Witam.
Jestem szczęśliwym włascicielem Corsy 1.3 CDTI, D 2007r autko ma
przejechane 87tys. Km pasek prawdopodobnie jest polózowoany i tu się pojawia
moje pytanko.
Czy wymieniać pasek czy tez w jakiś sposób go naciągnać jestem zielony wiec
proszę o pomoc . :ojj:
LPG: Tak
Imię: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 12 Kwi 2012 Posty: 43 Skąd: Koszalin
Wysłany: 10 Czerwiec 2013, 10:57
Moje auto: Honda Stream, Opel Corsa B
Jak wy chcecie dokręcać alternator? W 1.3 alternator jest przykręcony na stałe i nie ma regulacji. Jak piszczy to do wymiany a nie naciągania. Napinany jest tylko przy pomocy napinacza sprężynowego.
Jak wy chcecie dokręcać alternator? W 1.3 alternator jest przykręcony na stałe i nie ma regulacji. Jak piszczy to do wymiany a nie naciągania. Napinany jest tylko przy pomocy napinacza sprężynowego.
Wiec jak juz się wyjaśniło co trzeba zrobić wiec proszę o więcej info np.
jaki pasek kupić, czy tylko pasek czy tam jakieś części napinacza tez, części sprzęgiełka itp.
LPG: Tak
Imię: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 12 Kwi 2012 Posty: 43 Skąd: Koszalin
Wysłany: 12 Czerwiec 2013, 12:37
Moje auto: Honda Stream, Opel Corsa B
Musisz kupić pasek, nie wiem jaki bo jak kupuje to po prostu wybieram w systemie IC model rok i silnik i samo wie, jaki potrzeba. Wymiana jest prosta, odciągasz kluczem napinacz, wyjmujesz stary pasek i wkładasz nowy. Narysuj sobie przed demontażem jak przebiega przez wszystkie rolki, bo będziesz miał rebus jak to poskładać do kupy. Bez tego będzie Ci wychodziło, że pasek jest za długi
LPG: Nie
Imię: Greg Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Wrz 2009 Posty: 185 Skąd: Tychy
Wysłany: 19 Lipiec 2013, 20:31 Re: Piszczący pasek od alternator Corsa D, 1.3 CDTI 20 Moje auto: Opel Corsa D 1.3 CDTI
sysu155 napisał/a:
Witam.
Jestem szczęśliwym włascicielem Corsy 1.3 CDTI, D 2007r autko ma
przejechane 87tys. Km pasek prawdopodobnie jest polózowoany i tu się pojawia
moje pytanko.
Czy wymieniać pasek czy tez w jakiś sposób go naciągnać jestem zielony wiec
proszę o pomoc . :ojj:
Nie naciągniesz nic bo jest tam samonapinacz, luzujesz go kluczem (porostu odchylasz), ściągasz pasek i wkładasz nowy. Wiem bo sam to przerabiałem przy przebiegu 60 tys. Musisz sobie odkręcić tą osłone która chroni pasek przed wodą i wtedy jest lepszy dostęp. Jeśli masz klime i silnik 1.3 75KM DTJ to potrzebujesz pasek 6PK1318, ja wybrałem firmy contitech i jestem bardzo zadowolony.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum