[Corsa B] Uratowana Corsa B 1.2
Autor Wiadomość
 sirche



Informacje
pomorskie

LPG: Nie
Imię: Julian
Wiek: 35
Dołączył: 26 Maj 2013
Posty: 17
Skąd: frankfurt am main
Wysłany: 30 Maj 2013, 17:45   [Corsa B] Uratowana Corsa B 1.2
   Moje auto: Corsa B 1.2


Witam was drodzy forumowicze. Jak pewnie wielu z was się domyśla jestem nowicjuszem na tym forum.
Oczywiście przeczytałem wszystkie ważne wskazówki co do formatów pisania w tym dziale , ale postanowiłem jednak opisać moja historie w troszkę inny sposób
Opowiem wam jak udało mi się uratować pewna Corsę serii B
Od jakiegoś czasu mieszam w kraju autostrad , niekoniecznie ładnych kobiet i ojczyźnie aut z pod znaku błyskawicy.
Wszystko zaczęło się rok temu. Jeżdżąc do pracy widziałem małą , przerażająco zniszczona Corsę.
Szyby powybijane , opony sflaczałe , lakier popalony , a na dachu zaczynał już rosnąc mech i glony.
Pewnego dnia wracając z pracy zobaczyłem jakiegoś typka wątpliwej proweniencji krzątającego się przy zabiedzonym autku.
Zmarszczki i przygarbiona postawa nasuwała na myśl ze facet ma dużo za sobą , a mina jaka mnie powitał kiedy podszedłem świadczyła ewidentnie o wrogiej postawie.
Zagadałem do starca , który okazał się być nadętym bufonem i bardzo pewnym siebie i swojej wyższości rdzennym mieszkańcem Niemiec.
Rozmowa była bardzo nieprzyjemna i pozostał do tej pory mi niesmak , ale nabyłem Corsiaka za oszałamiające 350 euro.
Od 6 miesięcy trwa remont, powoli ale jednak do przodu. Bardzo chętnie dodał bym zdjęcia , ale nie pomyślałem żeby zrobić. Z czasem będę dodawał foty, jak idą postępy , niestety jednak nie uwieczniłem stanu pierwotnego.
Bardzo chętnie posłucham waszych opinii na temat renowacji. Może macie jakieś koncepcje i pomysły.
 
 
     
 DAMIAN1991
Demon is always in memory



Informacje
slaskie

LPG: Nie
Imię: Damian
Pomógł: 27 razy
Wiek: 32
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 870
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 31 Maj 2013, 08:48   
   Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG