: Tak Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 22 Lis 2008 Posty: 105 Skąd: Częstochowa\Rędziny
Wysłany: 4 Luty 2009, 23:23 Problem z instalacją gazową Corsa B
Witam,
Tak jak w temacie.Gdy przełącze moją Corshunie na L.P.G to ponizej 3tys obrotów jak dodam gaz do podłogi to auto zaczyna mi sie dusić i zwalnia:/ A jak go przyduszę troche dłużej to gaśnie:/ Masakra jakaś z tym jest po żeby wyprzedzić to musze zredukować aż o 2 biegi !!
Strasznie mi autko chodzi na tym gazie Na benzynie super:) ale spalanie na PB95 troche jak dla mnie jest za duze bo prawie 10l a na L.P.G 12l Wiem że prosiłoby sie jechać do gazownika zapłacić i po sprawie...
Ale ja jednak chciałbym sam do tego jakoś dojść chyba że nie dam rady to nie bede miał wyjścia.
Myślę że może wymiana filtra L.P.G by pomogla bo z tego co wiem to poprzedni wlasciciel wcale nie jezdził na gazie po wymianie termostatu...Albo może coś tam sie rozregulowało...naprawde nie wiem.
Pomóżcie!!
Dodam jeszcze ze Corsa 93r. 1,4 60KM
Ostatnio zmieniony przez west 5 Luty 2009, 13:29, w całości zmieniany 1 raz
LPG: Nie
Imię: Bartek Pomógł: 43 razy Wiek: 41 Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 1485 Skąd: Księstwo Poznańskie
Wysłany: 5 Luty 2009, 07:16
Moje auto: Porshe 911
Francuz wstaw mi foto Twojego parownika opisze ci krok w krok co masz zrobić co rozkręcić gdzie spuścić tzw "smołę" pokaże ci gdzie masz ten filterek...
ps: ile KM ma już przejechana cała instalacja LPG?
LPG: Tak Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 22 Lis 2008 Posty: 105 Skąd: Częstochowa\Rędziny
Wysłany: 5 Luty 2009, 11:57
Przyznam sie bez bicia że nie wiem wiem tylko tyle ze gaz został założony w 2004r ale naprawde nie wiem.
Wieczorem wrzucę fotki bo obecnie Corshunia jest poza moim zasięgiem:P
LPG: Nie
Imię: Bartek Pomógł: 43 razy Wiek: 41 Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 1485 Skąd: Księstwo Poznańskie
Wysłany: 5 Luty 2009, 12:01
Moje auto: Porshe 911
Franc!
w parownikach są takie rzeczy jak membrany... one po prostu tracą swoje właściwości z wiekiem urządzenia oraz jego użytkowaniem...
koszt wymiany membran plus ich zakup to cena oko 150zł!
ja się nie bawiłem w wymianę membran, kupiłem cały nowy parownik za niecałe 200zl na allegro..
wymiana parownika trwała 10 minut, 2 śruby dwa piny, i węże potem tylko odpowietrzenie
Dodam tylko że na starym parowniku zrobiłem 70 tyś km, wymieniłem go na nowy i nic nie prycha nic się nie krztusi nic nie gaśnie... działa jak należy no i najważniejsze spalanie z 10l spadło na 7.5....
LPG: Tak Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 22 Lis 2008 Posty: 105 Skąd: Częstochowa\Rędziny
Wysłany: 5 Luty 2009, 12:39
No nie gadaj że pali Ci 7,5L LPG !! :lol3:
Czyli mówisz że wymiana Parownika powinna załatwić sprawę?
Jeśli tak mówisz to warto wywalić te 200zł i cieszyć sie tak niskim spalaniem :lolki:
Dzięki za pomoc )
Gdy zakręcisz główny zawór gazu na butli.... odpal auto i wypal resztki aż auto zgaśnie
potem odkręć pojemniczek z filtrem (właśnie ten którego nie zrobiłeś fotki) powinien się znajdować na obwodzie rurek doprowadzających gaz....
Filtr wymień.
Na Twoich fotkach też nie widać takiego zaworka jak na focie poniżej
Gdy ten zaworek odkręcisz wypłynie z niego czarna maź! wygląda jak smoła... usuń całość z parownika..
gdy zrobisz te dwie czynności pojeździj trochę i sprawdź czy widać różnice
Możesz też wykręcić śrubę regulującą i ją przeczyścić lecz zapamiętaj na ile obrotów była skręcona...
LPG: Tak Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 22 Lis 2008 Posty: 105 Skąd: Częstochowa\Rędziny
Wysłany: 10 Luty 2009, 19:53
Witam ponownie,
rozkręciłem parownik dokładniej zrobiłem coś takiego
Jak widać wszędzie kupe osadu jakiegoś było, wyczyściłem ładnie pięknie ale nadal lipa:/ Jak dusiło go tak dusi, w ogole sie nie poprawiła jazda...
a z przewodów leciała jakaś brudna śmierdząca woda Chyba coś z układu chłodniczego, nie wiem.
Ostatnio zmieniony przez west 10 Luty 2009, 20:19, w całości zmieniany 1 raz
maxxxior [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 28 Luty 2009, 11:50
to i ja sie przyłącze do tematu
mam pytanko.co to jest,ta śruba którą pokazuje na obrazku poniżej?
do czego ona służy?prosze o szybka odpowiedz.
[ Dodano: 28 Luty 2009, 12:32 ]
Prezes,a czy jak odkręcę tą śrubę co wypływa z niej smoła,to czy muszę później odpowietrzać cały układ LPG czy tylko wystarczy ją wkręcić z powrotem?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum