Trzeba będzie chyba zmienić serwis na zdjęcia by nie było problemów
A progi być może to od ciebie, już nie pamiętam a zderzak troszeczkę mi nie podchodzi widać wygładzony jest ja chcę właśnie zachować tą linie corsy (górna część zderzaka co łączy się z sierpami) no chyba że twój ma tą linię, to wtedy bym się zastanowił
Jak znajdę czas to zrzucę zderzak ze swojej i zamontuje Lexmaula, sam zobacze jak to wygląda.
Obecnie mam też dokładkę Irmshera ale do przedlifta
Jak znajdę czas to zrzucę zderzak ze swojej i zamontuje Lexmaula, sam zobacze jak to wygląda.
Możesz podlinkować też chętnie zerknę okiem.
Kontynuując temat:
Do corsy wleci w końcu kompletne nowe zawieszenie marki H&R Cup Kit
Porównując je z popularnym MTSem są nieco krótsze i znacznie twardsze, (oj czuję że będzie beton)
No i w końcu moje kochane BBSy wczoraj je właśnie przywiozłem z profesjonalnego zakładu po pełnej renowacji , trochę mnie to kosztowało ale myślę że było warto
Z czerwonym dekielkiem będzie baaaaaardzo ładnie
Na jakiś czas to tyle. Do zobaczenia
Ostatnio zmieniony przez Raf02 17 Lipiec 2016, 23:46, w całości zmieniany 1 raz
Mała aktualizacja pierwszego posta nastąpiła, co ja tam popisałem te trzy lata temu to śmiać mi się chce
Tymczasem ruszyły prace nad czerwonym pojazdem czyli powtórka z rozrywki która miała miejsce 2 lata temu z tym że o krok dalej, corsa będzie cała malowana, plus dbałość o szczegóły
Będzie trochę zmian, zmieni się delikatnie front, dojdą listwy progowe gsi, klamki i boczne listwy będą w kolorze nadwozia. Wnętrze też powoli będzie się odmładzało, na sam początek leci "odmłodzona" nowa kierownica + wstawki z alkantary lub zamszu, i masa innych rzeczy o których napiszę później.
Fotki poglądowe.
i kierownica logo też mam już nowe, zostało jedynie przykleić.
Więc tak:
Brudna robota została już praktycznie wykonana czyli lakierowanie, konserwowanie itp. zostało kilka pierdółek do ogarnięcia.
Powiem tak: gdybym miał drugi raz malować corsę lub co innego na własną rękę (w takich warunkach) to bym się poważnie nad tym zastanowił
Nad samym przygotowaniem elementów pod lakier zeszło dobre dwa tygodnie no i kolejny tydzień samo lakierowanie. Ogólnie to się nie popisałem, najgorzej wyszedł mi bezbarwny, a i tak prwaie całośc poprawiałem drugi raz, a do tylnej klapy to i trzy razy podchodziłem
W przyszłości czeka mnie jakaś dobra polerka "korektra lakieru" by powłoka lakiernicza była na zadowalającym poziomie.
Na szczęśćie została juz przyjemniejsza część pracy czyli poskładanie wszystkiego w jedną całość Corsa obecnie stoi już na nowym kicie, jest nisko ale przez typowy próg zwalniający powinienem przejechać (foto później jak z kończę całość )
Z systemem audio będzie trochę zabawy, dokładam dwa dodatkowe głośniki w tylne boczki (midbassy) puszczam nowe przewody pod te i przednie głośniki gdyż będzie je zasilał wzmacniacz, tylne tylko będą grać pod samym radiem.
BBS'y już z oponami grzecznie czekają na swoją kolej (foto na finiszu)
Na tą chwilę tyle, następna aktualizacja pewnie będzie tą finalną
Oczywiście opisałem tu tylko kilka zagadnień z wykonywanych czynności, zdjęć robię więcej i w planach mam pokazanie tego wszystkiego w formie wideo.
Zapowiada się dobrze.. Korekty Lakieru też bardzo Lubie a Ta wyszła Obiecująco
Ale nie nie, ja jeszcze żadnej korekty nie robiłem i sam chyba nie dam rady tego zrobić, podjadę pewnie do jakichś specjalistów zajmującym sie auto detailingiem
Dobra, jako tako z grubsza skończone. Pozostało mi zrobić otwory 'od spodu' pod tablicę, założyć przednie chlapacze a na koniec pojechać na zbieżność.
Z zewnątrz jeszcze będe się bawił tzn chwilowo założę zderzak z frontem Riegera, wpadną owiewki przednich szyb + czarna folia w połysku na słupki, zamontuję belki dachowe z owiewką i uchwytem na rower i jeszcze wala mi się po szafie bra na maskę to wleci na kilka chwil by zobaczyć jak leży
Wnętrza tak się złożyło że zbytnio nie ruszałem, nieodpowiednie materiały kupiłem, nie spełniają moich oczekiwań do tego tematu wrócę za jakiś czas, jedynie co udało mi śię z tego zrobić to okleić wnętrze bagażnika i wyłożyć spody schowków (boczki drzwi, schowek pasażera i popielniczki, wykonanie tego pozostawia wiele do życzenia)
Auto już przejechało parę kilometrów i jest trochę ubrudzone a nie chciało mi się specjalnie pucować
Full 1920px Full 1920px Full 1920px Full 1920px Full 1920px
Siatka na drobne graty by nie latały po całym bagażniku, pozostało przymocować.
