Wysłany: 17 Sierpień 2013, 09:43 [ Silnik] Nietypowy problem corsa b 1.2 Moje auto: 1.2
Witam wszystkich użytkowników forum, mam problem z moja corsa b 1.2 X12SZ , mianowicie:
Autko nie zapala, iskra jest, paliwo podaje, zalewa go, jeśli uda się odpali pracuje na ok 6tys obrotów i przy próbie ruszenia gaśnie(odpala tylko gdy na chwile odepnę pompę paliwową i w momencie gdy silnik odpali muszę ją podłączyć)
Wymieniłem:
- pompa paliwowa brak efektu
- wtrysk brak efektu
- cewkę miała przebicie ale brak efektu
- wyciąłem tłumik zaraz za silnikiem
- rozrząd sprawdzony
- kable oraz świece również podmieniane
dlaczego ona może podawać tyle paliwa, i dlaczego tak wysokie obroty.... 5l paliwa spaliła mi dosłownie w 5 minut.
przepraszam a składnie, jestem nowy na forum.
Proszę o pomoc
Popracuj nad poprawnością polskich znaków diakrytycznych (ą, ę, ć, ż itp) tym razem poprawiłem i ostrzegam będę karał
Ostatnio zmieniony przez 17 Sierpień 2013, 21:51, w całości zmieniany 1 raz
LPG: Nie
Imię: yosh Pomógł: 42 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Kwi 2012 Posty: 529 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 17 Sierpień 2013, 12:27
Moje auto: Corsa B 2.5 V6 , Corsa B 1,2 16V
Skoro wtrysk został wymieniony i dalej leje to może oznaczać że uszkodzeniu uległa końcówka sterująca w ECU .
Spróbuj zaobserwować zachowanie wtrysku w trakcie rozruchu silnika , przy kręceniu rozrusznikiem dosyć łatwo jest zaobserwować cykle wtrysku , jeśli po rozpoczęciu kręcenia wtrysk leje a cykli nie daje się zaobserwować to prawdo podobnie uszkodzona jest końcówka w ECU .
wtrysk caly czas daje paliwo od momentu krecenia silnikiem, dzis przywioze sterownik ze szrotu moze to bedzie to. Szczerze mowiac rece juz mi opadly. czy ta koncowka znajduje sie w srodku ecu?
Kolego widzę, że masz problem z autem lecz również problem z pisaniem poprawnie Proszę poprawić powyższy post na co daje 24 godziny inaczej :ban:
Ostatnio zmieniony przez 17 Sierpień 2013, 21:59, w całości zmieniany 1 raz
LPG: Nie
Imię: Damian Pomógł: 27 razy Wiek: 32 Dołączył: 25 Mar 2009 Posty: 870 Skąd: Pszczyna
Wysłany: 17 Sierpień 2013, 13:09
Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG
W Sumie chciałem powiedzieć byś jeszcze podłączył go gdzieś do Komputera w celu sprawdzenia czy nie ma jakiś błędów ale tez miałem pisać o Kompie ze to chyba on...
Najlepiej jak masz Możliwość zmień Cały ECU bo nawet jeśli się da to przylutowanie tego pewnie nie jest warte
LPG: Nie
Imię: yosh Pomógł: 42 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Kwi 2012 Posty: 529 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 17 Sierpień 2013, 21:08
Moje auto: Corsa B 2.5 V6 , Corsa B 1,2 16V
Niestety x12sz ma imo (nie jestem pewien ale było chyba we wszystkich x12sz) i podmiana ECU może się skończyć na tym że odpali i zaraz zgaśnie , jeśli będziesz demontować ecu na szrocie to warto drapnąć resztę gratów razem z pestką imo z klucza. Ostatecznie zakupiony na szrocie komp może posłużyć za dawcę uszkodzonych elementów .
Ostatnio zmieniony przez 17 Sierpień 2013, 21:54, w całości zmieniany 1 raz
dziękuję użytkownikom fprum, oprocz "yosh" samochod po podlaczeniu nowego ecu jest jak nowy, pali i jezdzi. pozdrawiam i dziekuje za pomoc po mimo tego ze domyslalem sie o co wvtrawie piszczy ale nie bylem pewien. sterownik mi zostal.
nie ma co ukrywac ze pewnosci nie mmialem i rece mi opadly;/
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum