Przesunięty przez: Kaszubski
9 Marzec 2016, 23:19
[ Silnik] Wilgoć a odpalanie...
Autor Wiadomość
 Blizzi


Informacje
LPG: Nie
Imię: Tomasz
Wiek: 31
Dołączył: 30 Cze 2013
Posty: 2
Skąd: Poznań
Wysłany: 30 Czerwiec 2013, 13:27   [ Silnik] Wilgoć a odpalanie...
   Moje auto: Corsa B 1,2 Eco


Witam serdecznie! : )

Wiem, że jest to mój pierwszy post, ale logując się tutaj stwierdziłem, że opiszę problem z moją ukochaną.

Otóż sprawa wygląda następująco:
Gdy jest wilgotno, pada deszcz, padał dzień wcześniej w nocy itp. to gdy zasiadam za kółkiem i próbuję odpalić to nie mogę. Kręci, kręci i kręci i nie może odpalić. Krótkie przekręcenia kluczyka nic nie dają. Trzeba cały czas nim kręcić (rady ludzi, że go zaleję stają się absurdem) aż w końcu zaczyna łapać po trochu, po trochu coraz lepiej i w końcu załapie. Ja uwielbiam te autka ale w mechanice jestem totalnym laikiem. Załatwiłem w ten sposób ostatnio akumulator i musiałem na nowy wymienić, ale tak czy inaczej czas najwyższy, bo nawet ładować się go prawie nie dało. Wymieniłem kable od świec ale też nic nie dało, może świece wymienić? W sumie to nie chcę ładować zbędnie kasy, ale problem jest strasznie denerwujący. Problem zaczął się tej zimy. Dodatkowo raz się zdarzyło tak, że jechałem i zgasło mi autko na środku skrzyżowania, żem nawet na drugą stronę nie dotarł i musiałem znów kręcić i kręcić aż zaczął łapać tak jak wyżej wymieniłem. Jest to strasznie uciążliwy problem... ma ktoś jakieś rady lub zna problem?

Pozdrawiam :D
 
 
     
 ja37
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 30 Czerwiec 2013, 21:08   

Dla mnie ewidentnie sprawa zapłonu.
Spotkałem sie z pęknietym DIS-em od strony obudowy wałka.
Musisz przetrzepać wszystko, co związane z zapłonem.
DIS, moduł na lewej podłuznicy.
Mysle, że czujnik wału tez należy sprawdzić, szczególnie jego kabelek i wtyczke.
 
     
 Blizzi


Informacje
LPG: Nie
Imię: Tomasz
Wiek: 31
Dołączył: 30 Cze 2013
Posty: 2
Skąd: Poznań
Wysłany: 30 Czerwiec 2013, 22:54