Full 1920px
LPG: Nie
Imię: Damian Pomógł: 27 razy Wiek: 32 Dołączył: 25 Mar 2009 Posty: 870 Skąd: Pszczyna
Wysłany: 5 Październik 2016, 22:21
Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG
W sumie indywidualizm jest w Cenie
Wygląda to w sumie Ciekawie. A Pomysł na Doładowanie i FMIC jest spoko Jednak kolanka poszedł bym w Czerwień a IC na Czarno niech tam się trochę schowa
Podsumowując, z corsą wszystko dobrze, jak na razie trzyma się kupy
Przez ostatnie dwa tygodnie przejechałem około 1300 km, w ciągu 7 dni udało mi się odwiedzić trzy obiekty sportowe jakimi są: Tor Poznań, Tor Łódź i Autodrom Jastrząb. jedynie na tym ostatnim udało mi się wziąć pełny udział w jazdach, pozostałe dwa jak na razie w celach czysto zwiedzających
Wrzucam zaległe materiały, z tym rowerem na dachu przejeździłem tylko jeden dzień (trochę wstyd ale co tam)
LPG: Nie
Imię: Szymon Pomógł: 2 razy Wiek: 29 Dołączył: 31 Maj 2016 Posty: 152 Skąd: Rybnik/Gliwice
Wysłany: 3 Listopad 2016, 11:51
Moje auto: CD 1.4 101ps
Auto prezentuje się świetnie
A materiał z toru też bardzo fajny. Powiedz,jak tam wygląda z jazdą własnym samochodem na torze? Bo sam myślałem o tym ale trochę daleko mam :\ I czemu na pozostałe dwa nie ogarnąłeś wjazdu?
Auto prezentuje się świetnie
A materiał z toru też bardzo fajny. Powiedz,jak tam wygląda z jazdą własnym samochodem na torze? Bo sam myślałem o tym ale trochę daleko mam :\ I czemu na pozostałe dwa nie ogarnąłeś wjazdu?
Dzięki.
Pojeździć po torze może praktycznie każdy, oczywiście za opłatą.. koszt wpisowego na dany dzień jazdy to 250zł w przypadku toru jastrząb, by pośmigać po torze poznań trzeba już niestety wyłożyć dwa razy tyle.
Na tych pozostałych dwóch byłem przejazdem, i tak tylko wstąpiłem pozwiedzać, zobaczyć jak to wygląda na żywo. Może w przyszłym roku uda się wjechać jak sytuacja pozwoli.
Widzę jesteś z Rybnika to rzeczywiście jest daleko gdziekolwiek pojechać, taki większy tor najbliżej chyba byś miał w kamieniu śląskim, tor o nazwie Silesia Ring nowy ciekawy obiekt tylko niestety drogi
LPG: Nie
Imię: Szymon Pomógł: 2 razy Wiek: 29 Dołączył: 31 Maj 2016 Posty: 152 Skąd: Rybnik/Gliwice
Wysłany: 3 Listopad 2016, 19:56
Moje auto: CD 1.4 101ps
W cenie jednej jazdy w Kamieniu miałbym 2 na torze jastrząb
Może kiedyś wybiorę się w tripa w głąb Polski Pożyjemy, zobaczymy...
Niemniej jednak dzięki za info co i jak
Szerokości!
Powoli zaczynam co nieco grzebać przy Corsie, z początku wziąłem się za przedni układ jezdny.
Odświeżyłem stabilizator i wahacze, dołożyłem rozpórkę dolną i wymieniłem zaciski i tarcze na większe.
Wszystko było wypiaskowane i pomalowane podkładem epoksydowym, dodatkowo na wahacze poszedł czerwony który został mi jeszcze po malowaniu corsy a na stabilizator bezbarwny mat.
Przy montażu całości oczywiście wymieniałem stare gumy, na ich miejsce wpadły poliuretany o twardości 90 ShA
Po lewej mamy stary zacisk a po prawej nowy i lewa stara tarcza kontra prawa nowa tarcza
Nie mam ABSu tak że muszę teraz ostrożnie obchodzić się z pedałem hamulca
Może wymienię jeszcze płyn hamulcowy na coś lepszego bo aktualnie mam pierwszy lepszy z brzegu.
W przyszły weekend planuję założyć rozpórkę górną i wymienić filtr powietrza na sportową wkładkę Simota. no i będę pewnie wymieniał głośniki w przednich drzwiach, to już będzie trzecia para i mam nadzieje że ostatnia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum