Przesunięty przez: Kaszubski
27 Luty 2016, 19:51
[ Silnik] Silnik gaśnie podczas jazdy
Autor Wiadomość
 bestseba


Informacje
malopolskie

LPG: Nie
Wiek: 32
Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 27
Skąd: Biecz
Wysłany: 26 Czerwiec 2013, 23:09   [ Silnik] Silnik gaśnie podczas jazdy

Witam.

Od razu oznajmiam iż przeglądałem forum i szukałem podobnych tematów lecz nie na wszystkie pytania są odpowiedzi. Zakładam ten post w celu znalezienia usterki i naprowadzeniu innych kierowców na zlokalizowanie ewentualnie występującej podobnej usterki w waszym samochodzie. Nie wiem czy przyczyna jest w silniku czy w elektryce ale skoro gaśnie silnik a panel się świeci nie podchodzi to raczej pod elektrykę.

Postaram się opisać jak najbardziej dokładnie mój przypadek który wystąpił 4 tydzień temu i dziś znów to samo. Jestem laikiem na samochodach uczę się dopiero nie znam wszystkiego co tam powkładali do niego więc proszę o wyrozumiałość. Jest to dość długa historia więc nie wszyscy zechcą czytać do końca tylko zainteresowani problemem.