Myślę, że do soboty wskoczą te MIKODY i TRW a efekty z hamowania opowiem...
Potem gleba i już można myśleć o swapie.
Tak jak mówiłem 1.8 8v bo ma taki i to w dobrym stanie.
Spróbuję na gratach od 1.4 a jak będzie lipa to mam całego dawce Vectre A to będę kombinował...
[ Dodano: 4 Lipiec 2013, 20:32 ]
No i tarcze doszły...
Jedna strona zrobiona a z drugiej ukręciła się prowadnica.
Jutro wycieczka na szrot i trzeba znaleźć razem z jarzmem i drugą stronę złożyć...
[ Dodano: 5 Lipiec 2013, 14:33 ]
Wszystko poskładane.
Co do wrażeń to jest lepiej niż przed, ale szału to też nie ma...
Pewnie z czasem wskoczą te większe zaciski z Tigry.
Ale teraz w planach jest gleba, ale nie wiem jaka jeszcze a potem jakieś fajne przednie lampy.
Myślałem nad tym gwintem co wcześniej dawałem link, ale zastanawiam się czy jest mi aż taki zawias potrzebny...
Może jakiś zwykły komplet z amorkami 40/40, bo i tak większej gleby robił nie będe bo auto ma mi też normalnie służyć a nie tylko wyglądać.
Zawias w drodze... Ciekawe ile wart jest powyższy zestaw...???Jak założę to dam znać...
[ Dodano: 10 Lipiec 2013, 21:36 ]
No i paczka przyszła, w piątek mam wolne to będzie montaż:
[ Dodano: 12 Lipiec 2013, 17:44 ]
Więc tak, po montażu gwintu jest twardo ale fajnie , gleba początkowo 60/40 ale obcierał odstający tłumik środkowy, więc tył podniosłem o 5mm, a przód o 10mm więc teraz mam glebe 50/35 więc szału nie ma, ale jest fajnie.
Z wad to spręzyna z przodu z lewej strony przy skrętach skrzypi a raczej przeskakuje, ale zaraz idę z tym powalczyć. Kilka fotek:
[ Dodano: 14 Lipiec 2013, 11:04 ]
Tłumik środkowy za nisko wisiał i żona oberwała...
Dziś od rana wskoczył bardziej płaski środkowy od vectry chyba i jest dużo wyżej i już nie obciera...
Ale teraz intuicja podpowiada, żeby dać go jeszcze niżej...
To chyba choroba jest :zyzio:
[ Dodano: 16 Lipiec 2013, 14:54 ]
Jeszcze trochę dałem w dół...
Jeszcze mnie korci, ale nie ta fela i opona, a z reszta to ma normalnie jeździć...
Tył od seri siedzi jakieś 40 a przód ok 50 i wystarczy...
ja37 [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 16 Lipiec 2013, 21:29
Jeszcze moja mała rada.
Ustaw od nowa korektor siły hamowania tyłu.
Zrób fasolki w przednich amorach i jedź na pełną geometrię.
Czyli kąty też.
Ustawione i kąty też bo gwint miał właśnie od dołu mozliwość regulacji kąta...
Ja siadła to jedno koło leciało 27mm więc baarrdzo ostro się zbieżność zwaliła...
A co to są fasolki to nie wiem...
ja37 [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 17 Lipiec 2013, 16:04
Jak miałeś regulację, to pewnie miałeś fasolki.
Fasolka - owalny otwór, dzięki któremu można przesuwać w nim śrubę.
Dzięki niej "łamiesz" goleń zawieszenia na ramieniu zwrotnicy i ustawiasz kąt pochylenia.
Witam...
Ostatnie dni Corsa tyko nabijała km i to nie mało...
Chciałem trochę podsumować przedsięwzięcie jakim był montaż gwintu...
Otóż co do samej wymiany to uważam, że każdy chociaż trochę kumaty i zdeterminowany człowiek sobię poradzi, z regulacją też nie ma problemu...
Co do jakości samego gwintu Ta-Technic lub jak kto woli Tuning Art bo to prawie to samo, to nie można mieć zastrzeżeń, chociaż mi od początku do tej pory przeskakuje sprężyna z przodu przy skręcaniu i chodź nie wpływa to na właściwości jedne to jest denerwujące i do tej pory sobię z tym nie poradziłem... Myślę, że konieczna będzie operacja wyjęcia całej kolumny i podłożenia jakiejś gumy między springa a przekładkę od gwintu...
Co do jazdy na gwincie to bez wątpienia jest na pewno twardziej ale bez przesady, po dwóch dniach się przyzwyczaiłem i większej różnicy nie czuję, a tym bardziej betonu czy coś jak niektórzy mówią. Żona z dzieckiem też nie narzekali podczas 600km trasy nad morze, a na autostradzie sama zwróciła uwagę że dużo lepiej trzymamy się drogi...
Co do ogólnej oceny to dałbym 3,5/5 i ogólnie jestem zadowolony bo w sumie za takie pieniądze nie można oczekiwać cudów...
Następne w kolejce do modyfikacji są albo przednie lampy lub chciałbym przednie fotele zmienić na coś Calibra/Tigra czyli bardziej jakieś kubełki...
Wszystkie modyfikacje na duuuży plus. Moim zdaniem przednie lampy wyglądają bardzo dobrze, no chyba, że są już spiaskowane, wiec może zainwestuj w siedzenia. Ja bym jeszcze usuną emblematy z tylnej klapy i założył lotkę. No ale to taka moja sugestia. Bardzo fajny projekt. Pozdrawiam.
ja37 [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 21 Lipiec 2013, 20:15
A weź zajrzyj do łożyska na górze, może z nim coś się dzieje i dlatego sprężyna przeskakuje.
A weź zajrzyj do łożyska na górze, może z nim coś się dzieje i dlatego sprężyna przeskakuje.
Łożyska przy wymianie założyłem nowe FAG więc to raczej nie to...
Chociaż łożyska były normalne walcowate a tam miejsce na taki jakby stożek, no ale wszystko udało się złożyć i z drugiej strony jest dobrze...
W sumie obadałem to dokładnie i przy skręcie amorek się obraca a sprężyna stoi i w miejscy przekładki pomiędzy sprężynami nie przesuwa się a przeskakuje...
Nie wiem na prawdę co na to poradzić, problem nie jest uciążliwy ale irytujący...
KULA111, lampy mam spoko, ale inne fajniejsze sobie wymarzyłem u MAPETA no ale niestety kosztują tyle co tani gwint czyli prawie 700zł, więc najpierw pomyślę o siedzeniach...
ja37 [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 22 Lipiec 2013, 08:09
Czy na pewno nie zapomniałęś o takim małym stożku, który powinien być pod łożyskiem zaraz?
Co kombinujesz z siedzeniami?
Mam z wersji sport zbędne.
Czy na pewno nie zapomniałęś o takim małym stożku, który powinien być pod łożyskiem zaraz?
Bedę miał chwilkę to obadam to...
ja37 napisał/a:
Co kombinujesz z siedzeniami?
Mam z wersji sport zbędne.
W sumie to nie wiem co, chcę mieć po prostu lepsze przednie fotele niż te seryjne taborety...
Poszło PW.
[ Dodano: 23 Lipiec 2013, 18:10 ]
Więc zakupiłem okazyjnie dwa fotele z tigry po 30zł za sztukę, fotki dam jak zrobię...
Mam pytanie co do przeszczepu bo nie porównywałem ich jeszcze.
Czy podejdą P&P czy może szyny są inne czy coś?
Nie mogę nic dokładnego znaleźć w necie...
[ Dodano: 24 Lipiec 2013, 22:13 ]
No i dziś na pokładzie zagościły przednie fotele od Tigry zanabyte za parę groszy...
Jutro muszę je odkurzyć... Fotki robione wieczorem na szybko:
Teraz trzeba powoli myśleć nad tylną kanapą...
Ta od tigry pasi,po małych modach, ale jak ktoś ją widział to wie o co chodzi...
LPG: Nie
Imię: Damian
Wiek: 29 Dołączył: 03 Sie 2013 Posty: 37 Skąd: Jasło [RJS]
Wysłany: 5 Sierpień 2013, 21:06
Moje auto: Corsa B C12NZ
Bardzo fajna jest Twoja Corsa, taka nie przekombinowana, zrobiona z gustem. Podoba mi się.
Z moją Corsą będe szedł w podobnym kierunku:)
I jak zdecydowałeś się na tego swapa czy można narazie pozostaje 1.4?
LPG: Nie
Imię: Damian Pomógł: 27 razy Wiek: 32 Dołączył: 25 Mar 2009 Posty: 870 Skąd: Pszczyna
Wysłany: 6 Sierpień 2013, 09:02
Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG
Co do foteli było wyjmij i włóż Efekt Jakiś jest Co do kanapy tylnej wszystkie są takie same a ta z Tigry to chcesz ją włożyć za Kare komuś ?? To tak nie wygodne że tragedia ;/
Co do Świateł moje osobiste zdanie mam mieszane uczucia.. Tobie się musi podobać:)
LPG: Nie
Imię: Damian
Wiek: 32 Dołączył: 13 Maj 2012 Posty: 10 Skąd: Będzin
Wysłany: 6 Sierpień 2013, 09:29
Moje auto: Corsa B
Szczerze ,to lampy są do bani...tragedia jakaś.W ogóle CB jest starym samochodem ,jak takie kosmiczne lampy będą do niego pasować?
Co do foteli z Tigry zmiana na duży + ,czekam jeszcze jak tylną włożysz bo też bym wymienił wszystkie siedziska
P.S Zdejmij te wszystkie emblematy ,a uwierz mi Corsa owiele lepiej będzie wyglądać
Doradźcie coś bo ja nie mam wyobrażenia a jak kupię i założę a będzie lipa to kasa wyrzucona w błoto...
Co do silnika i swapa to cały czas to w głowie siedzi, spać nie mogę przez to i po zdobytej, co prawda małej wiedzy na temat swapów do corsy B, raczej już na 100% szukam serca, a najlepiej zestawu do gotowego swapa z silnikiem 2.0 8v 115KM od Calibry itp. Był co prawda pomysł na 16v i dwie viki B na dawcę też się znalazły, ale okazało się, że wcale nie mają tych 150KM tylko coś 120-130KM i dobrze, że są jeszcze dobrzy ludzie którzy człowieka uświadomią.
Uważam że taka moc będzie wystarczająca i ze spalaniem też nie powinno być tragedii raczej.
Także cały czas staram się iść do przodu a Corsa już jest moim oczkiem w głowie zaraz po Córce i Zonie no i jakoś przekonuję się do opla i zastanawiam się nad zakupem VC jako auta dla rodziny a Corsiawka będzie tylko dla mnie :zyzio: , w pracy też zamiana z Seta Incy na Combo będzie jak się coś trafi...
ja37 [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 6 Sierpień 2013, 23:25
Przód te drugie, to jak moje, dobrze świecą na ksenonie i nieźle wyglądają.
Tył nie wpada mi w oko wcale.
Też zaczynałem od 2,0 8v....było mało.....
Dłubałem i wydłubałem z tego 157KM i 209Nm
Ale po przesiadce na 2,0 16V 150KM to inna bajka....:)
Silnik ma 20 lat, a trzyma moc więcej niż seria i co ciekawe nie bierze oleju.
Bo dolewkę 1 litr na 10.000km to jest gitara.
Zastanów się. bo do CB wchodzi 3,2 uturbione.
I wtedy może być nawet 600KM i ze 600Nm
- Te pierwsze wyglądają nieco śmiesznie na aucie, tak "usypiają" Corsę
- YUNAN'y... no wyglądają jak wyglądają, szkoda tylko że nieco lipnie świecą (chyba jak większość takich lamp- poprawisz wygląd auta, ale pogorszysz komfort jazdy- nocą naprawdę słabo to wygląda).
Co do przednich szukałbym ABM'ów- te lampy są chyba najciekawsze z całej "palety" eyes angelów (tylko trochę ciężko je dostać, choć na allegro widziałem ostatnio nówki z tym, że z chromowanym środkiem).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum